dc.contributor.advisor | Σμυρλής, Ιωάννης | |
dc.contributor.author | Κίτσου, Αλεξάνδρα | |
dc.date.accessioned | 2023-08-28T10:59:53Z | |
dc.date.available | 2023-08-28T10:59:53Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.uri | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/15665 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/3087 | |
dc.description.abstract | Ο ιατρικός τουρισμός έχει παρουσιάσει ραγδαία ανάπτυξη τα τελευταία χρόνια παγκοσμίως, αποφέροντας σημαντικά κέρδη στις χώρες οι οποίες ασχολούνται ενεργά με αυτόν. Πέρα από ένα μεγάλο αριθμών παραγόντων που σχετίζονται με το χαμηλότερο κόστος των παρεχόμενων υπηρεσιών υγείας στον τόπο προορισμού αλλά και την υψηλή ποιότητα αυτών, αρωγός στην ανάπτυξη του ιατρικού τουρισμού υπήρξε το διαδίκτυο και με τη σειρά τους οι διαμεσολαβητές ιατρικού τουρισμού, οι οποίοι είναι υπεύθυνοι για τον προγραμματισμό του ταξιδιού ενός ιατρικού τουρίστα από την αρχή έως το τέλος του.
Η Ελλάδα, αποτελώντας ήδη έναν από τους δημοφιλέστερους τουριστικούς προορισμούς λόγω των ιδιαίτερων χαρακτηριστικών της, θα μπορούσε να αναδειχθεί σε κορυφαίο προορισμό ιατρικού τουρισμού, δεδομένου και του ότι διαθέτει άριστες υπηρεσίες υγείας σε ανταγωνιστικές τιμές, συμβάλλοντας έτσι σημαντικά στην οικονομία της χώρας.
Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η διερεύνηση των δυνατών τρόπων ανάπτυξης του ιατρικού τουρισμού στην Ελλάδα και πόσο καθοριστικό ρόλο μπορεί να διαδραματίσει σε αυτό η σωστή προώθηση, δημιουργώντας μια ηλεκτρονική υπηρεσία που να λειτουργεί ως διαμεσολαβητής ιατρικού τουρισμού.
Η εργασία έχει την ακόλουθη δομή: στο πρώτο κεφάλαιο επεξηγείται ο ορισμός του ιατρικού τουρισμού, οι παράγοντες που έχουν συμβάλλει στη ραγδαία αύξησή του κατά τα τελευταία έτη, η βιομηχανία στην οποία στηρίζεται και εξελίσσεται καθώς και ποιοι είναι οι κυριότεροι παράγοντες επιλογής συγκεκριμένου προορισμού. Στο δεύτερο κεφάλαιο αναλύεται αρχικά ο ιατρικός τουρισμός σε διεθνές επίπεδο και ποιες χώρες αποτελούν τους δημοφιλέστερους προορισμούς και έπειτα η κατάσταση που επικρατεί στην Ελλάδα μαζί με τις δημοφιλέστερες θεραπείες, τους παρόχους υγείας που ήδη δραστηριοποιούνται στον κλάδο καθώς και οι παράγοντες και προοπτικές ανάπτυξης. Στο τρίτο κεφάλαιο γίνεται αναφορά στην αξία αλλά στον πολύ σημαντικό ρόλο που κατέχει ένας διαμεσολαβητής ιατρικού τουρισμού αλλά και στις παρεχόμενες υπηρεσίες του καθώς και τα κανάλια διανομής αυτών. Επιπλέον, παρατίθενται δύο συγκριτικές μελέτες των κυριότερων δικτυακών τόπων τόσο του εξωτερικού όσο και
της Ελλάδας. Στο τέταρτο κεφάλαιο γίνεται αναφορά στο σχεδιασμό και τα βασικά χαρακτηριστικά που διαθέτει ένας δικτυακός τόπος. Στο πέμπτο κεφάλαιο αναλύεται το επιχειρηματικό μοντέλο και το σχέδιο υλοποίησης της επιχείρησης και στο έκτο και
τελευταίο κεφάλαιο πραγματοποιείται η υλοποίηση του δικτυακού τόπου. | el |
dc.format.extent | 107 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Πειραιώς | el |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.title | Ιατρικός τουρισμός και τρόποι διεύρυνσής του στην Ελλάδα - Δημιουργία ιστοσελίδας ως διαμεσολαβητής τουρισμού υγείας | el |
dc.title.alternative | Enlargement methods of medical tourism in Greece - Website creation as a medical tourism facilitator | el |
dc.type | Master Thesis | el |
dc.contributor.department | Σχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οικονομικής Επιστήμης | el |
dc.description.abstractEN | Medical tourism has experienced rapid growth in recent years worldwide, generating significant profits for the countries that are actively involved in it. In addition to a large number of factors, which are related to the lower cost of health services provided at the
destination country and the high quality of these services, the Internet had also a significant role in the growth of medical tourism as well as the medical tourism facilitators, who are responsible for organizing all the details.
Greece, already one of the most popular tourist destinations due to its special characteristics, could become a leading medical tourism destination, given the fact that it offers excellent health services at competitive prices, thus contributing significantly to the country's economy.
The aim of this paper is to evaluate the potential ways of expanding medical tourism in Greece and how crucial is the proper marketing and promotion. For that purpose, a hypothetical medical tourism facilitator will create a website.
The paper has the following structure: the first chapter explains the definition of medical tourism, the factors that have contributed
to its rapid growth in recent years, the industry on which it is based and evolving, and what are the main factors for choosing a specific destination. The second chapter first analyses medical tourism on an international level and which countries are the most popular destinations and then the situation in Greece along with the most popular treatments, the health providers already active in the industry and the factors and prospects for growth. The third chapter refers to the value but also the very important role of a medical tourism facilitator, the services provided and the distribution channels. In addition, two comparative studies of the main websites both abroad and in Greece are presented. The fourth chapter analyzes the design and the basic characteristics of a website. In the fifth chapter, the business model and the implementation plan of the company are analyzed and in the sixth and
last chapter, the creation of the website is carried out. | el |
dc.contributor.master | Οικονομικά και Διοίκηση της Υγείας | el |
dc.subject.keyword | Ιατρικός τουρισμός | el |
dc.subject.keyword | Διαμεσολαβητής | el |
dc.subject.keyword | Υγεία | el |
dc.subject.keyword | Δικτυακός τόπος | el |
dc.subject.keyword | Ιστοσελίδα | el |
dc.subject.keyword | Διαδίκτυο | el |
dc.date.defense | 2023-07-20 | |