Εμφάνιση απλής εγγραφής

Υπηρεσιες ξενοδοχειακών επιχειρήσεων παρεχόμενες με τη μορφή εφαρμογών κινητών τηλέφωνων (mobile apps)

dc.contributor.advisorΣμυρλής, Ιωάννης
dc.contributor.advisorSmirlis, Ioannis
dc.contributor.authorΛειβαδάς, Αντρέας
dc.contributor.authorLeivadas, Antreas
dc.date.accessioned2023-06-29T05:10:22Z
dc.date.available2023-06-29T05:10:22Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/15537
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/2959
dc.description.abstractΗ παρούσα διπλωματική εργασία με τίτλο "Υπηρεσίες ξενοδοχειακών επιχειρήσεων παρεχόμενες με τη μορφή εφαρμογών κινητών (Mobile Apps)" αποσκοπεί στη διερεύνηση της χρήσης των κινητών εφαρμογών στον ξενοδοχειακό κλάδο. Η μελέτη αρχίζει με τον ορισμό των κινητών εφαρμογών και την επισήμανση των διαφορών τους από τις διαδικτυακές εφαρμογές. Συζητά τα χαρακτηριστικά, τα πλεονεκτήματα και τους περιορισμούς των εφαρμογών για κινητά σε σύγκριση με τους ιστότοπους, συμπεριλαμβανομένων παραγόντων όπως η αμεσότητα, η συμβατότητα, η δυνατότητα αναβάθμισης, η δυνατότητα εύρεσης, η εμβέλεια και το κόστος. Η διατριβή εξετάζει επίσης τις διαφορές στην εμφάνιση μεταξύ του περιεχομένου των ιστότοπων και των εφαρμογών για κινητά, εστιάζοντας στο μέγεθος της οθόνης, τη διάταξη, την πλοήγηση, το μέγεθος της γραμματοσειράς, τις εικόνες, τα γραφικά και τη διαδραστικότητα. Το δεύτερο κεφάλαιο επικεντρώνεται στη χρήση των εφαρμογών για κινητά στον τουριστικό κλάδο, διερευνώντας διάφορους τομείς εφαρμογής, το μέγεθος της αγοράς και στατιστικά στοιχεία χρήσης παγκοσμίως, στην Ευρωπαϊκή Ένωση και συγκεκριμένα στην Ελλάδα. Επισημαίνεται η σημασία των εφαρμογών για κινητά στον προγραμματισμό ταξιδιών, την πλοήγηση, τις τουριστικές πληροφορίες, τα τρόφιμα, τις μεταφορές, τη μετάφραση γλωσσών και την εικονική και επαυξημένη πραγματικότητα. Το κεφάλαιο παρουσιάζει επίσης τις προβλέψεις για το μέγεθος της αγοράς και τα στατιστικά στοιχεία χρήσης, υποδεικνύοντας την αυξανόμενη δημοτικότητα και ζήτηση για κινητές εφαρμογές στον τομέα του τουρισμού. Το Κεφάλαιο 3 εμβαθύνει στη συγκεκριμένη χρήση των κινητών εφαρμογών στις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις, αναλύοντας τα χαρακτηριστικά, τις δυνατότητες και τις καλές πρακτικές τους από την Ελλάδα και το εξωτερικό. Δίνει έμφαση στην έννοια της συνδημιουργίας πελατών και στο ρόλο των κινητών εφαρμογών στη διευκόλυνση της αλληλεπίδρασης επιχειρήσεων-πελατών. Διερευνώνται οι δυνατότητες των ξενοδοχειακών κινητών εφαρμογών, όπως η ευκολότερη εμπειρία κράτησης και check-in, η απομνημόνευση λεπτομερών δεδομένων, η παροχή αίσθησης ασφάλειας, η αποφυγή γλωσσικών εμποδίων και η προσφορά πληροφοριών και υπηρεσιών. Το κεφάλαιο εξετάζει επίσης την ενσωμάτωση της τεχνολογίας εικονικής πραγματικότητας (VR) στις ξενοδοχειακές εφαρμογές για τη βελτίωση της εμπειρίας του χρήστη και παρουσιάζει παραδείγματα ξενοδοχείων που χρησιμοποιούν την τεχνολογία VR. Ακόμη, η διατριβή εξετάζει τα μειονεκτήματα των εφαρμογών για κινητά, όπως το κόστος ανάπτυξης, η συνεχής συντήρηση, οι απαιτήσεις έγκρισης και η συμμετοχή των χρηστών. Συζητά τις ανησυχίες που σχετίζονται με την ασφάλεια, την αξιοπιστία, τη νομιμότητα και την ικανοποίηση των πελατών στον τομέα του τουρισμού. Παρουσιάζονται περιπτώσεις ξενοδοχειακών εφαρμογών στην Ελλάδα και το εξωτερικό, τα οποία αναδεικνύουν τα προηγμένα χαρακτηριστικά και τις λειτουργίες των εφαρμογών για κινητά από καθιερωμένες ξενοδοχειακές αλυσίδες. Η παρούσα διατριβή παρέχει μια εις βάθος ανάλυση της χρήσης των εφαρμογών κινητών τηλεφώνων στις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις, διερευνώντας τα χαρακτηριστικά, τα πλεονεκτήματα και τους περιορισμούς τους. Εξετάζει τους τομείς εφαρμογής στην τουριστική βιομηχανία, το μέγεθος της αγοράς και τα στατιστικά στοιχεία χρήσης παγκοσμίως, στην Ευρωπαϊκή Ένωση και συγκεκριμένα στην Ελλάδα. Συνολικά η μελέτη παρουσιάζει καλές πρακτικές τόσο από την Ελλάδα όσο και από το εξωτερικό, αναδεικνύοντας τις δυνατότητες και τα οφέλη των κινητών εφαρμογών για τα ξενοδοχεία. Επιπλέον, η διατριβή ασχολείται με τα μειονεκτήματα των κινητών εφαρμογών και παρουσιάζει μελέτες περιπτώσεων ξενοδοχειακών εφαρμογών στην Ελλάδα και στο εξωτερικό. Τα ευρήματα της έρευνας υπογραμμίζουν την αυξανόμενη σημασία των κινητών εφαρμογών στον ξενοδοχειακό κλάδο. Οι κινητές εφαρμογές προσφέρουν σημαντικά πλεονεκτήματα, όπως η βελτιωμένη επικοινωνία, η βελτιωμένη εμπειρία των επισκεπτών και η αύξηση των εσόδων. Οι προβλέψεις για το μέγεθος της αγοράς και τα στατιστικά στοιχεία χρήσης δείχνουν μια αυξανόμενη ζήτηση για εφαρμογές κινητών τηλεφώνων στον τομέα του τουρισμού. Οι μελέτες περιπτώσεων καταδεικνύουν επιτυχημένες εφαρμογές κινητών εφαρμογών στην Ελλάδα και στο εξωτερικό, αναδεικνύοντας τον θετικό αντίκτυπό τους στην ικανοποίηση των επισκεπτών και στη συνολική λειτουργία των ξενοδοχείων. Με την υιοθέτηση των εφαρμογών κινητής τηλεφωνίας, τα ξενοδοχεία μπορούν να παραμείνουν μπροστά σε έναν ταχέως εξελισσόμενο κλάδο και να ανταποκριθούν στις αυξανόμενες προσδοκίες των τεχνολογικά ενημερωμένων ταξιδιωτών.el
dc.format.extent77el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.titleΥπηρεσιες ξενοδοχειακών επιχειρήσεων παρεχόμενες με τη μορφή εφαρμογών κινητών τηλέφωνων (mobile apps)el
dc.title.alternativeHotel business services provided in the form of mobile applications (mobile apps)el
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οικονομικής Επιστήμηςel
dc.description.abstractENThis thesis entitled "Services of hotel businesses provided in the form of mobile applications (Mobile Apps)" aims to investigate the use of mobile applications in the hotel industry. The study begins by defining mobile apps and highlighting their differences from web-based applications. It discusses the features, advantages and limitations of mobile apps compared to websites, including factors such as immediacy, compatibility, upgradeability, discoverability, reach and cost. The thesis also examines the differences in appearance between website content and mobile app content, focusing on screen size, layout, navigation, font size, images, graphics, and interactivity. The second chapter focuses on the use of mobile applications in the tourism industry, exploring different application areas, market size and usage statistics worldwide, in the European Union and specifically in Greece. The importance of mobile applications in travel planning, navigation, tourist information, food, transport, language translation, virtual and augmented reality is highlighted. The chapter also presents market size forecasts and usage statistics, indicating the growing popularity and demand for mobile applications in the tourism sector. Chapter 3 delves into the specific use of mobile applications in the hotel business, analyzing their features, capabilities and best practices from Greece and abroad. It emphasizes the concept of customer co-creation and the role of mobile applications in facilitating business-customer interaction. It explores the potential of hotel mobile applications, such as making the booking and check-in experience easier, memorizing detailed data, providing a sense of security, avoiding language barriers and offering information and services. The chapter also discusses the integration of virtual reality (VR) technology into hotel applications to improve the user experience and presents examples of hotels using VR technology. Furthermore, the thesis discusses the drawbacks of mobile applications, such as development costs, ongoing maintenance, approval requirements and user involvement. It discusses concerns related to security, reliability, legitimacy and customer satisfaction in the tourism sector. Case studies of hotel applications in Greece and abroad are presented, which highlight the advanced features and functionality of mobile applications from established hotel chains. This thesis provides an in-depth analysis of the use of mobile applications in the hotel business, exploring their features, advantages and limitations. It examines the areas of application in the tourism industry, market size and usage statistics worldwide, in the European Union and specifically in Greece. Overall, the study presents good practices from both Greece and abroad, highlighting the potential and benefits of mobile applications for hotels. In addition, the thesis addresses the disadvantages of mobile applications and presents case studies of hotel applications in Greece and abroad. The findings of the research highlight the growing importance of mobile applications in the hotel industry. Mobile apps offer significant advantages, such as improved communication, enhanced guest experience and increased revenue. Market size projections and usage statistics show a growing demand for mobile apps in the tourism sector. Case studies demonstrate successful mobile app deployments in Greece and abroad, highlighting their positive impact on guest satisfaction and overall hotel operations. By adopting mobile apps, hotels can stay ahead in a rapidly evolving industry and meet the growing expectations of tech-savvy travelers.el
dc.contributor.masterΟικονομική και Επιχειρησιακή Στρατηγικήel
dc.subject.keywordMobile applicationsel
dc.subject.keywordHotel businessel
dc.subject.keywordGuest experienceel
dc.subject.keywordMarket sizeel
dc.subject.keywordAdvantagesel
dc.date.defense2023-06-23


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»