Εμφάνιση απλής εγγραφής

Προώθηση ιατρικών προϊόντων μέσω εφαρμογών του digital marketing

dc.contributor.advisorΠολλάλης, Ιωάννης
dc.contributor.authorΚοσμίδη, Δέσποινα
dc.date.accessioned2023-03-21T08:17:19Z
dc.date.available2023-03-21T08:17:19Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/15265
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/2687
dc.description.abstractΗ παρούσα εργασία αποτελεί μια βιβλιογραφική ανασκόπηση, όπου θα εστιάσει στα ψηφιακά μέσα που χρησιμοποιεί μια επιχείρηση, η οποία ασχολείται με την εμπορία ιατρικών, χημικών και φαρμακευτικών προϊόντων για την προβολή της και την προώθηση των προϊόντων της. Αρχικά, θα γίνει περιγραφή της ορολογίας της συνολικής εργασίας. Στη συνέχεια θα αναφερθώ στον στρατηγικό σχεδιασμό και πιο συγκεκριμένα στο Digital Marketing Strategy, καθώς και στις τεχνικές, που διαθέτει το Digital Marketing. Θα ακολουθήσει μια SWOT ανάλυση για τους τρόπους, μέσω των οποίων μια επιχείρηση με ιατρικά προϊόντα διαφοροποιείται από άλλες παρόμοιες μέσω των εφαρμογών του Digital Marketing και αυξάνει τον αριθμό των πωλήσεών της. Επιπροσθέτως, θα παρουσιάσω τους δείκτες μέτρησης του Customer Experience, καθώς και της απόδοσης της ηλεκτρονικής διαφήμισης. Μέσω αυτής της ανάλυσης θα εξαχθούν και τα ανάλογα συμπεράσματα για τα οφέλη του Digital Marketing για την επιχείρηση. Στο τέλος θα γίνει παράθεση της βιβλιογραφίας, που χρησιμοποιήθηκε για την εκπόνηση της εργασίας.el
dc.format.extent66el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.titleΠροώθηση ιατρικών προϊόντων μέσω εφαρμογών του digital marketingel
dc.title.alternativePromotion of medical products through digital marketing applicationsel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οικονομικής Επιστήμηςel
dc.description.abstractENThis paper will focus on the digital media used by a company involved in the marketing of medical, chemical and pharmaceutical products to promote and advertise its products. First, a description of the terminology of the overall work will be given. Then I will refer to the strategic planning and more specifically to the Digital Marketing Strategy, as well as the techniques, available in Digital Marketing. This will be followed by a SWOT analysis of the ways through which a company dealing with medical products differentiates itself from other similar companies through Digital Marketing applications and increases its sales numbers. In addition, I will present the indicators for measuring Customer Experience as well as the performance of online advertising. Through this analysis, appropriate conclusions will be drawn about the benefits of Digital Marketing for the business. At the end, the literature used for the preparation of the paper will be cited.el
dc.contributor.masterΟικονομικά και Διοίκηση της Υγείαςel
dc.subject.keywordΨηφιακό μάρκετινγκel
dc.subject.keywordΣτρατηγικός σχεδιασμόςel
dc.subject.keywordΙατρικά προϊόνταel
dc.subject.keywordΗλεκτρονικό εμπόριοel
dc.subject.keywordΕμπειρία του πελάτηel
dc.date.defense2023-03-09


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής


Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»