dc.contributor.advisor | Βοζίκης, Αθανάσιος | |
dc.contributor.author | Γκούτης, Ευάγγελος | |
dc.date.accessioned | 2023-02-10T09:16:00Z | |
dc.date.available | 2023-02-10T09:16:00Z | |
dc.date.issued | 2023-02 | |
dc.identifier.uri | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/15110 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/2532 | |
dc.description.abstract | Η επικοινωνία ανάμεσα στο σχολείο και την οικογένεια αποτελεί ένα ιδιαιτέρως σημαντικό στοιχείο της εκπαιδευτικής διαδικασίας. Αποτελεί έναν παράγοντα ο οποίος έχει εξεταστεί ευρέως από μία σειρά σχετικών ερευνών. Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η διερεύνηση του κατά πόσο οι νέες τεχνολογίες που σχετίζονται με τις ΤΠΕ έχουν επιδράσει σε αυτή την επικοινωνία. Προς τη συγκεκριμένη κατεύθυνση διανεμήθηκε σχετικό ερωτηματολόγιο σε εκπαιδευτικούς της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης, οι οποίοι αναλαμβάνουν τη διεκπεραίωση της επικοινωνίας με τους γονείς από την πλευρά του σχολείου. Το ερωτηματολόγιο διερεύνησε κυρίως το κατά πόσο η αξιοποίηση των ΤΠΕ από την πλευρά του εκπαιδευτικού είχε ως αποτέλεσμα μία αποτελεσματικότερη επικοινωνία με τους γονείς. Σύμφωνα με τα ευρήματα που προέκυψαν από την ανάλυση των απαντήσεων εντοπίζεται μία θετική συσχέτιση ανάμεσα στην αξιοποίηση των ΤΠΕ και την αποτελεσματική επικοινωνία με τους γονείς. Τα ευρήματα της έρευνας τεκμηριώνουν τη βελτίωση των δυνατοτήτων επικοινωνίας που προσφέρουν οι νέες τεχνολογίες καθώς και τη σημασία της εξοικείωσης των εκπαιδευτικών με αυτές και της διασφάλισης σχετικών πόρων σε όλα τα σχολεία. | el |
dc.format.extent | 89 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Πειραιώς | el |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.title | Απόψεις των εκπαιδευτικών της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης για τον τρόπο που οι νέες τεχνολογίες επηρεάζουν την επικοινωνία σχολείου – οικογένειας | el |
dc.type | Master Thesis | el |
dc.contributor.department | Σχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οικονομικής Επιστήμης | el |
dc.description.abstractEN | Communication between school and family is a particularly important aspect of the educational process. It has been widely examined by a significant number of relevant studies. The purpose of this dissertation is to investigate whether new technologies related to ICT have affected this communication. Towards this direction, a relevant questionnaire was distributed to primary school teachers, who are responsible for handling communication with parents from the school's side. The questionnaire mainly investigated whether the use of ICT from the teacher resulted in a more effective communication with parents. According to the findings obtained from the analysis of the responses, a positive correlation was found between the use of ICT and the effective communication with parents. The findings of the present study confirm that new technologies have improved the communication between school and parents, while demonstrating the significance of securing availability of ICT related resources to all schools. | el |
dc.contributor.master | Οικονομική της Εκπαίδευσης και Διαχείριση Εκπαιδευτικών Μονάδων | el |
dc.subject.keyword | ΤΠΕ | el |
dc.subject.keyword | Επικοινωνία σχολείου – οικογένειας | el |
dc.subject.keyword | Εκπαίδευση | el |
dc.subject.keyword | ICT | el |
dc.subject.keyword | School – family communication | el |
dc.subject.keyword | Education | el |
dc.date.defense | 2023-01-27 | |