Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΒοζίκης, Αθανάσιος
dc.contributor.authorΓκούτης, Ευάγγελος
dc.date.accessioned2023-02-10T09:16:00Z
dc.date.available2023-02-10T09:16:00Z
dc.date.issued2023-02
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/15110
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/2532
dc.description.abstractΗ επικοινωνία ανάμεσα στο σχολείο και την οικογένεια αποτελεί ένα ιδιαιτέρως σημαντικό στοιχείο της εκπαιδευτικής διαδικασίας. Αποτελεί έναν παράγοντα ο οποίος έχει εξεταστεί ευρέως από μία σειρά σχετικών ερευνών. Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η διερεύνηση του κατά πόσο οι νέες τεχνολογίες που σχετίζονται με τις ΤΠΕ έχουν επιδράσει σε αυτή την επικοινωνία. Προς τη συγκεκριμένη κατεύθυνση διανεμήθηκε σχετικό ερωτηματολόγιο σε εκπαιδευτικούς της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης, οι οποίοι αναλαμβάνουν τη διεκπεραίωση της επικοινωνίας με τους γονείς από την πλευρά του σχολείου. Το ερωτηματολόγιο διερεύνησε κυρίως το κατά πόσο η αξιοποίηση των ΤΠΕ από την πλευρά του εκπαιδευτικού είχε ως αποτέλεσμα μία αποτελεσματικότερη επικοινωνία με τους γονείς. Σύμφωνα με τα ευρήματα που προέκυψαν από την ανάλυση των απαντήσεων εντοπίζεται μία θετική συσχέτιση ανάμεσα στην αξιοποίηση των ΤΠΕ και την αποτελεσματική επικοινωνία με τους γονείς. Τα ευρήματα της έρευνας τεκμηριώνουν τη βελτίωση των δυνατοτήτων επικοινωνίας που προσφέρουν οι νέες τεχνολογίες καθώς και τη σημασία της εξοικείωσης των εκπαιδευτικών με αυτές και της διασφάλισης σχετικών πόρων σε όλα τα σχολεία.el
dc.format.extent89el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.titleΑπόψεις των εκπαιδευτικών της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης για τον τρόπο που οι νέες τεχνολογίες επηρεάζουν την επικοινωνία σχολείου – οικογένειαςel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οικονομικής Επιστήμηςel
dc.description.abstractENCommunication between school and family is a particularly important aspect of the educational process. It has been widely examined by a significant number of relevant studies. The purpose of this dissertation is to investigate whether new technologies related to ICT have affected this communication. Towards this direction, a relevant questionnaire was distributed to primary school teachers, who are responsible for handling communication with parents from the school's side. The questionnaire mainly investigated whether the use of ICT from the teacher resulted in a more effective communication with parents. According to the findings obtained from the analysis of the responses, a positive correlation was found between the use of ICT and the effective communication with parents. The findings of the present study confirm that new technologies have improved the communication between school and parents, while demonstrating the significance of securing availability of ICT related resources to all schools.el
dc.contributor.masterΟικονομική της Εκπαίδευσης και Διαχείριση Εκπαιδευτικών Μονάδωνel
dc.subject.keywordΤΠΕel
dc.subject.keywordΕπικοινωνία σχολείου – οικογένειαςel
dc.subject.keywordΕκπαίδευσηel
dc.subject.keywordICTel
dc.subject.keywordSchool – family communicationel
dc.subject.keywordEducationel
dc.date.defense2023-01-27


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»