Εμφάνιση απλής εγγραφής

Εκπαίδευση εκπαιδευτικών β΄βάθμιας εκπαίδευσης στην διδασκαλία του μαθήματος των μαθηματικών με χρήση ΤΠΕ με την υποστήριξη μεντόρων - εκπαιδευτών

dc.contributor.advisorΒοζίκης, Αθανάσιος
dc.contributor.authorΕυλιάτης, Αναστάσιος
dc.date.accessioned2023-02-03T09:34:11Z
dc.date.available2023-02-03T09:34:11Z
dc.date.issued2023-01
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/15103
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/2525
dc.description.abstractΣτα σχολεία της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και συγκεκριμένα στο μάθημα των μαθηματικών υπάρχει ανάγκη ενσωμάτωσης των ΤΠΕ. Η καθοδήγηση βοηθά να ξεπεραστούν εμπόδια και δυσκολίες στο να επιτευχθεί αυτή η ενσωμάτωση ενώ παράλληλα μπορεί να ανεβάσει τα επίπεδα και των άλλων δύο συστατικών του TPACK, δηλαδή γνώση του περιεχομένου και παιδαγωγική, στους εκπαιδευτικούς. Αυτή η έρευνα έγινε ποσοτικά και με την αποστολή ερωτηματολογίων σε μαθηματικούς σχολείων από κάθε τύπο. Λάβαμε 86 απαντήσεις συνολικά και συμπεράναμε πως υπάρχει παραδοχή ότι η χρήση ψηφιακών εργαλείων θα παρείχε ευκολίες στον καθηγητή, θα βοηθούσε τους μαθητές στην κατανόηση εννοιών και θα βελτίωνε την μαθησιακή διαδικασία. Επιπλέον, τα συμπεράσματα μας δείχνουν πως για τους εκπαιδευτικούς είναι χρονοβόρο και δύσκολο το πέρασμα από ένα παραδοσιακό μάθημα σε ένα πιο σύγχρονο με χρήση ΤΠΕ και πως η καθοδήγηση από κάποιον έμπειρο μέντορα θα έπαιζε καθοριστικό ρόλο στο να αρθούν συγκεκριμένες δυσκολίες.el
dc.format.extent90el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.titleΕκπαίδευση εκπαιδευτικών β΄βάθμιας εκπαίδευσης στην διδασκαλία του μαθήματος των μαθηματικών με χρήση ΤΠΕ με την υποστήριξη μεντόρων - εκπαιδευτώνel
dc.title.alternativeTraining of secondary school teachers in teaching mathematics using ICT with the support of mentorsel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οικονομικής Επιστήμηςel
dc.description.abstractENIn secondary schools and specifically in the mathematics course there is a need to integrate ICT. Mentoring helps to overcome barriers and difficulties in achieving this integration while it can also raise the levels of the other two components of TPACK, namely content and pedagogical knowledge, in teachers. This research was done quantitatively and by sending questionnaires to mathematicians of each type of school. We received 86 responses in total and concluded that there is an acceptance that the use of digital tools would provide facilities to the teacher, help students to understand concepts and improve the learning process. In addition, our conclusions show that for teachers it is time-consuming and difficult to move from a traditional course to a more modern one using ICT and that guidance from an experienced mentor would play a decisive role in removing specific difficulties.el
dc.contributor.masterΟικονομική της Εκπαίδευσης και Διαχείριση Εκπαιδευτικών Μονάδωνel
dc.subject.keywordTPACKel
dc.subject.keywordPCKel
dc.subject.keywordTPKel
dc.subject.keywordTCKel
dc.subject.keywordMentoringel
dc.subject.keywordMentorsel
dc.subject.keywordTeacher trainingel
dc.subject.keywordICTel
dc.subject.keywordTechnologyel
dc.subject.keywordTechnology in teachingel
dc.subject.keywordMathematicsel
dc.date.defense2023-01-27


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»