Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΚάμπης, Δημήτριος
dc.contributor.authorΣαρηγιαννίδη, Παρασκευή Ανθίμη
dc.date.accessioned2022-08-23T05:32:32Z
dc.date.available2022-08-23T05:32:32Z
dc.date.issued2022-07-25
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/14531
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/1954
dc.description.abstractΗ πτηνοτροφία στην Ελλάδα είναι ένας από τους πιο δυναμικούς κλάδους της αγροτικής οικονομίας και αντιπροσωπεύει σήμερα το 5% της συνολικής αξίας της αγροτικής παραγωγής. Ιστορικά, η πτηνοτροφία, από την αρχαιότητα παρείχε στον άνθρωπο πολύτιμη τροφή για την επιβίωση του, με χαρακτηριστικό παράδειγμα την εξημέρωση της όρνιθας που πραγματοποιήθηκε πριν από το 2.500 προ Χριστού. Τα ηνία της μεγαλύτερης συνολικής ετήσιας παραγωγής κρέατος πουλερικών και αυγών, στην Ελλάδα, κατέχουν η Ήπειρος, η Στερεά Ελλάδα / Εύβοια και η Αττική. Μια επιχείρηση του πτηνοτροφικού κλάδου είναι η «ΚΟΤΙΝΟ Α.Ε.Β.Ε.», η οποία ιδρύθηκε το 2000 και εδρεύει στην Νέα Αρτάκη Ευβοίας, ενώ παράλληλα διαθέτει υποκατάστημα στο Κρυονέρι Αττικής και εκτροφεία στην Εύβοια και την Στερεά Ελλάδα. Η ΚΟΤΙΝΟ Α.Ε.Β.Ε. είναι μια μεσαία επιχείρηση, η οποία κατέχει την 8η θέση στον πτηνοτροφικό κλάδο. Σκοπός της παρούσας Διπλωματικής εργασίας είναι η κατάρτιση ενός σχεδίου μάρκετινγκ (marketing plan) για την πτηνοτροφική επιχείρηση ΚΟΤΙΝΟ Α.Ε.Β.Ε.. Η παρούσα μελέτη έχει τέσσερεις βασικούς στόχους: 1. Την εις βάθος κατανόηση και ανάλυση της επιχείρησης ΚΟΤΙΝΟ Α.Ε.Β.Ε.. 2. Την μελέτη, ανάλυση και κατανόηση του γενικευμένου εξωτερικού περιβάλλοντος, στο οποίο δραστηριοποιείται η εξεταζόμενη επιχείρηση, δηλαδή την Ελλάδα. 3. Την εκτενή μελέτη, ανάλυση και κατανόηση του άμεσου εξωτερικού περιβάλλοντος της επιχείρησης, δηλαδή του πτηνοτροφικού κλάδου. 4. Την διαμόρφωση προτάσεων προς εφαρμογή για την επιχείρηση ΚΟΤΙΝΟ Α.Ε.Β.Ε..el
dc.format.extent315el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.titleΚατάρτιση marketing plan επιχείρησης στον κλάδο των τροφίμωνel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
dc.contributor.masterΠρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΜΒΑ)el
dc.subject.keywordΚΟΤΙΝΟ Α.Ε.Β.Ε.el
dc.subject.keywordΠτηνοτροφικός κλάδοςel
dc.subject.keywordΑνάλυση S.W.O.T.el
dc.subject.keywordΑνάλυση P.E.S.T.el
dc.subject.keywordΑνάλυση κλάδου βάση Σ.ΤΑ.Κ.Ο.Δ.el
dc.subject.keywordΑνάλυση κύριων ανταγωνιστώνel
dc.subject.keywordΧαρτογράφηση στρατηγικών ομάδωνel
dc.subject.keywordΑνάλυση πέντε δυνάμεων του Porterel
dc.date.defense2022-07-25


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»