Εμφάνιση απλής εγγραφής

Επιμόρφωση και επαγγελματική ανάπτυξη των εκπαιδευτικών: η περίπτωση της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης

dc.contributor.advisorΚαλογεράκης, Παναγιώτης
dc.contributor.authorΤσιλιγγίρη, Θεοδώρα
dc.date.accessioned2022-07-28T07:15:14Z
dc.date.available2022-07-28T07:15:14Z
dc.date.issued2022-06
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/14504
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/1927
dc.description.abstractΑυτή η εργασία αποτελεί μια συνεισφορά στα πεδία της επιμόρφωσης και επαγγελματικής ανάπτυξης των εκπαιδευτικών, και πιο συγκεκριμένα στην περίπτωση της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης. Μέσα από ημιδομημένες συνεντεύξεις που έγιναν σε 10 (δέκα) εκπαιδευτικούς της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, έγινε προσπάθεια διερεύνησης των απόψεων και των πρακτικών των συγκεκριμένων εκπαιδευτικών αναφορικά με την επαγγελματική τους ανάπτυξη, θέτοντας παράλληλα και τα ζητήματα της επαγγελματικής ταυτότητας και της βελτίωσης των επιδόσεων των μαθητών μέσω της επαγγελματικής ανάπτυξης των εκπαιδευτικών. Οι εκπαιδευτικοί γενικά έδειξαν θετική στάση σε ότι αφορά την επαγγελματική τους ανάπτυξη και συνειδητοποιούν την σημασία της σε μια κοινωνία που συνεχώς εξελίσσεται. Τα κεντρικά ζητήματα που προέκυψαν από την ανάλυση δεδομένων είναι η ανάγκη για πιο βιωματικές επιμορφώσεις, η σημασία και αναγκαιότητα των επιμορφώσεων, η αξία της αλληλεπίδρασης με άλλα μέλη της σχολικής κοινότητας (συνάδελφοι, σχολικοί ηγέτες, επιμορφωτές) καθώς και η αξία της εργασιακής εμπειρίας. Παράλληλα, αναδείχθηκαν ως βασικά ζητήματα στο πλαίσιο της επαγγελματικής ανάπτυξης των εκπαιδευτικών οι επιρροές στις επιδόσεις των μαθητών, η ανάγκη για επιμόρφωση σε θέματα διαπολιτισμικότητας, συμπερίληψης και χρήσης ΤΠΕ και η αδυναμία του σχολικού συστήματος να αντιμετωπίσει αποτελεσματικά κρίσεις που προκύπτουν (πανδημία Covid-19). Οι μελλοντικές μελέτες θα είχε ενδιαφέρον να στραφούν στην αλληλεπίδραση εκπαιδευτικών και μαθητών και τη σημασία αυτής στην επαγγελματική ανάπτυξη και ταυτότητα των εκπαιδευτικών, ειδικά σε πλαίσιο αλληλεπικαλυπτόμενων κρίσεων – συγκεκριμένα η οικονομική, η μεταναστευτική και η πανδημική κρίση.el
dc.format.extent67el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.titleΕπιμόρφωση και επαγγελματική ανάπτυξη των εκπαιδευτικών: η περίπτωση της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσηςel
dc.title.alternativeTraining and professional development of teachers: the case of Primary Educationel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οικονομικής Επιστήμηςel
dc.description.abstractENThis study is a qualitative research on educators’ training and professional development. Through semi-structured interviews conducted with 10 (ten) teachers of Primary Education, an attempt was made to investigate their views and practices regarding their professional development, while raising the issues of professional identity and the effect on student outcomes. Teachers have generally shown a positive attitude towards their professional development and are aware of its importance in an ever-evolving society. The main issues that emerged from the data analysis are the need for more experiential training, the importance and necessity of training, the value of interacting with other members of the school community (colleagues, school leaders, trainers) as well as the value of work experience. At the same time, the influences on students' performance, the need for training in intercultural practices, inclusion and the use of ICT, and also the inability of the school system to deal effectively with emerging crises (such as the Covid-19 pandemic) emerged as key issues in the professional development of teachers. Future studies could focus on teacher-student interaction and its importance to teachers' professional development and identity, especially in the context of overlapping crises – namely the economic, immigration and pandemic crises.el
dc.contributor.masterΟικονομική της Εκπαίδευσης και Διαχείριση Εκπαιδευτικών Μονάδωνel
dc.subject.keywordΕπαγγελματική ανάπτυξηel
dc.subject.keywordΕπαγγελματική ταυτότηταel
dc.subject.keywordΕπαγγελματισμόςel
dc.subject.keywordΕπιμόρφωση εκπαιδευτικώνel
dc.subject.keywordΠρωτοβάθμια εκπαίδευσηel
dc.date.defense2022-07-16


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»