Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΣάμψων, Δημήτριος
dc.contributor.authorΝεοφώτιστος, Νικόλαος
dc.date.accessioned2022-07-13T11:07:28Z
dc.date.available2022-07-13T11:07:28Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/14456
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/1879
dc.description.abstractΗ Σχεδιαστική Σκέψη αποτελεί μια δυναμική διαδικασία και τρόπο σκέψης και δράσης, που συναντάται στο χώρο των επιχειρήσεων, στην ανάπτυξη καινοτομιών και στην επίλυση προβλημάτων. Στο χώρο της σχολικής εκπαίδευσης είναι απαραίτητη η επαγγελματική ανάπτυξη των εκπαιδευτικών ώστε να μπορούν να αποκτήσουν ένα σύνολο δεξιοτήτων (γνώσεων, νοοτροπιών και πρακτικών), που κρίνονται κατάλληλες για της έντονες και ιδιαίτερες απαιτήσεις του 21ου αιώνα. Η σχεδιαστική Σκέψη αποτελεί έρεισμα, ώστε να αναζητηθεί το σύνολο αυτών των δεξιοτήτων, μέσα από τρία ευρύτερα πεδία, τα πλαίσια Σχεδιαστικής Σκέψης που συναντώνται στην βιβλιογραφία, τα σχηματικά μοντέλα ορισμού της Σχεδιαστική Σκέψης καθώς και τα ποικίλα προγράμματα επαγγελματικής ανάπτυξης, που προωθούν δεξιότητες και διαστάσεις της Σχεδιαστικής Σκέψης. Από το σύνολο αυτών, και την συχνή ασυμφωνία οδήγησε την έρευνα στην αποδελτίωση αρχικά των διαστάσεων που συναντώνται (και των δηλώσεων των δεξιοτήτων που αντιστοιχούν στην κάθε διάσταση. Έπειτα από την κωδικοποίηση αυτών, έγινε επιλογή και σύνθεση 11 τελικών διαστάσεων, και σύνθεση των δεξιοτήτων που συναντώνται σε αυτές βάσει την προηγούμενη αντιστοίχιση. Η κάθε δήλωση εντάχθηκε στις 3 πτυχές που συνθέτουν μια δεξιότητα δηλαδή, γνώση, νοοτροπία και πρακτική. Έπειτα από αφαίρεση διπλότυπων αναφορών και ενοποίηση νοηματικά κοινών δηλώσεων, , κατασκευάστηκε ένα τελικό πλαίσιο δεξιοτήτων, το οποίο μετά ήταν η βάση, ώστε να καταλήξουμε στης μετατροπή των δηλώσεων σε τέτοιες που είναι κατάλληλες για την ανάπτυξη δεξιοτήτων συγκεκριμένα για εκπαιδευτικούς. Αποτέλεσμα είναι το πλαίσιο αυτό να προσφέρει μία νέα οπτική που συλλέγει αρκετές από τις δεξιότητες που απαιτείται να έχουν οι Σχεδιαστές και τις μετουσιώνει σε αυτές που τελικά αντιστοιχούν στο Σχολικό περιβάλλον, επιτρέποντας την εκπαίδευση των εκπαιδευτικών στην Σχεδιαστική Σκέψη, ενώ δύναται να χρησιμοποιηθεί, ώστε να δώσει μετρήσιμα δεδομένα και δείκτες για να αναπτύχθούν τις δεξιότητες που θα βοηθήσουν τους εκπαιδευτικούς να αντιμετωπίζουν το μάθημα ως ένα πρόβλημα Σχεδίασης. Παράλληλα, επιτρέπει εστιασμένα, οι εκπαιδευτικοί να εντοπίσουν τα σημεία που μπορούν να βελτιώσουν εξετάζοντας τις απαραίτητες γνώσεις, διαθέσεις και πρακτικές που πρέπει να εφαρμόζουν σε κάθε περίπτωση.el
dc.format.extent239el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.titleΑναπτύσσοντας ένα πλαίσιο ικανοτήτων βασισμένο στη σχεδιαστική σκέψη για εκπαιδευτικούςel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών. Τμήμα Ψηφιακών Συστημάτωνel
dc.contributor.masterΗλεκτρονική Μάθησηel
dc.subject.keywordΣχεδιαστική σκέψηel
dc.subject.keywordDesign thinkingel
dc.subject.keywordΕκπαίδευση εκπαιδευτικώνel
dc.subject.keywordΑνάπτυξη δεξιοτήτωνel
dc.subject.keywordΜοντέλα σχεδιαστικής σκέψηςel
dc.subject.keywordΠρογράμματα εκπαίδευσηςel
dc.subject.keywordCompetence frameworkel
dc.date.defense2022-07-06


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»