Εμφάνιση απλής εγγραφής

Το νευρομάρκετινγκ ως ισχυρή στρατηγική ανάπτυξης των νεοφυών επιχειρήσεων

dc.contributor.advisorΣαΐτη, Άννα
dc.contributor.authorΚωστοπούλου, Λαμπρινή
dc.date.accessioned2022-02-25T07:08:38Z
dc.date.available2022-02-25T07:08:38Z
dc.date.issued2022-02
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/14159
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/1582
dc.description.abstractΣτην παρούσα διπλωματική εργασία, θα γίνει αναφορά στην κλασική έννοια του μάρκετινγκ, ενώ θα αναλυθεί εις βάθος, η νέα τάση του νευρομάρκετινγκ. Θα αναπτυχθούν ο καινοτόμες τεχνικές του και θα υπάρξει σύγκριση, με τις παραδοσιακές μεθόδους του μάρκετινγκ. Θα γίνει αναφορά για τον καταναλωτή, την συμπεριφορά του και τους παράγοντες που την επηρεάζουν. Ένας τομέας ο οποίος θα παρουσιαστεί, στην παρούσα εργασία είναι αυτός των νεοφυών επιχειρήσεων και το πως τα εργαλεία του νευρομάρκετινγκ, μπορούν να τον επηρεάσουν και να συμβάλλουν στην ανάπτυξή του. Επίσης, πως η καινοτομία επηρεάζει τόσο τον καταναλωτή όσο και την λήψη αποφάσεων των εταιρειών, καθώς και το κομμάτι της ηθικής των εργαλείων του νευρομάρκετινγκ. Τέλος, θα παρατεθούν μελέτες περίπτωσης, τόσο πολυεθνικών εταιρειών όσο και νεοφυών επιχειρήσεων και πως το νευρομάρκετινγκ, συνέβαλε στην λήψη αποφάσεων και στην διαμόρφωση της στρατηγικής τους. Για τις μελέτες περίπτωσης, θα χρησιμοποιηθεί τόσο η μέθοδος της βιβλιογραφικής ανασκόπησης, όσο και αυτή της συνέντευξης. Αν και το οικοσύστημα των νεοφυών επιχειρήσεων στην Ελλάδα, αναπτύσσεται με ταχύτατους ρυθμούς, κυρίως την τελευταία 5ετία, σε αντίθεση με τον παγκόσμιο γίγνεσθαι, παρατηρούμε ότι, οι τεχνικές νευρομάρκετινγκ, μπορούν να διαδραματίσουν σημαντικό ρόλο.el
dc.format.extent77el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.titleΤο νευρομάρκετινγκ ως ισχυρή στρατηγική ανάπτυξης των νεοφυών επιχειρήσεωνel
dc.title.alternativeNeuromarketing as a strong growth strategy of startupsel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οικονομικής Επιστήμηςel
dc.description.abstractENIn this dissertation, there will be a reference to the classic concept of marketing, while the new trend of neuromarketing will be analyzed in depth. His innovative techniques will be developed and compared with traditional marketing methods. Special mention will be made of the consumer, his behavior and the factors that affect it. One area that will be presented, in this dissertation, is the startups ecosystem and how neuromarketing tools can influence it and contribute to its development. In addition, how innovation affects both the consumer and the decision-making of companies as well as the ethics part of neuromarketing tools. Finally, there will be analyzed case studies of both multinational companies and start-ups and how neuromarketing has helped to shape decisions and their strategy. Both the bibliographic review method and the interview method will be used for case studies. Although the ecosystem of startups in Greece is developing rapidly, especially in the last 5 years, in contrast to the grand scheme of things, we observe that neuromarketing techniques can play an important role.el
dc.contributor.masterΟικονομική της Εκπαίδευσης και Διαχείριση Εκπαιδευτικών Μονάδωνel
dc.subject.keywordNeuromarketingel
dc.subject.keywordStartupsel
dc.subject.keywordΝεοφυής επιχειρηματικότηταel
dc.date.defense2022-02-19


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»