Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΚάμπης, Δημήτριος
dc.contributor.authorΜαλλίρη, Βασιλική
dc.date.accessioned2021-12-02T08:32:34Z
dc.date.available2021-12-02T08:32:34Z
dc.date.issued2020-03
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/13914
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/1337
dc.description.abstractΣτο συνεχώς μεταβαλλόμενο οικονομικό και κοινωνικό περιβάλλον, όπου όλα τα κράτη μέλη της Ευρωπαϊκής Ένωσης είναι κομμάτι ενός πολυεθνικού δικτύου, η γνώση των ξένων γλωσσών είναι απολύτως απαραίτητη. Γι’ αυτό το λόγο η εκμάθηση δύο τουλάχιστον ξένων γλωσσών είναι υποχρεωτική στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Παρόλα αυτά, πολλές φορές η ανάγκη για ουσιαστική εκμάθηση και χρήση ξένων γλωσσών μετά την ολοκλήρωση της Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης καθίσταται απαραίτητη προτεραιότητα ή απλώς επιλογή. Στόχος της παρούσας εργασίας αποτελεί η εξέταση και η ανάλυση των κινήτρων των ενηλίκων αναφορικά με την επιλογή εκμάθησης ξένων γλωσσών, βάση των επαγγελματικών τους αναγκών και του επιπέδου των ξένων γλωσσών που γνωρίζουν ήδη. Σε αυτήν την εργασία, έγινε μία προσπάθεια διερεύνησης των προτιμήσεων & κινήτρων των ενηλίκων για επιλογή εκμάθησης ξένης γλώσσας, μέσω πρωτογενούς έρευνας συλλογής στοιχείων με τη μέθοδο ηλεκτρονικής συμπλήρωσης ερωτηματολόγιου. Η παρούσα αποτελείται από δύο βασικά τμήματα. Στο πρώτο τμήμα της εργασίας πραγματοποιήθηκε μια θεωρητική μελέτη της βιβλιογραφίας αναφορικά με την εκπαίδευση ξένων γλωσσών ενηλίκων, τη σημασία των ξένων γλωσσών και τα κίνητρα/προτιμήσεις ενηλίκων στην εκμάθησή τους. Στο δεύτερο τμήμα γίνεται ανάλυση του σκοπού της έρευνας που διεξήχθη, του ερωτηματολογίου και των αποτελεσμάτων της έρευνας βάση των απαντήσεων του δείγματος. Τέλος, παρουσιάζονται τα βασικά συμπεράσματα βάση της ανάλυσης των απαντήσεων που δόθηκαν και προτείνονται θέματα που χρήζουν περαιτέρω έρευνας.el
dc.format.extent68el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.titleΑνάλυση ζήτησης εκμάθησης ξένων γλωσσώνel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
dc.description.abstractENIn the ever-changing economic and social environment, where all the Member States of the European Union are part of a multinational network, the knowledge and usage of foreign languages is essential. This is the reason that majority of European Curriculum in Primary and Secondary Education levels include the teaching of at least two Foreign Languages in their curriculum. However, the need of learning foreign languages after finishing the Primary and Secondary Education emerges as a necessity for professional evolution or simply as an intuitive decision of the individual as a European citizen. The purpose of this thesis is to examine and analyze the preferences of adults regarding the choice of the foreign language they want to learn, based on their professional needs and the level of foreign languages they already know. Τhis thesis was an attempt to explore adults' preferences of foreign language through a quantitative questionnaire survey. The thesis consists of two main parts. In the first part of the work a theoretical study of the bibliography on adult education, the importance of foreign languages and their learning. In the second part there is an analysis of the purpose of the survey, the questionnaire and the results of the survey based on the sample responses. Finally, conclusions are drawn based on the analysis of the answers given and topics of further research identified are also presented.el
dc.contributor.masterΠρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΜΒΑ)el
dc.subject.keywordΞένες γλώσσεςel
dc.date.defense2020-03-10


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»