dc.contributor.advisor | Κάμπης, Δημήτριος | |
dc.contributor.author | Μαλλίρη, Βασιλική | |
dc.date.accessioned | 2021-12-02T08:32:34Z | |
dc.date.available | 2021-12-02T08:32:34Z | |
dc.date.issued | 2020-03 | |
dc.identifier.uri | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/13914 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/1337 | |
dc.description.abstract | Στο συνεχώς μεταβαλλόμενο οικονομικό και κοινωνικό περιβάλλον, όπου όλα τα κράτη μέλη της Ευρωπαϊκής Ένωσης είναι κομμάτι ενός πολυεθνικού δικτύου, η γνώση των ξένων γλωσσών είναι απολύτως απαραίτητη. Γι’ αυτό το λόγο η εκμάθηση δύο τουλάχιστον ξένων γλωσσών είναι υποχρεωτική στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Παρόλα αυτά, πολλές φορές η ανάγκη για ουσιαστική εκμάθηση και χρήση ξένων γλωσσών μετά την ολοκλήρωση της Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης καθίσταται απαραίτητη προτεραιότητα ή απλώς επιλογή. Στόχος της παρούσας εργασίας αποτελεί η εξέταση και η ανάλυση των κινήτρων των ενηλίκων αναφορικά με την επιλογή εκμάθησης ξένων γλωσσών, βάση των επαγγελματικών τους αναγκών και του επιπέδου των ξένων γλωσσών που γνωρίζουν ήδη.
Σε αυτήν την εργασία, έγινε μία προσπάθεια διερεύνησης των προτιμήσεων & κινήτρων των ενηλίκων για επιλογή εκμάθησης ξένης γλώσσας, μέσω πρωτογενούς έρευνας συλλογής στοιχείων με τη μέθοδο ηλεκτρονικής συμπλήρωσης ερωτηματολόγιου. Η παρούσα αποτελείται από δύο βασικά τμήματα. Στο πρώτο τμήμα της εργασίας πραγματοποιήθηκε μια θεωρητική μελέτη της βιβλιογραφίας αναφορικά με την εκπαίδευση ξένων γλωσσών ενηλίκων, τη σημασία των ξένων γλωσσών και τα κίνητρα/προτιμήσεις ενηλίκων στην εκμάθησή τους. Στο δεύτερο τμήμα γίνεται ανάλυση του σκοπού της έρευνας που διεξήχθη, του ερωτηματολογίου και των αποτελεσμάτων της έρευνας βάση των απαντήσεων του δείγματος. Τέλος, παρουσιάζονται τα βασικά συμπεράσματα βάση της ανάλυσης των απαντήσεων που δόθηκαν και προτείνονται θέματα που χρήζουν περαιτέρω έρευνας. | el |
dc.format.extent | 68 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Πειραιώς | el |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.title | Ανάλυση ζήτησης εκμάθησης ξένων γλωσσών | el |
dc.type | Master Thesis | el |
dc.contributor.department | Σχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων | el |
dc.description.abstractEN | In the ever-changing economic and social environment, where all the Member States of the European Union are part of a multinational network, the knowledge and usage of foreign languages is essential. This is the reason that majority of European Curriculum in Primary and Secondary Education levels include the teaching of at least two Foreign Languages in their curriculum. However, the need of learning foreign languages after finishing the Primary and Secondary Education emerges as a necessity for professional evolution or simply as an intuitive decision of the individual as a European citizen. The purpose of this thesis is to examine and analyze the preferences of adults regarding the choice of the foreign language they want to learn, based on their professional needs and the level of foreign languages they already know.
Τhis thesis was an attempt to explore adults' preferences of foreign language through a quantitative questionnaire survey. The thesis consists of two main parts. In the first part of the work a theoretical study of the bibliography on adult education, the importance of foreign languages and their learning. In the second part there is an analysis of the purpose of the survey, the questionnaire and the results of the survey based on the sample responses. Finally, conclusions are drawn based on the analysis of the answers given and topics of further research identified are also presented. | el |
dc.contributor.master | Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΜΒΑ) | el |
dc.subject.keyword | Ξένες γλώσσες | el |
dc.date.defense | 2020-03-10 | |