Εμφάνιση απλής εγγραφής

Ο ρόλος της αυτονομίας στη λειτουργία των σχολικών μονάδων

dc.contributor.advisorΓιαννέλης, Δημήτριος
dc.contributor.authorΚαρατάσιου, Παναγιώτα
dc.date.accessioned2021-11-22T07:03:16Z
dc.date.available2021-11-22T07:03:16Z
dc.date.issued2021-10
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/13859
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/1282
dc.description.abstractΗ παρούσα εργασία αποτελεί μια έρευνα σχετικά με το βαθμό αυτονομίας που υπάρχει στα σχολεία της Ελλάδας και το βαθμό επιθυμητής αυτονομίας από την πλευρά των εκπαιδευτικών. Το δείγμα αποτελείται από 159 εκπαιδευτικούς από τον Νομό Αττικής. Η έρευνα πραγματοποιήθηκε με γραπτό ερωτηματολόγιο. Οι ερωτήσεις αφορούν το κατά πόσο οι εκπαιδευτικοί έχουν αυτονομία σε παιδαγωγικά μείζονα ζητήματα αλλά και κατά πόσο εμπλέκονται ή επιθυμούν να εμπλακούν σε διοικητικά και επαγγελματικά θέματα που τους αφορούν άμεσα . Οι τελευταίες ερωτήσεις επιχειρούν να συνδέσουν την αυτονομία με την ικανοποίηση των εκπαιδευτικών από τις συνθήκες εργασίας τους. Τα αποτελέσματα της έρευνας δείχνουν πως το εκπαιδευτικό σύστημα στην Ελλάδα είναι βαθιά συγκεντρωτικό με την πλειοψηφία των εκπαιδευτικών να στερείται την επαγγελματική της αυτονομία σε βασικούς τομείς και λίγοι να είναι αυτοί που να δηλώνουν πολύ ικανοποιημένοι από την εργασία τους. Το πιο βασικό, όμως, είναι ότι όλοι επιθυμούν την αυτονομία τους στο επάγγελμα τους και μάλιστα πιο έντονα εκείνοι που μέχρι τώρα δεν διαθέτουν σχεδόν καθόλουel
dc.format.extent84el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.titleΟ ρόλος της αυτονομίας στη λειτουργία των σχολικών μονάδωνel
dc.title.alternativeThe role of school autonomy in educationel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οικονομικής Επιστήμηςel
dc.description.abstractENThe present paper looks into the views of Greek teachers on school autonomy. Do they have any autonomy in their workplace? Do they need more ? Thesearethemainquestionsofthesurvey. 159 GreekteachersfromAthenswereoursample. The research was carried out with a written questionnaire. It isinvestigated whether the Greek teachers have pedagogicaland administrative autonomy. Also ,it is being researched if they are able to decide for professional development matters and if teacher autonomy is related to job satisfaction. As the research results show , the greek educational system is still centralized because the majority of teachers do not have autonomy in basic matters and only few of them decline satisfied from their job. A basic research finding is that all the participants wish for more school autonomy and especially those who do not have any so far.el
dc.contributor.masterΟικονομική της Εκπαίδευσης και Διαχείριση Εκπαιδευτικών Μονάδωνel
dc.subject.keywordΣυγκεντρωτισμόςel
dc.subject.keywordΑποκέντρωσηel
dc.subject.keywordΣχολική αυτονομίαel
dc.subject.keywordΓραφειοκρατικό μοντέλοel
dc.subject.keywordΑυτοδιαχειριζόμενη εκπαίδευσηel
dc.subject.keywordΑυτονομία του εκπαιδευτικούel
dc.date.defense2021-11-20


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»