Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΡετάλης, Συμεών
dc.contributor.authorΤασούλη, Μαρία - Χρυσάνθη
dc.date.accessioned2021-07-12T09:40:19Z
dc.date.available2021-07-12T09:40:19Z
dc.date.issued2021-07
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/13554
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/977
dc.description.abstractΗ Επιχειρηματικότητα είναι μία απαραίτητη ικανότητα με πολλαπλά οφέλη στην ατομική, κοινωνική, οικονομική και εργασιακή πτυχή κάθε χώρας. Περιλαμβάνει διάφορες έννοιες, όπως τη δημιουργία και διοίκηση μίας επιχείρησης, την αναγνώριση και αξιολόγηση ευκαιριών και τη δημιουργία αξίας, ενώ αποτελείται από ένα σύνολο γνώσεων, δεξιοτήτων και στάσεων (Επιχειρηματικές Ικανότητες). Η σχετική εκπαίδευση ονομάζεται Επιχειρηματική Εκπαίδευση, εφαρμόζεται σε πολλές χώρες και με διάφορες μορφές, ανάλογα με τον τρόπο παρουσίασης της Επιχειρηματικότητας, τους μαθησιακούς στόχους, τους εκπαιδευόμενους. Μία πολύ δημοφιλής μέθοδος διδασκαλίας της Επιχειρηματικής Εκπαίδευσης είναι τα Επιχειρησιακά Παιχνίδια Προσομοίωσης, Σοβαρά Παιχνίδια που προσομοιάζουν τις επιχειρησιακές συνθήκες σε ένα προστατευμένο από πραγματικούς κινδύνους περιβάλλον. Προσφέρουν πολλαπλά οφέλη, αρκεί να ληφθούν υπόψιν όλα τα απαραίτητα στοιχεία κατά το σχεδιασμό της ένταξής τους στα εκπαιδευτικά περιβάλλοντα. Μπορούν να εφαρμοστούν σε διάφορα μαθήματα, εκπαιδευόμενους και αντικείμενα σπουδών. Ένα θέμα που απασχολεί την Επιχειρηματική Εκπαίδευση είναι η αναγνώριση επιχειρηματικών ευκαιριών, με μία μεθοδολογία να έχει αναπτυχθεί για την αποτελεσματική εκπαίδευση των νέων στο συγκεκριμένο θέμα. Η παρούσα διπλωματική εργασία ασχολείται με αυτή τη μεθοδολογία και συγκεκριμένα με τη Φάση εκπαίδευσης στις απαραίτητες οικονομικές έννοιες. Η δυσκολία κατανόησης τέτοιων εννοιών μεταξύ των νέων είναι παγκόσμιο φαινόμενο και με την ένταξη του Επιχειρησιακού Παιχνιδιού Προσομοίωσης GoVenture CEO επιχειρείται, μέσω των θετικών στοιχείων τους, να ξεπεραστεί αυτό το εμπόδιο και να γίνουν ξεκάθαρες οι έννοιες στους νέους, ώστε να αποδώσουν αποτελεσματικότερα στη συνολική διαδικασία αναγνώρισης μίας επιχειρηματικής ευκαιρίας.el
dc.format.extent214el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.titleΑξιοποίηση του επιχειρησιακού παιχνιδιού προσομοίωσης (business simulation game) "GoVenture CEO" για τον εμπλουτισμό της μεθοδολογίας αναγνώρισης επιχειρηματικών ευκαιριών στην επιχειρηματική εκπαίδευσηel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών. Τμήμα Ψηφιακών Συστημάτωνel
dc.description.abstractENEntrepreneurship is a necessary competence, with multiple benefits to individual, social, financial, and working aspect of life in every country. It includes several concepts, such as the creation and management of a business, the recognition and evaluation of opportunities and the value creation, while it is comprised of a set of knowledge, skills, and attitudes (Entrepreneurial Competences). The relevant education is defined as Entrepreneurship Education, it is applied in many countries and in different ways, depending on the way Entrepreneurship is presented, the learning objectives, the trainees. A very popular teaching method of Entrepreneurship Education is Business Simulation Games, which are Serious Games that simulate the business conditions in a virtual environment without the real-life dangers. They offer multiple benefits, as long as all the necessary elements are taken into consideration during the design of their integration in the educational contexts. They can be implemented in different classes, to different trainees, and subject matters. An issue that concerns Entrepreneurship Education is the business opportunity recognition, and a relevant methodology has been developed for the effective education of the youth at the relevant issue. The subject of this master thesis is the abovementioned methodology, and specifically its Phase in which the relevant financial concepts are taught. The difficulty in understanding these concepts is common among the youth worldwide and by implementing the Business Simulation Game GoVenture CEO it is attempted, by concentrating on their positive elements and outcomes, to overcome this impediment and the concepts to be clear for the youth, in order they perform more effectively in the overall process of recognizing a business opportunity.el
dc.contributor.masterΗλεκτρονική Μάθησηel
dc.subject.keywordΕπιχειρηματικότηταel
dc.subject.keywordΕπιχειρηματικές ικανότητεςel
dc.subject.keywordΕπιχειρηματική εκπαίδευσηel
dc.subject.keywordΑναγνώριση επιχειρηματικών ευκαιριώνel
dc.subject.keywordΕπιχειρησιακά παιχνίδια προσομοίωσηςel
dc.subject.keywordBusiness simulation gamesel
dc.subject.keywordBSGsel
dc.subject.keywordΧρηματοοικονομικός εγγραμματισμόςel
dc.subject.keywordΣοβαρά παιχνίδιαel
dc.subject.keywordGoVenture CEOel
dc.date.defense2021-07-06


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»