Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΧονδροκούκης, Γρηγόριος
dc.contributor.authorΣαμούρης, Μάριος
dc.date.accessioned2020-10-02T06:28:42Z
dc.date.available2020-10-02T06:28:42Z
dc.date.issued2020-09-28
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/12936
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/359
dc.descriptionΑναβολή δημοσίευσης της εργασίας επ' αόριστον, λόγω ευαίσθητων δεδομένωνel
dc.description.abstractΤο Ειδικό Κέντρο Εφοδιασμού Μονάδων Στρατού (ΕΚΕΜΣ) αποτελεί τη μεγαλύτερης δυναμικότητας εκμετάλλευση του Ελληνικού Στρατού. Βασική αποστολή του είναι ο εφοδιασμός των Μονάδων και των Υπηρεσιών του Στρατού που εδρεύουν στην ευρύτερη περιοχή του Λεκανοπεδίου Αττικής αλλά και η παροχή υπηρεσιών λιανεμπορίου, ευρείας κλίμακας, στους δικαιούχους επισκέψεως Στρατιωτικών Εξυπηρετήσεων. Στο συγκεκριμένο τμήμα, η δραστηριότητα που αναπτύσσεται από το ΕΚΕΜΣ δύναται να προσομοιαστεί, άμεσα, με αντίστοιχη ιδιωτικής επιχείρησης χονδρικού - λιανικού εμπορίου. Το γεγονός αυτό αποτέλεσε και το εναρκτήριο λάκτισμα μίας σειράς ενεργειών από την Ηγεσία και τα όργανα του ΕΚΕΜΣ, με στόχο την προσέγγισή του ως ανταγωνιστική επιχείρηση, δυνατή να διευρύνει της δυνατότητες και τη δραστηριότητά της. Στο πλαίσιο των ενεργειών αυτών, συγκαταλέγεται ο εκσυγχρονισμός τόσο των υλικοτεχνικών υποδομών όσο και των διαδικασιών για τη βελτίωση της αποτελεσματικότητας. Βήμα σταθμό στο δρόμο προς την ευρύτερη αναβάθμιση και κεντρικό άξονα επί του οποίου στηρίζεται κάθε περαιτέρω στρατηγική, αποτέλεσε η απόφαση αντικατάστασης της προηγούμενης υπάρχουσας εφαρμογής λογιστικής παρακολούθησης με ένα εκσυγχρονισμένο σύστημα επιχειρηματικού προγραμματισμού πόρων. Το εγχείρημα στο σύγχρονο επιχειρηματικό κόσμο δύναται να χαρακτηριστεί ως το πλέον πολυδιάστατο καθώς επηρεάζει σε καθοριστικό βαθμό όλα επιμέρους τμήματα της οικονομικής οντότητας. Ως εκ τούτου αποτελεί προτεραιότητα ο καθορισμός των αναγκών τις οποίες το νέο σύστημα καλείται να καλύψει καθώς επίσης και παραμετροποίησή του κατά τρόπω ώστε να επιτυγχάνεται η μέγιστη δυνατή αξιοποίηση των δυνατοτήτων του. Η παρούσα έρευνα λοιπόν, αποτελεί την έγγραφη προσέγγιση των διαδικασιών οι οποίες ξεκίνησαν με τη λήψη απόφασης αντικατάστασης του συστήματος, των πρώτων σταδίων λειτουργίας του μέχρι την τελική παραμετροποίησή του καθώς και του τρόπου χρήσης του συστήματος στην παρούσα φάση. Η λογική πορεία ανάπτυξης περιλαμβάνει την τοποθέτηση του ΕΚΕΜΣ στο χρόνο με μία σύντομη περιγραφή της εξελικτικής του πορείας ενώ παράλληλα, για την καλλιέργεια του εδάφους προβληματισμού με εμπορικούς όρους, πραγματοποιείται παρουσίαση της υφιστάμενης δομής, των λειτουργιών και του κανονιστικού πλαισίου τα οποία καθορίζουν και χαρακτηρίζουν όλες της δραστηριότητες του κέντρου. Με βάση τα πρότυπα σύνταξης, αλλά και προκειμένου να τεθούν οι ακαδημαϊκές βάσεις που υποστηρίζουν την παρούσα ανάλυση, παρατίθεται το θεωρητικό υπόβαθρο το οποίο διέπει την εγκατάσταση, λειτουργία και παραμετροποίηση αντίστοιχων συστημάτων. Συνεχίζοντας την θεωρητική τοποθέτηση, στο επίπεδο του ΕΚΕΜΣ ωστόσο στην προκειμένη περίπτωση, παρουσιάζεται η δομή και το περιεχόμενο μιας τυπικής συμφωνίας συνεργασίας μεταξύ του ΕΚΕΜΣ και των συνεργαζόμενων με αυτό επιχειρήσεων. Σκοπός είναι η ανάλυση των αμφίδρομων συμβατικών υποχρεώσεων οι οποίες αποτελούν και ένα σημαντικό τμήμα του σκελετού για τη δόμηση των λειτουργιών του συστήματος. Έχοντας καθοριστεί η φιλοσοφία λειτουργίας της κεντρικής αποθήκης και τεθεί οι βάσεις των απαιτήσεων στις οποίες καλούνται να ανταποκριθούν οι προς σχεδίαση και υλοποίηση διαδικασίες, ακολουθεί το βασικό αντικείμενο της παρούσας έρευνας που αφορά στην κατάλληλη, πλέον, παραμετροποίηση του ERP συστήματος. Η παραμετροποίηση αυτή αποδείχθηκε πολυδιάστατη διαδικασία και για τις ανάγκες ανάπτυξης της εργασίας παρουσιάζεται σε τρία επίπεδα, ανάλογα με τις βασικές λειτουργίες και τα τμήματα της αποθήκης που αφορά. Πιο συγκεκριμένα: Την Επιτροπή Παραλαβών. Διαχειριστές Εφοδίων. Ταμείο Μονάδων. Τέλος, πρέπει να αναφερθεί ότι κατά την έκταση της εργασίας πραγματοποιείται μνεία σε αναγκαίες αλλαγές που πραγματοποιήθηκαν στις ίδιες τις διαδικασίες του ΕΚΕΜΣ, παράλληλα με την παραμετροποίηση του ERP, προς επίτευξη του ποιοτικότερου δυνατού αποτελέσματος. Κλείνοντας, παρουσιάζονται τα συμπεράσματα της εργασίας, υπό μορφή αποτελεσμάτων εκ της υλοποίησης τόσο της παραμετροποίησης του ERP συστήματος όσο και του εν γένει εκσυγχρονισμού των διαδικασιών της κεντρικής αποθήκης του ΕΚΕΜΣ.el
dc.format.extent211el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.titleΜελέτη παραμετροποίησης συστήματος επιχειρηματικού προγραμματισμού πόρων στις ανάγκες εμπορικής επιχείρησηςel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Ναυτιλίας και Βιομηχανίας. Tμήμα Βιομηχανικής Διοίκησης και Tεχνολογίαςel
dc.description.abstractENThe Military Supply Center is the Hellenic Army’s store with the greatest capabilities. The Center’s main mission is providing supplies to the Armed Forces stationed in Attica, but also providing retail trade services to those who retain the right το make use of its facilities. Regarding that, the Military Supply Center operates like any other private retail trading company. This fact, made the Center’s administration and commanding officers to take action towards it’s dynamic expansion, through business coordinated procedures. The action that takes place is based on adopting the most modern and affective methods and also the study of applying systems to increase competiveness through achieving maximum effectiveness. This took place through a series of decisions that included the modernization of both logistics infrastructure and procedures in order to improve efficiency. The decision to replace the previous existing accounting application with a modernized business resource planning system, was a milestone on the road to wider upgrading and also the central axis on which any further strategy was and will be based. Such a venture, in the modern business world, can is considered multidimensional as it decisively affects all individual parts of the entity. Therefore, when similar projects take place, it is essential to, first, determine the needs that the new system is called to meet as well as to configure it in such a manner in order to achieve the best possible outcome of its potential. This research, therefore, constitutes the academic approach in the procedures that were initiated with the decision to replace the system, its first stages of operation until its final configuration and the ways the system is used in its current state. In the early stages of the analysis, takes place the historical retrospective EKEMS, with a brief description of its evolutionary course while at the same time a presentation of the existing structure, functions and regulatory framework is given, that defines and characterizes all the activities of the center. Based on the drafting standards, but also in order to lay the academic foundations that support the present analysis, the theoretical background that describes the installation, operation and configuration of respective systems is presented. Continuing the theoretical position, concerning EKEMS, the structure and content of a formal cooperation agreement between EKEMS and its cooperating companies are presented. The purpose is to analyze the two-way contractual obligations which are an important part of the framework for building the functions of the system. Having defined the operating philosophy of the central warehouse and laid the foundations of the requirements, to which the processes to be designed and implemented are required to meet, follows the presentation of the configuration of the ERP system. This configuration proved to be a multidimensional process and is presented in three levels, depending on the basic functions and the departments of the warehouse that concerns. More specifically: Peceipts Committee Supply - Stock Managers Wholesale Invoicing Department. Finally, it should be mentioned that reference is made to necessary changes that took place in the procedures of EKEMS, in parallel with the configuration of the ERP, in order to achieve the best results. This analysis’ conclusion is presented, in the form of results from the implementation of both the configuration of the ERP system and the general modernization of the procedures of the central warehouse of EKEMS.el
dc.contributor.masterΒιομηχανική Διοίκηση και Τεχνολογίαel
dc.subject.keywordERPel
dc.subject.keywordΣύστημα Επιχειρηματικού Προγραμματισμού Πόρωνel
dc.subject.keywordΠαραμετροποίηση πληροφοριακών συστημάτωνel
dc.subject.keywordΠληροφοριακά συστήματαel
dc.date.defense2020-09-29


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

ΑρχείαΜέγεθοςΤύποςΠροβολή

Δεν υπάρχουν αρχεία που να σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο.

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»