Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΒολιώτης, Δημήτριος
dc.contributor.authorΑναγνωστάκη, Μαρία
dc.date.accessioned2020-04-03T14:26:28Z
dc.date.available2020-04-03T14:26:28Z
dc.date.issued2020-01
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/12667
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/90
dc.description.abstractΟι οίκοι πιστοληπτικής αξιολόγησης διαδραματίζουν καθοριστικό ρόλο στο παγκόσμιο χρηματοπιστωτικό σύστημα. Διαμορφώνουν θετικές ή αρνητικές επιπτώσεις στο περιβάλλον μιας επιχείρησης, ενός οργανισμού ή μιας χώρας. Η παρούσα διπλωματική διατριβή διαπραγματεύεται το θέμα των οίκων πιστοληπτικής διαβάθμισης με στόχο να προσδιορίσει τη στρατηγική συμπεριφορά που ακολουθούν προς όφελός τους. Πιο συγκεκριμένα, βασιζόμενη σε μία εκτενή βιβλιογραφία που επιδιώκει την παρουσίαση των διαφορετικών συμπεριφορών που μπορεί να προβάλει ένας οργανισμός, ποια είναι τα κίνητρά του, τι συνέπειες δημιουργούνται και κατά πόσο θα βλάψει το χρηματοοικονομικό του περιβάλλον. Ακόμη, στο πλαίσιο αυτό ερευνήθηκε το μοντέλο των Bolton Patrick, Freixas Xavier and Shapiro Joel σε δύο διαφορετικές αγορές με σκοπό την εξαγωγή συμπερασμάτων για την αποτελεσματικότητα, τα κέρδη, και τις αποδόσεις των επενδυτών. Τα συμπεράσματά μας ευθυγραμμίζονται με τα ευρήματα των συγγραφέων αναφέροντας ότι ένα μονοπώλιο είναι πιο αποτελεσματικό από ένα δυοπώλιο ως προς όλες τις μεταβλητές.el
dc.format.extent71el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.titleΟίκοι πιστοληπτικής αξιολόγησης και στρατηγική συμπεριφοράel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Χρηματοοικονομικής και Στατιστικής. Τμήμα Χρηματοοικονομικής και Τραπεζικής Διοικητικήςel
dc.description.abstractENCredit rating agencies play a key role in the global financial system. They have a positive or negative impact on the environment of a business, organization or country. This thesis deals with the issue of credit rating agencies in order to determine the strategic behavior that they pursue to their advantage. More specifically, based on an extensive literature that seeks to present the different behaviors that an organization may exhibit, what its motivations are, what the consequences are, and whether it will harm its financial environment. In this context, the model of Patrick Bolton, Xavier Freixas and Joel Shapiro was also investigated in two different markets in order to draw conclusions on investor effectiveness, profits, and returns. Our conclusions are in line with the authors' findings suggesting that a monopoly is more effective than a monopoly on all variables.el
dc.contributor.masterΧρηματοοικονομική και Τραπεζική με κατεύθυνση στην Χρηματοοικονομική και Τραπεζική Διοικητικήel
dc.subject.keywordΟίκοι Πιστοληπτικής Αξιολόγησηςel
dc.subject.keywordΑποτελεσματικότηταel
dc.subject.keywordΚόστη φήμηςel
dc.subject.keywordΑνταγωνιστικότηταel
dc.subject.keywordΜονοπώλιαel
dc.subject.keywordΔυοπώλιοel
dc.subject.keywordΠληθωρισμόςel
dc.date.defense2020-02-25


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»