Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΡετάλης, Συμεών
dc.contributor.authorΚαραγιαννόπουλος, Γεώργιος
dc.date.accessioned2019-06-04T13:21:19Z
dc.date.available2019-06-04T13:21:19Z
dc.date.issued2019-05-31
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/12003
dc.description.abstractΥπολογίζεται πως το 10% με 15% των μαθητών της πρωτοβάθμιας εκπαίδευση στην Ελλάδα εμφανίζουν ειδική διαταραχή στην ανάγνωση ή αλλιώς δυσλεξία, εκ των οποίων 4 στα 5 παιδιά είναι αγόρια. Έρευνες έχουν αναδείξει την σύνδεση της δυσλεξίας με την φωνολογική και φωνημική ενημερότητα. Ο διευθυντής της Α’ ψυχιατρικής κλινικής, καθηγητής Παπαγεωργίου Χαράλαμπος και η ομάδα του, σχεδίασαν και ανέπτυξαν μία ερευνητική διαδικασία, για την αντιμετώπιση της δυσλεξίας. Η έρευνα αυτή βασίζεται, στην ανάπτυξη της φωνολογικής και φωνημικής ενημερότητας, με σκοπό την βελτίωση ή την εξάλειψη των δυσλεκτικών στοιχείων. Βασικός κορμός της έρευνας είναι μια σειρά από συνεδρίες. Την εφαρμογή και υποστήριξη της έρευνας αυτής έχει αναλάβει η παρούσα διπλωματική εργασία μέσα από την ανάπτυξη, του καινοτόμου διαδικτυακού ερευνητικού εργαλείου Train @ Dyslexia. Το εργαλείο είναι ειδικά σχεδιασμένο, για να καλύπτει όλες τις προδιαγραφές του πρωτοκόλλου έρευνας, ενώ παράλληλα με την χρήση στοιχείων παιχνιδοποίησης, μελετάται η αύξηση της συνέπειας των μαθητών, στο να πραγματοποιούν τις συνεδρίες τους.el
dc.format.extent97el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.titleΑνάπτυξη διαδικτυακής εφαρμογής υποστήριξης έρευνας για τη βελτίωση της φωνολογικής και φωνημικής επίγνωσης των παιδιών με δυσλεξίαel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών. Τμήμα Ψηφιακών Συστημάτωνel
dc.description.abstractENIt is estimated that 10% to 15% of students in primary education across Greece, have special reading disorder or dyslexia, of which 4 out of 5 are boys. Research has highlighted the association of dyslexia with phonological and phonic awareness. The director of the First Psychiatric Clinic, Professor Papageorgiou Charalambos and his team, designed and developed a research process in order to tackle dyslexia. This research is based on the development of phonological and phonemic information to improve or eliminate dyslexic elements across students. The implementation and support of this research, has been undertaken by this diploma thesis, through the development of custom research web application, Train @ Dyslexia. The software, is specifically designed to meet all the requirements of the research protocol, while the use of gamification elements in its design, helps to increase the consistency of students, performing the designated sessions.el
dc.contributor.masterΗλεκτρονική Μάθησηel
dc.subject.keywordΔυσλεξίαel
dc.subject.keywordΜαθησιακές δυσκολίεςel
dc.subject.keywordΠαιδιάel
dc.date.defense2019-05-23


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»