dc.contributor.advisor | Ρετάλης, Συμεών | |
dc.contributor.author | Καραγιαννόπουλος, Γεώργιος | |
dc.date.accessioned | 2019-06-04T13:21:19Z | |
dc.date.available | 2019-06-04T13:21:19Z | |
dc.date.issued | 2019-05-31 | |
dc.identifier.uri | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/12003 | |
dc.description.abstract | Υπολογίζεται πως το 10% με 15% των μαθητών της πρωτοβάθμιας εκπαίδευση στην Ελλάδα εμφανίζουν ειδική διαταραχή στην ανάγνωση ή αλλιώς δυσλεξία, εκ των οποίων 4 στα 5 παιδιά είναι αγόρια. Έρευνες έχουν αναδείξει την σύνδεση της δυσλεξίας με την φωνολογική και φωνημική ενημερότητα.
Ο διευθυντής της Α’ ψυχιατρικής κλινικής, καθηγητής Παπαγεωργίου Χαράλαμπος και η ομάδα του, σχεδίασαν και ανέπτυξαν μία ερευνητική διαδικασία, για την αντιμετώπιση της δυσλεξίας. Η έρευνα αυτή βασίζεται, στην ανάπτυξη της φωνολογικής και φωνημικής ενημερότητας, με σκοπό την βελτίωση ή την εξάλειψη των δυσλεκτικών στοιχείων. Βασικός κορμός της έρευνας είναι μια σειρά από συνεδρίες.
Την εφαρμογή και υποστήριξη της έρευνας αυτής έχει αναλάβει η παρούσα διπλωματική εργασία μέσα από την ανάπτυξη, του καινοτόμου διαδικτυακού ερευνητικού εργαλείου Train @ Dyslexia. Το εργαλείο είναι ειδικά σχεδιασμένο, για να καλύπτει όλες τις προδιαγραφές του πρωτοκόλλου έρευνας, ενώ παράλληλα με την χρήση στοιχείων παιχνιδοποίησης, μελετάται η αύξηση της συνέπειας των μαθητών, στο να πραγματοποιούν τις συνεδρίες τους. | el |
dc.format.extent | 97 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Πειραιώς | el |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | * |
dc.title | Ανάπτυξη διαδικτυακής εφαρμογής υποστήριξης έρευνας για τη βελτίωση της φωνολογικής και φωνημικής επίγνωσης των παιδιών με δυσλεξία | el |
dc.type | Master Thesis | el |
dc.contributor.department | Σχολή Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών. Τμήμα Ψηφιακών Συστημάτων | el |
dc.description.abstractEN | It is estimated that 10% to 15% of students in primary education across Greece, have special reading disorder or dyslexia, of which 4 out of 5 are boys. Research has highlighted the association of dyslexia with phonological and phonic awareness.
The director of the First Psychiatric Clinic, Professor Papageorgiou Charalambos and his team, designed and developed a research process in order to tackle dyslexia. This research is based on the development of phonological and phonemic information to improve or eliminate dyslexic elements across students.
The implementation and support of this research, has been undertaken by this diploma thesis, through the development of custom research web application, Train @ Dyslexia. The software, is specifically designed to meet all the requirements of the research protocol, while the use of gamification elements in its design, helps to increase the consistency of students, performing the designated sessions. | el |
dc.contributor.master | Ηλεκτρονική Μάθηση | el |
dc.subject.keyword | Δυσλεξία | el |
dc.subject.keyword | Μαθησιακές δυσκολίες | el |
dc.subject.keyword | Παιδιά | el |
dc.date.defense | 2019-05-23 | |