Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΧατζηδήμα, Σταματίνα
dc.contributor.authorΚαρμίρης, Χαράλαμπος
dc.date.accessioned2018-12-04T16:23:19Z
dc.date.available2018-12-04T16:23:19Z
dc.date.issued2018-11
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/11753
dc.description.abstractΜέσα στα πλαίσια της οικονομικής κρίσης η Wind Ελλάς κλήθηκε να μετασχηματιστεί σε επίπεδο παραγωγής και υπηρεσιών. Η μετάβαση σε ένα νέο πρότυπο παραγωγής διήρκεσε δύο περίπου χρόνια, στη διάρκεια των οποίων η WIND Ελλάς απέκτησε νέους μετόχους - που πίστεψαν στις προοπτικές της εταιρείας και δεσμεύτηκαν στην ανάκαμψη της, διαμόρφωσε ένα νέο επιχειρηματικό μοντέλο - ευέλικτο, απλό, με έλεγχο του κόστους σε όλα τα σημεία και διατύπωσε μια νέα επιχειρηματική ταυτότητα ώστε να διεκδικήσει μια νέα, ελπιδοφόρα θέση στην αγορά. Στη δύσκολη αυτή πορεία, οι προκλήσεις ήταν πολλές και δύσκολες. Δύο αλλεπάλληλες χρηματοοικονομικές αναδιαρθρώσεις, απολύτως επιτυχημένες, έθεσαν τις βάσεις για την οικονομική εξυγίανση του οργανισμού. Στη συνέχεια, τολμηρές αλλαγές στη λειτουργία και τη δομή της εταιρείας αποκατέστησαν την ανταγωνιστικότητά της και έφεραν στα χέρια του πελάτη της περισσότερη αξία. Η οικονομική και επιχειρησιακή ευρωστία της WIND μεταφράστηκε σε νέες επενδύσεις για υποδομές και στρατηγικές συνεργασίες που επηρεάζουν συνολικά το τοπίο της ελληνικής αγοράς τηλεπικοινωνιών. Ολοκληρώνοντας μία τριετία επιτυχούς μετασχηματισμού, το Δεκέμβριο του 2012 διαμορφώνει ένα νέο όραμα για το μέλλον της WIND Ελλάς. Θέλουνε να είναι ο “Challenger” της ελληνικής αγοράς τηλεπικοινωνιών, η εταιρεία που θα ξεχωρίζει σε ελληνικό αλλά και ευρωπαϊκό επίπεδο, καθώς βελτιώνουν διαρκώς τις υπηρεσίες τους αλλά και τον τρόπο που λειτουργούν σε κάθε τομέα της επιχειρηματικής τους δραστηριότητας, ώστε να δίνουν στους πελάτες, στους ανθρώπους και στους μετόχους τους συστηματικά αυξανόμενη αξία. Το νέο όραμα της WIND γέννησε την ανάγκη μιας νέας εταιρικής κουλτούρας που θα εμπνέεται από αυτό, θα το ενθαρρύνει και θα το κάνει πράξη μέσα από την προσπάθεια κάθε εργαζόμενου.el
dc.format.extent50el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.titleΗ χρήση μεθόδων της διοίκησης ανθρώπινου δυναμικού από την WIND Ελλάς: από μαχητής της επιβίωσης αναδείχθηκε σε δυναμικό παίκτη της αγοράςel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οικονομικής Επιστήμηςel
dc.description.abstractENWithin the context of the financial crisis, Wind Hellas was called upon to transform itself into a production and service level. The transition to a new production model lasted for about two years, during which WIND Hellas acquired new shareholders - who believed in the company's prospects and committed to its recovery, formed a new business model - flexible, simple, cost-effective all the points and formulated a new business identity to claim a new, promising position on the market. In this difficult course, the challenges were many and difficult. Two successive financial restructures, which have been completely successful, have laid the foundations for the economic recovery of the organization. Then bold changes in the operation and structure of the company restored its competitiveness and brought more value to the customer. WIND's financial and operational strength has been translated into new investment for infrastructure and strategic partnerships that have a global impact on the Greek telecoms market. Concluding a three-year successful transformation, in December 2012, it forms a new vision for the future of WIND Hellas. They want to be the "Challenger" of the Greek telecoms market, the company that will stand out at both Greek and European level as they continuously improve their services and the way they operate in every field of their business to give customers, to their people and their shareholders a systematically increasing value. WIND's new vision has begun the need for a new corporate culture that will inspire, encourage and act through the effort of each employee.el
dc.contributor.masterΟικονομική και Επιχειρησιακή Στρατηγικήel
dc.subject.keywordΔιοίκηση ανθρώπινου δυναμικούel
dc.subject.keywordΔυναμικός παίκτης της αγοράςel
dc.subject.keywordWIND Ελλάςel
dc.date.defense2018-11-23


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής


Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»