Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΠαρασκευά, Φωτεινή
dc.contributor.authorΚολτσιάκης, Ευριπίδης
dc.date.accessioned2018-11-12T12:09:27Z
dc.date.available2018-11-12T12:09:27Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/11550
dc.description.abstractΣκοπός της έρευνας είναι ο σχεδιασμός, υλοποίηση και αξιολόγηση ενός Διαπολιτισμικού Προγράμματος Κατάρτισης (CrossCulturalTrainingProgram) ενορχηστρωμένου σύμφωνα με τις θεωρίες της Γνωστικής Μαθητείας (CognitiveApprenticeship) και της Μάθησης Βασισμένης στο Πρόβλημα (PBL –Problem Based Learning) σε ένα συνεργατικό περιβάλλον εικονικής μάθησης 3D για την υποστήριξη της Επαγγελματικής Ανάπτυξης Εκπαιδευτικών (TeacherProfessionalDevelopment) για τους εκπαιδευτικούς. Στο πλαίσιο του προγράμματος αυτού οι εκπαιδευτικοί εξασκούν τις Κοινωνικές και Διαπολιτισμικές τους δεξιότητες σε συνδυασμό με τις δεξιότητες Πληροφόρησης, Μέσων και Τεχνολογίας καθώς συμμετέχουν σε δραστηριότητες που στηρίζονται σε αρχαιοελληνικούς μύθους. Ερευνάται τέλος αν ο ψηφιακός κόσμος του SecondLife(SL) έχει τη δυνατότητα να κινητοποιήσει τους εκπαιδευτικούς ενεργά στην ανάπτυξη αυτών των δεξιοτήτων.Αναλυτικότερα, στο πρώτο κεφάλαιο περιγράφηκε ο σύγχρονος ρόλος των εκπαιδευτικών, καθώς και το εκπαιδευτικό πρόβλημα που παρατηρείται και με βάση αυτό κρίνεται αναγκαία η επαγγελματική ανάπτυξη των εκπαιδευτικών σε θέματα διαπολιτιστικής αγωγής. Ακολουθεί ο στόχος της εργασίας και τα ερευνητικά ερωτήματα που προκύπτουν με βάση αυτόν. Τέλος, παρουσιάζεται η καινοτομία της εργασίας.Στο δεύτερο κεφάλαιο, πραγματοποιείται βιβλιογραφική επισκόπηση σχετικά με την Ηλεκτρονική Μάθηση και τις Δεξιότητες 21ου αιώνα καθώς εστιάζουμε στις Κοινωνικές και Διαπολιτισμικές Δεξιότητες, τον Πληροφοριακό Γραμματισμό και τον Γραμματισμό στα Μέσα. Στη συνέχεια ερευνάται η Επαγγελματική Ανάπτυξη Εκπαιδευτικών και οι Θεωρίες Μάθησης. Τέλος μελετάμε τους Εικονικούς Κόσμους και ειδικότερα το Second Life.Το τρίτο κεφάλαιο περιγράφει τη μεθοδολογία της έρευνας, το σχεδιασμό της εικονικής τάξης στο Second Life, καθώς και το σχεδιασμό των δραστηριοτήτων στις οποίες συμμετείχαν ενεργά οι εκπαιδευτικοί.Η στατιστική ανάλυση των αποτελεσμάτων της έρευνας που πραγματοποιήθηκε παρουσιάζεται στο τέταρτο κεφάλαιο. Τα αποτελέσματα έδειξαν πως η ενορχήστρωση των δραστηριοτήτων στο SL μπορεί να δημιουργήσει τις προϋποθέσεις για την εξοικείωση των εκπαιδευτικών με τις επιμέρους διαστάσεις των κοινωνικών δεξιοτήτων. Τέλος, στο πέμπτο κεφάλαιο πραγματοποιείται συζήτηση σχετικά με τα αποτελέσματα της έρευνας και τα συμπεράσματα στα οποία οδηγούμαστε με βάση αυτά. Προτείνεται περαιτέρω σχετική έρευνα, με την εφαρμογή αντίστοιχων δραστηριοτήτων σε μαθητές, την αξιοποίηση άλλου εικονικού κόσμου πέραν του Second Life, την εξέταση της μεταβολής και άλλων δεικτών πέραν αυτών που αφορούν στις Κοινωνικές Δεξιότητες, κατά τη διάρκεια ενός σεμιναρίου στο Second Life.el
dc.format.extent160el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.titleΕνισχύοντας κοινωνικές δεξιότητες σε περιβάλλοντα ηλεκτρονικής μάθησης: ένα διαπολιτισμικό σεμινάριο κατάρτισης σε εικονικούς κόσμους για την υποστήριξη της επαγγελματικής ανάπτυξης εκπαιδευτικώνel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών. Τμήμα Ψηφιακών Συστημάτωνel
dc.description.abstractENAs the increasing interaction of people, countries and cultures unfolds today’s teachers must raise standards and manage dealing issues based on cultural differences. The discourse concerning cultural interactivity should be major in Teacher Professional Development (TPD). It is widely accepted that Virtual Learning Environments (VLE) and especially 3D platforms as Second Life (SL) could enhance Social and Cross cultural skills as Information and Media Literacy. Aim of this research is the design, implementation and evaluation of a Cross Cultural Training Program orchestrated along the lines of Cognitive Apprenticeship and Problem Based Problem theories combined with the processes of collaborative strategies in an online 3D Virtual Learning Environment so as to empower TPD. The designed activities and the script was built on ancient Greek myth of Jason and the Argonauts. This study reveals that Social and Cross Cultural Skills as well as Information and Media Literacy skills along with the engagement of teachers being exposed to SL training, is significantly increased.el
dc.contributor.masterΗλεκτρονική Μάθησηel
dc.subject.keywordSecond Lifeel
dc.subject.keywordVirtual Learning Environment (VLE)el
dc.subject.keywordProblem-based learningel
dc.subject.keywordCognitive apprenticeshipel
dc.subject.keywordTeacher professional developmentel
dc.date.defense2018-03-30


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»