Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΣφακιανάκης, Μιχαήλ
dc.contributor.authorΔέδε, Σοφία Π.
dc.date.accessioned2018-02-21T09:22:16Z
dc.date.available2018-02-21T09:22:16Z
dc.date.issued2017-11
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/10965
dc.description.abstractΣκοπός της παρούσας διατριβής είναι η περιγραφή και ο έλεγχος υποθέσεων σχετικά με το βαθμό αποτελεσματικότητας της δημόσιας διοίκησης και η διαδικασία εφαρμογής τεχνολογικών εφαρμογών στη λειτουργία Δημόσιων Επιχειρήσεων και συγκεκριμένα των Κέντρων Εξυπηρέτησης Πολιτών (Κ.Ε.Π.). Ειδικότερα, η μελέτη έχει στόχο να μετρήσει μέσα από τις απόψεις των εργαζόμενων στα Κ.Ε.Π. κατά πόσο ο συγκεκριμένος οργανισμός λειτουργεί σήμερα αποτελεσματικά, αλλά και το κατά πόσο οι νέες τεχνολογίες συμβάλουν θετικά στη λειτουργία του. Για την επίτευξη του συγκεκριμένου σκοπού διεξήχθη ποιοτική έρευνα χρησιμοποιώντας ως βασικό εργαλείο την ημιδομημένη συνέντευξη. Το δείγμα της έρευνας επιλέχθηκε με τη μέθοδο της σκόπιμης δειγματοληψίας (purposeful sampling) και συγκεκριμένα με τη μέγιστη παραλλαγή (maximum variation). Επιλέχθηκαν δηλαδή εργαζόμενοι που έχουν λίγα ή πολλά χρόνια εμπειρίας στα Κ.Ε.Π. Τα βασικά συμπεράσματα της μελέτης ανέδειξαν τον αρκετά αποτελεσματικό τρόπο λειτουργίας των Κ.Ε.Π. χάρη στη χρήση των νέων τεχνολογιών. Ωστόσο απαιτούνται και άλλα βήματα για την επίτευξη της αποτελεσματικότητας σε υψηλό βαθμό. Αναφορικά με τις νέες τεχνολογικές υποδομές και το πληροφοριακό σύστημα ERMIS, τα Κ.Ε.Π. παρέχουν καινοτομικές και συμβουλευτικές υπηρεσίες προς τους πολίτες, έτσι ώστε να είναι πλαισιωμένες με το κατάλληλο ανθρώπινο δυναμικό με αντικειμενικό σκοπό την αύξηση της παραγωγικότητας και της αποτελεσματικότητας. Όσον αφορά στην αξιολόγηση του πληροφοριακού συστήματος συμπεραίνεται πως πρέπει παράλληλα να υπάρχει αξιολόγηση του πληροφοριακού συστήματος και των εργαζομένων που το χρησιμοποιούν για να λειτουργεί όλο το σύστημα αποτελεσματικά. Πρέπει επίσης να υπάρχει συνεχής αναβάθμιση του πληροφοριακού συστήματος, με ταυτόχρονα τακτική εκπαίδευση του προσωπικού ως προς την καλύτερη χρήση του.el
dc.format.extent324el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.titleΑποτελεσματική διοίκηση οργανισμών με τη χρήση ευέλικτων εφαρμογών πληροφορικής - μελέτη περίπτωσης Κ.Ε.Π.el
dc.typeDoctoral Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
dc.subject.keywordΚΕΠel
dc.subject.keywordΠληροφοριακά συστήματαel
dc.subject.keywordΑποτελεσματικότηταel
dc.subject.keywordΔημόσια διοίκησηel
dc.date.defense2017


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»