dc.contributor.advisor | Σαμιώτης, Γεώργιος | |
dc.contributor.author | Ξυνού, Δέσποινα | |
dc.date.accessioned | 2018-01-22T08:03:31Z | |
dc.date.available | 2018-01-22T08:03:31Z | |
dc.date.issued | 2017-11 | |
dc.identifier.uri | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/10690 | |
dc.description.abstract | Η παρούσα διπλωματική εργασία εξετάζει την ευθύνη του πλοιοκτήτη, ναυλωτή,
φορτοεκφορτωτή και λιμένα από και στον οποίο γίνεται η φόρτωση/εκφόρτωση των
επικίνδυνων φορτίων τα οποία μεταφέρονται δια θαλάσσης. Για τον σκοπό αυτό
πραγματοποιείται ανάλυση των ειδών και των κατηγοριών των επικίνδυνων φορτίων, των
τρόπων φόρτωσης, στοιβασίας, σήμανσης, αποθήκευσης και ασφαλής μεταφοράς των
φορτίων ώστε να προστατεύεται το περιβάλλον αλλά και οι εργαζόμενοι. Έμφαση θα δοθεί
στον Διεθνή Ναυτιλιακό Κώδικα Μεταφοράς Φορτίων (IMDG) ο οποίος είναι η κύρια
νομοθετική πηγή που ρυθμίζει τη μεταφορά των επικίνδυνων φορτίων. Εξετάζοντας το θέμα
αυτό θα αναφερθούμε στην ισχύουσα ελληνική νομοθεσία και στις οδηγίες τόσο των
Διεθνών Οργανισμών όσο και της Ευρωπαϊκής Ένωσης για την θαλάσσια μεταφορά
επικίνδυνων φορτίων και την προστασία του θαλάσσιου περιβάλλοντος από την ρύπανση
εξαιτίας των ατυχημάτων. Τα δεδομένα συγκεντρώθηκαν από νομικά βιβλία ναυτικού
δικαίου, από τις εκδόσεις του Διεθνούς Ναυτιλιακού Οργανισμού και από στοιχεία της
Ευρωπαϊκής Ένωσης. | el |
dc.format.extent | 86 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Πειραιώς | el |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | * |
dc.title | Ευθύνη και αποζημίωση από τη μεταφορά επικίνδυνων φορτίων | el |
dc.type | Master Thesis | el |
dc.contributor.department | Σχολή Ναυτιλίας και Βιομηχανίας. Τμήμα Ναυτιλιακών Σπουδών | el |
dc.description.abstractEN | This dissertation examines the liability of the shipowner and charterer as well as of the carrier
and the port’s systems where the dangerous cargo is loaded and unloaded. To this end a
detailed analysis regarding the definition and the categories of dangerous cargoes is pursued
while there is reference on the mandatory loading, packing, marking, labelling, stowage and
operational procedures and requirements to ensure that the safety of the crew is maintained
and the pollution of the sea will be prevented in case of an accident. We will emphasize on
the International Maritime Dangerous Goods Code (IMDG) which is the main legislative tool
setting the rules for the transport of dangerous goods. The legislation issued by the Hellenic
Republic, European Union and International Organisations such as IMO will also be
examined. Data used have been collected by maritime law literature and publications of IMO
and European Union. | el |
dc.contributor.master | Ναυτιλία | el |
dc.subject.keyword | Επικίνδυνα φορτία | el |
dc.subject.keyword | Θαλάσσια ασφάλιση | el |
dc.subject.keyword | Ευθύνη | el |
dc.subject.keyword | International Maritime Organization | el |
dc.subject.keyword | International Maritime Dangerous Goods Code (IMDG) | el |
dc.subject.keyword | Dangerous cargo | el |
dc.subject.keyword | Marine pollutants | el |
dc.subject.keyword | Insurance | el |
dc.subject.keyword | Liability (Law) | el |