Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΦίλλιπς, Νίκη
dc.contributor.authorΠοντίκη, Αργυρώ
dc.date.accessioned2018-01-12T12:42:01Z
dc.date.available2018-01-12T12:42:01Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/10511
dc.description.abstractΟι Σχολές Γονέων αποτελούν ένα θεσμό εδώ και χρόνια. Εμφανίζονται για πρώτη φορά στην Ελλάδα το 1962, με ιδιωτική πρωτοβουλία της Μαρίας Χουρδάκη. Ως κρατικός θεσμός εμφανίζονται πολύ αργότερα, το 1998. Περνώντας από διαφορετικούς φορείς διοργάνωσης, φτάνουμε στην σημερινή τους μορφή υπό κρατική αιγίδα σε συνεργασία με τους τοπικούς Δήμους της χώρας. Παρότι όμως ενυπάρχει χρόνια στα εκπαιδευτικά δρώμενα, ο θεσμός δεν είναι ιδιαίτερα διαδεδομένος. Ειδικά στη δημόσια εκπαίδευση δεν έχει αξιοποιηθεί και ακόμα λιγότερο διαδεδομένος είναι στην προσχολική αγωγή. Από την μελέτη των πηγών και της βιβλιογραφίας εντοπίστηκε πως ο θεσμός των Σχολών Γονέων παρουσιάζει πολύ καλά αποτελέσματα σε όσους συμμετέχουν σε αυτές. Παρόλα αυτά, ο θεσμός δεν έχει αξιοποιηθεί. Στην παρούσα διπλωματική τέθηκε ο προβληματισμός για το αν θα πρόσφερε περισσότερα μια Σχολή Γονέων ενταγμένη στο πλαίσιο της σχολικής μονάδας της προσχολικής αγωγής και ποιες θα ήταν οι αντιλήψεις των γονέων και των εκπαιδευτικών για αυτή. Ο παραπάνω προβληματισμός αποτελεί και τον κεντρικό σκοπό της παρούσης έρευνας. Σκοπός είναι να αναλυθούν οι αντιλήψεις τόσο των γονέων, όσο και των εκπαιδευτικών για τη χρησιμότητα των Σχολών Γονέων στο πλαίσιο της λειτουργίας τους μέσα στη σχολική μονάδα και να συγκριθούν μεταξύ τους, ώστε να μελετηθεί αν οι αντιλήψεις αυτές συγκλίνουν ή όχι. Επιπρόσθετα, θα μελετηθεί συγκριτικά και από τις δυο ερευνητικές ομάδες τι εμποδίζει αλλά και τι βοηθά την ομαλή λειτουργία των Σχολών Γονέων, ώστε να βρεθούν πιθανοί τρόποι που θα διευκολύνουν την διεύρυνση τους. Τέλος, θα ερευνηθούν οι αντιλήψεις των εμπλεκόμενων ομάδων όσον αφορά μια ψηφιακή, εξ αποστάσεως Σχολή Γονέων. Στο σημείο αυτό έγκειται και η χρησιμότητα των ευρημάτων της παρούσης έρευνας για την ευρύτερη εκπαιδευτική κοινότητα.el
dc.format.extent204el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.titleΟι αντιλήψεις των γονέων και των εκπαιδευτικών για την αναγκαιότητα ύπαρξης Σχολής Γονέων στα σχολεία της προσχολικής ηλικίας. Η ψηφιακή διάσταση της εκπαίδευσης στο πλαίσιο αυτόel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών. Τμήμα Ψηφιακών Συστημάτωνel
dc.description.abstractENParents Schools have been a Greek Institution for many years. 1962 was the first year of their operation in our country and was the outcome of Maria Chourdakiϋs personal initiative. In 1998 they become official National Institution. They went through various organizational changes before they achieved the current operational context. However, despite the input in educational activities, the institution has not been particularly popular. Public education has not exploited the benefits of the institution while pre- school education has not expressed any higher appreciation of its value and operation. A relevant study of the scientific sources and literature reveals that Parents Schools have greatly benefit those who have participated in their activities. However, they have not been exploited to the expected extent. The current research examines whether a Parents School integrated and functioning within the pre-school community can and would be exploited to a higher extent. It also examines the beliefs and attitudes of parents and teachers regarding this option. Therefore the research’s main aim is to analyse the beliefs and attitudes of both parents and teachers regarding the value and usefulness of Parents Schools functioning within the context of the pre-school community, and compare the beliefs of the two target groups. An additional research aim is to detect and compare the factors which may hinder or encourage the smooth operation of Parents Schools in order to explore possible ways of facilitating their expansion. The research will also investigate the perceptions of the target groups regarding the operation of a digital/distance Parents School. Therefore, the aim is the research’s findings to be of value for the wider educational community.el
dc.contributor.masterΗλεκτρονική Μάθησηel
dc.subject.keywordΕκπαίδευση ενηλίκωνel
dc.subject.keywordΣχολική μονάδαel
dc.subject.keywordΓονείςel
dc.subject.keywordΕκπαιδευτικοίel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»