dc.contributor.advisor | Πελαγίδης, Θεόδωρος | |
dc.contributor.author | Μπουτιέρου, Ζηνοβία | |
dc.date.accessioned | 2018-01-12T06:48:11Z | |
dc.date.available | 2018-01-12T06:48:11Z | |
dc.date.issued | 2017-09 | |
dc.identifier.uri | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/10488 | |
dc.description.abstract | Για να επεξηγηθούν οι στρατηγικές ναύλωσης που επιλέγονται να
ακολουθηθούν για τη ναύλωση ενός Panamax μέσα σε μία ναυλαγορά που συνεχώς
μεταβάλλεται πρέπει πρωτίστως να γίνει κατανοητή η διαδικασία διαπραγμάτευσης της
ναύλωσης.
Αρχικά είναι σημαντικό να γίνει πλήρως αντιληπτός ο ρόλος του κάθε παίκτη
μέσα σε αυτή τη διαδικασία. Αφού γίνει αυτό, οι προϋποθέσεις που πρέπει να
πληρούνται προκείμενου να υφίσταται σύμβαση ναύλωσης είναι ένα στάδιο ζωτικής
σημασίας προς την κατανόηση ολόκληρης της διαδικασίας. Καθώς η χρονοναύλωση
από τη ναύλωση ταξιδίου είναι δύο ναυλώσεις εντελούς διαφορετικού χαρακτήρα τα
βασικά στοιχεία της πρώτης, τα οποία αποτελούν σημείο διαπραγμάτευσης και δομής
του τελικού ναυλοσυμφώνου, οφείλουν να υπογραμμισθούν και να τους δοθεί ιδιαίτερη
έμφαση καθώς μέσα από αυτά γίνεται αντιληπτός ο τρόπος που λειτουργούν τα δύο
συμβαλλόμενα μέρη και τα σημεία που πρόκειται να διαπραγματευτούν. Ο τρόπος των
διαπραγματεύσεων καθώς και η διαπραγματευτική δεινότητα του κάθε μέρους είναι
ένας τομέας ιδιαίτερα σοβαρός και διαδραματίζει ρόλο καταλυτικό στην έκβαση
ολόκληρης της διαδικασίας.
Τέλος, περιγράφονται τα βασικά εργαλεία τα οποία χρησιμοποιούν οι
πλοιοκτήτες και οι ναυλωτές για τη μελέτη του ναύλου που θα ζητήσουν στη ναύλωση
την οποία πρόκειται να διαπραγματευτούν. Αφού δούμε αυτή την ναύλωση στην πράξη
καταλαβαίνουμε τα είδη του ρίσκου που αναλαμβάνουν οι δύο πλευρές καθώς και τις
επιλογές της στρατηγικής τους όπως αυτή διαμορφώνεται μετά την ανάληψη αυτών των
ρίσκων. | el |
dc.format.extent | 101 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Πειραιώς | el |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | * |
dc.title | Στρατηγικές timecharter για τα Panamaxes σε σχέση με το ύψος των ναύλων | el |
dc.type | Master Thesis | el |
dc.contributor.department | Σχολή Ναυτιλίας και Βιομηχανίας. Τμήμα Ναυτιλιακών Σπουδών | el |
dc.description.abstractEN | In order to explain the chartering strategies that owners and charterers choose to
follow for fixing a Panamax in a freight market which constantly changes we should
above all understand the whole negotiations procedure.
Initially, it is very important to comprehend the role each player plays into these
negotiations. Thereafter, the conditions which should be eligible for drawing up a
charter party are of a vital importance in order to thoroughly understand the whole
procedure. As time charter has major differences from voyage charter the basic
characteristics of the first one, which consist points of negotiations and form the finally
charter party, must be underlined and given special emphasis as through them we can
see the way the counterparties negotiate. Except for this way, the negotiating power of
each one of them is a significant element of chartering and play major role in final
fixing.
Finally, the basic tools which owners and charterers use are described as how
they contribute in order to decide the level of rate they are going to negotiate and
achieve. After seeing a specific chartering fixture, we appreciate the kind of risks the
owners and charterers are taking as well as their strategy choices, as they take shape
after taking these risks in practice. | el |
dc.contributor.master | Ναυτιλία | el |
dc.subject.keyword | Χρονοναυλώσεις | el |
dc.subject.keyword | Πλοία | el |
dc.subject.keyword | Ναυλώσεις | el |
dc.subject.keyword | Ναύλωση και ναύλος | el |