Εμφάνιση απλής εγγραφής

Η εφαρμογή της διοίκησης των σχέσεων στη διαμόρφωση στρατηγικής των ελληνικών ναυτιλιακών επιχειρήσεων. Δεδομένα από τον κόσμο της ελληνικής κρουαζιέρας

dc.contributor.advisorΠαντουβάκης, Άγγελος
dc.contributor.authorΚιοστεράκη, Εμμανουέλα
dc.date.accessioned2018-01-08T16:30:21Z
dc.date.available2018-01-08T16:30:21Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/10396
dc.description.abstractΤα ταξίδια και ο τουρισμός αποτελούν τη σημαντικότερη βιομηχανία υπηρεσιών στην Ελλάδα και επίσης επιδρούν σημαντικά στην οικονομία της. Όμως τα τελευταία χρόνια ο κλάδος της κρουαζιέρας στην Ελλάδα έχει κληθεί να αντιμετωπίσει σημαντικές αλλαγές. Όταν η ζήτηση για προγράμματα κρουαζιέρας παραμένει δυνατή η ελεύθερη αγορά πιέζει τις ιδιωτικές ναυτιλιακές εταιρείες να αγωνιστούν ισχυρότερα για τη διατήρηση του ήδη υπάρχοντος πελατολογίου τους αλλά και την ανανέωση αυτού. Η διεθνή αγορά κρουαζιερών είναι πολύ ανταγωνιστική και σε αυτήν την ανταγωνιστική κατάσταση μια ισχυρή στρατηγική Μαρκετινγκ θα μπορούσε να ερευνήσει και να εκμεταλλευτεί τις υπάρχουσες ζωτικές και πιθανές αγορές. Στην Ελλάδα το ναυτιλιακό Μάρκετινγκ, φαίνεται να βρίσκεται σε εμβρυϊκή ηλικία με την πληθώρα δημοσιευμάτων και των βιβλίων να αναφέρονται απλά στην αναγκαιότητα εφαρμογής του χωρίς να γίνεται περεταίρω εμβάθυνση στο θέμα. Το γεγονός αυτό αποτέλεσε το κύριο έναυσμα για την ενασχόληση μου το συγκεκριμένο θέμα. Κύριος σκοπός της παρούσα διπλωματικής εργασίας είναι να καταγραφούν, να αναλυθούν και να εξεταστούν οι απόψεις των εργαζομένων σε εταιρείες της Ελληνικής Κρουαζιεροπλοϊας σχετικά με την συμβολή του τμήματος Μάρκετινγκ στην διαμόρφωση στρατηγικής των επιχειρήσεων. Επιπλέων γίνεται προσπάθεια ώστε να προσδιοριστούν οι σημαντικότεροι στόχοι των εταιρειών καθώς και οι παράγοντες που επηρεάζουν την επιλογή εταιρείας από τους πελάτες-ταξιδιώτες σύμφωνα με τις απόψεις των εργαζομένων Προκειμένου να επιτευχθεί ο σκοπός της μελέτης, αντλήθηκαν πληροφορίες από το διαδίκτυο και έγινε πρωτογενής έρευνα με εργαλείο το ερωτηματολόγιο, το οποίο απευθυνόταν σε στελέχη ναυτιλιακών που δραστηριοποιούνται είτε αποκλειστικά είτε συνδυαστικά με τον κλάδο της κρουαζιέρας. Η συγκεκριμένη διαδικασία έγινε με στόχο την ασφαλή και αξιόπιστη εξαγωγή αποτελεσμάτων και συμπερασμάτων, σχετικά με την καταγραφή της αξίας που δίνουν οι ελληνικές ναυτιλιακές στο τμήμα μάρκετινγκ καθώς και τις απόψεις των εργαζομένων σχετικά με το πόσο μπορεί να καθορίζει την διαμόρφωση της στρατηγικής των ναυτιλιακών.el
dc.format.extent88el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.titleΗ εφαρμογή της διοίκησης των σχέσεων στη διαμόρφωση στρατηγικής των ελληνικών ναυτιλιακών επιχειρήσεων. Δεδομένα από τον κόσμο της ελληνικής κρουαζιέραςel
dc.title.alternativeThe implementation of customer relationship management in strategy formulation for the shipping companies in Greece. Facts and figures from Greek cruise industryel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Ναυτιλίας και Βιομηχανίας. Τμήμα Ναυτιλιακών Σπουδώνel
dc.description.abstractENTravel and tourism are the most important service industries in Greece with a massive impact Greek economy. However, during the last few years, the cruise industry in Greece has confronted dramatic changes. While the demand for cruise package deals is still quite heavy, the free market forces the private shipping companies to strive even harder in order to retain their existing customer list and if possible renew it. The capability to offer high quality services in the cruise industry requires knowledge, longstanding experience and multiple skills as in theoretical and technical level, as in services. One of the most important assets at the shipping companies disposal is the Shipping Marketing Strategies, which is still in preliminary level in our country, and most of the journals and books only refer that those strategies should be implemented, without further insight into this issue. That is the main reason why I decided to engage deeper with this specific issue. The main purpose of this paper is to note down, analyse and examine thoroughly the opinions of Greek cruise companies employees on how the Marketing department of those companies contributes to the conformation of this specific strategy. Additionally, I attempted to define the main targets of those companies and the factors which affect the travellers-customers’ choice of a particular cruise line, according to the employees. In order to accomplish the goal of this project, I abstracted plenty of online information, while a questionnaire, which was addressed to shipping executives who are engaged in the cruise industry either exclusively or partially, was my basic tool for the primary research. The intention of this particular process was the extraction of safe and reliable results and conclusions regarding the role of the marketing department in the Greek shipping companies, combined with the opinions of the shipping industry employees on the subject matter.el
dc.contributor.masterΝαυτιλίαel
dc.subject.keywordΚρουαζιέραel
dc.subject.keywordΕλληνική ναυτιλίαel
dc.subject.keywordΔιοίκηση σχέσεωνel
dc.subject.keywordΜάρκετινγκ κρουαζιέραςel
dc.subject.keywordΠροώθησηel
dc.subject.keywordCruiseel
dc.subject.keywordGreek maritime industryel
dc.subject.keywordCustomer relationship managementel
dc.subject.keywordCruise marketingel
dc.subject.keywordPromotionel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»