Πλοήγηση ανά Θέμα / Λέξη-Κλειδί "Customer relations -- Data processing"
Αποτελέσματα 1-7 από 7
-
Ανάπτυξη CRM συστημάτων στις επιχειρήσεις
(2011-10-06)Η παρούσα εργασία πραγματεύεται την ανάπτυξη ενός CRM (costumer relationship management) προγράμματος σε μια βιομηχανική επιχείρηση και αναλύει ταυτόχρονα το θεωρητικό υπόβαθρο που διέπει τη διαδικασία της ανάπτυξης του ... -
Διαχείριση επικινδυνότητας σε έργα ολοκλήρωσης πληροφοριακών συστημάτων
(2015-04-24)Η διαχείριση έργων αποτελεί ένα ξεχωριστό γνωστικό πεδίο από την εφαρμογή των αρχών της διοίκησης αλλά και της επιχειρησιακής έρευνας σε διάφορους τομείς εφαρμογής όπως είναι αυτός των πληροφοριακών συστημάτων. Σημαντικό ... -
Η ανάπτυξη ενός συστήματος CRM για ένα Πληροφοριακό Σύστημα σε μια βιομηχανική επιχείρηση
(2007-05-22)Η Παρούσα διπλωματική εργασία ασχολείται με την ανάπτυξη του CRM (Customer Relationship Management) ενός πληροφοριακού συστήματος το οποίο βοηθά στην ανάπτυξη σχέσεων μεταξύ επιχείρησης και πελάτη. Στη συγκεκριμένη εργασία ... -
Μελέτη και ανάπτυξη CRM
(2011-03-17)Αυτή τη στιγμή στην Ελλάδα πολλές επιχειρήσεις εφαρμόζουν τη φιλοσοφία Ηλεκτρονικής Διαχείρισης Σχέσεων Πελατών (Electronic Customer Relationship Management) στην αλληλεπίδραση τους με επιχειρηματικούς πελάτες (B2B) και ... -
Στρατηγική εφοδιαστικής αλυσίδας με CRM
(2011-10-11)Η εργασία αυτή αποτελεί μια προσπάθεια απόκρισης στη σύγχυση που πολλοί οργανισμοί βιώνουν, ιδιαίτερα στην ελληνική αγορά, στην προσπάθειά τους να αναπτύξουν τη διαχείριση σχέσεων με πελάτες (CRM) με επιτυχία. Ο πελάτης ... -
Σχεδιασμός και ανάπτυξη CRM στρατηγικής επιχειρήσεων με open source λογισμικό
(2008-07-23)Στην παρούσα διπλωματική εργασία γίνεται έρευνα για το πως μια επιχείρηση μπορεί να σχεδιάσει και να αναπτύξει CRM στρατηγική με open source λογισμικό. Στο πρώτο μέρος γίνεται μια ιστορική αναδρομή στα πληροφοριακά συστήματα ... -
Χαρακτηριστικά, χρησιμότητα, εφαρμογή, μελλοντικές τάσεις CRM συστημάτων
(2007-12-07)Η πελατειακή ικανοποίηση και η πελατειακή πίστη είναι έννοιες που σχετίζονται στενά, αλλά όχι γραμμικά. Η πελατειακή ικανοποίηση είναι μια βασική παράμετρος της πελατειακής πίστης, αλλά δε μπορεί να την εξασφαλίσει. Η σχέση ...