Πλοήγηση ανά Θέμα / Λέξη-Κλειδί "Νέα προϊόντα -- Μάνατζμεντ"
Αποτελέσματα 1-3 από 3
-
Ανάπτυξη νέων προϊόντων : παράγοντες επιτυχίας νέων προϊόντων στην ελληνική αγορά για τον κλάδο τροφίμων
(2006-09-13)Σκοπός της εργασίες είναι να εμβαθύνει στους παράγοντες επιτυχίας των νέων προϊόντων στην ελληνική αγορά για τον κλάδο τροφίμων. Οι παράγοντες αυτοί είναι συνυφασμένοι με την διαδικασία Ανάπτυξης Νέων Προϊόντων (Α.Ν.Π.), ... -
Διαχείριση χαρτοφυλακίου έργων από οργανισμούς ανάπτυξης νέων προϊόντων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016-08)Η διαχείριση χαρτοφυλακίου έργων είναι μία σχετικά νέα περιοχή στα πλαίσια του ευρύτερου τομέα της διοίκησης έργων, η οποία, παρ' όλα αυτά, έχει προσελκύσει, σε μεγάλο βαθμό, το ενδιαφέρον τόσο της επιστημονικής όσο και ... -
Μέθοδοι πρόβλεψης ζήτησης νέων προϊόντων & πρακτική εφαρμογή
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016)Σε μία αγορά κορεσμένη από προϊόντα, οι επιχειρήσεις καλούνται αφενός μεν να ικανοποιούν τη ζήτηση και τις ανάγκες των καταναλωτών, αφετέρου δε να επιτυγχάνουν τον οικονομικό σκοπό δημιουργίας τους, δηλαδή τη μεγιστοποίηση ...