Πλοήγηση ανά Θέμα / Λέξη-Κλειδί "Sales promotion"
Αποτελέσματα 1-2 από 2
-
Επίδραση των μεθόδων προώθησης πωλήσεων στην εικόνα ποιότητας των καταναλωτικών προϊόντων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2001)Οι καταναλωτές καθημερινά βομβαρδίζονται από τις μεθόδους προώθησης πωλήσεων που υιοθετούν επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται σε κάποιο τομέα προκειμένου αυτές να τους πείσουν να προβούν στην αγορά του προϊόντος/ντων τους ... -
Ολοκληρωμένη διοίκηση επικοινωνίας : η περίπτωση της εταιρείας BMW
(2007-06-19)Η παρούσα εργασία στοχεύει στην ανάλυση και παρουσίαση και από τη θεωρητική, αλλά και από την πρακτική πλευρά, της Διοίκησης Επικοινωνίας. Με άλλα λόγια, στόχος είναι η πρώτη παρουσίαση του θέματος στον αναγνώστη, δίνοντας ...