Πλοήγηση ανά Θέμα / Λέξη-Κλειδί "Συμπεριφορά καταναλωτή"
Αποτελέσματα 4-6 από 6
-
Νευρομάρκετινγκ: η επίδραση των συναισθημάτων στην συμπεριφορά του καταναλωτή
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021-01)Το νευρομάρκετινγκ είναι ένα αναδυόμενο πεδίο του μάρκετινγκ που βασίζεται στη μελέτη του εγκεφάλου των καταναλωτών και βοηθά τους marketers να μετρήσουν σε πραγματικό χρόνο τις αποκρίσεις των καταναλωτών οι οποίες οφείλονται ... -
Ο ρόλος της καταναλωτικής πίστης και του εθνοκεντρισμού στην πρόθεση (επαν)αγοράς της μάρκας: ποιές στρατηγικές μάρκετινγκ αποδίδουν;
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018-05)Η ανάκαμψη των οικονομιών που βρίσκονται σε φάση ύφεσης, απαιτεί την ανάπτυξη της εξωστρέφειας των επιχειρήσεων και την προσαρμογή στις συνθήκες που επικρατούν σε κάθε τοπική αγορά. Μετά τον Β’ Παγκόσμιο Πόλεμο και μέχρι ... -
Ψηφιακός μετασχηματισμός στον χώρο των υπηρεσιών υγείας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023)Η παρούσα διπλωματική εργασία λαμβάνει χώρα σε μια περίοδο συνεχών αλλαγών σε όλους τους τομείς με τους οποίους έρχεται σε διάδραση ο άνθρωπος. Σε μια κρίσιμη, για τον άνθρωπο, περίοδο που συναντάει μπροστά του μια ασύλληπτη ...