Πλοήγηση ανά Θέμα / Λέξη-Κλειδί "Μόδα"
Αποτελέσματα 8-10 από 10
-
Το φαινόμενο, που έχει ταράξει τον χώρο της μόδας «Fast-fashion», καθώς ανάλυση και σύγκριση, μεταξύ των δύο πιο αντιπροσωπευτικών εταιριών της τάσης αυτής «Zara-H&M». Ανάλυση καταναλωτή και προσέλκυση του, μέσω ψυχολογικού μάρκετινγκ. Δύο αναγκαία βήματα για την επίτευξη ορθών ενεργειών μάρκετινγκ, στην βιομηχανία της μόδας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016-11)Πρωταρχικός σκοπός της διατριβής αυτής είναι η μελέτη καθώς και η συσχέτιση που πράττω παρακάτω και αφορά τις εταιρίες μόδας και ένδυσης. Αρχικά επικεντρώνομαι στο λεγόμενο «τρίγωνο» που πρέπει να πράξουν οι μπράντες, εάν ... -
Τρισδιάστατη εκτύπωση στη βιομηχανία της μόδας και ζητήματα διανοητικής ιδιοκτησίας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022-09)Στην παρούσα εργασία προσεγγίζεται το ζήτημα του κατά πόσο τα έργα που εκτυπώνονται με τη χρήση τρισδιάστατου εκτυπωτή, και δη στο πεδίο της βιομηχανίας της μόδας, μπορούν να ενταχθούν στο πλαίσιο προστασίας του δικαίου ... -
Ψηφιακός μετασχηματισμός στον τομέα της μόδας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020-06)Η παρούσα μελέτη στοχεύει στη διερεύνηση του ψηφιακού μετασχηματισμού στον κλάδο της μόδας. Στόχος αυτής της διπλωματικής εργασίας είναι να αναλυθεί η εξέλιξη του ψηφιακού μετασχηματισμού γενικά και έπειτα στον τομέα της ...