Πλοήγηση ανά Θέμα / Λέξη-Κλειδί "Μάρκετινγκ -- Πληροφορική"
Αποτελέσματα 1-4 από 4
-
Δημιουργία mobile learning εφαρμογής με λειτουργικό σύστημα Android για την εκμάθηση της επιστήμης του marketing
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2013-11)Η ραγδαία εξέλιξη της τεχνολογίας που βιώνουμε στις μέρες μας, έχει συμβάλει σημαντικά στην εξέλιξη, την ανάπτυξη καθώς και την απλούστευση πολλών καθημερινών μας αναγκών και επιθυμιών. Ένας κλάδος που έχει επωφεληθεί ... -
Διαχείριση πελατειακών σχέσεων και sms μάρκετινγκ
(2011-11-30)Η εξέλιξη της κοινωνίας της πληροφορίας και ειδικότερα του διαδικτύου και της κινητής τηλεφωνίας αποτελεί καθοριστικό παράγοντα στην πορεία όλων των επιχειρήσεων. Η δυνατότητα του σύγχρονου καταναλωτή να συναλλάσσεται και ... -
Η εφαρμογή νέων τεχνολογιών στο μάρκετινγκ (e-marketing) στις σύγχρονες επιχειρήσεις (ηλεκτρονικό επιχειρείν)
(2013-06-27)Η εποχή μας χαρακτηρίζεται έντονα από την επιρροή των σύγχρονων τεχνολογιών, οι οποίες αναπτύσσονται και αλλάζουν μορφή, περιεχόμενο και δεδομένα με ταχύτατους ρυθμούς. Σ’ ένα, λοιπόν, συνεχώς μεταβαλλόμενο περιβάλλον οι ... -
Στρατηγικές επιχειρήσεων ηλεκτρονικού εμπορίου : η περίπτωση των ηλεκτρονικών πωλήσεων σε καταναλωτές
(2008-04-11)Η παρούσα μελέτη εξετάζει τις ελληνικές επιχειρήσεις που πραγματοποιούν ηλεκτρονικές πωλήσεις σε καταναλωτές (Β2C) και εστιάζει στη στρατηγική τους στο ηλεκτρονικό εμπόριο. Εξετάζει επίσης πώς το επιχειρηματικό περιβάλλον ...