Πλοήγηση ανά Θέμα / Λέξη-Κλειδί "Διαφήμιση -- Ελλάδα"
Αποτελέσματα 2-3 από 3
-
Η απήχηση των διαφημιστικών μηνυμάτων σε κινητά τηλέφωνα υποψηφίων πελατών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2014-07)Στις μέρες μας, οι εταιρείες αναζητούν συνεχώς τρόπους για να μπορέσουν να ανταγωνιστούν άλλες εταιρίες με ίδια ή παρεμφερή προϊόντα. Οι εταιρείες, επιλέγουν μέσω της διαφήμισης και του μάρκετινγκ να εστιάσουν στο κοινό- ... -
Ποσοτική διερεύνηση της αποτελεσματικότητας της διαφήμισης στις πωλήσεις εταιρειών κινητής τηλεφωνίας
(2009-01-26)Οι επιχειρήσεις διαφημίζουν τα προϊόντα τους ή τις υπηρεσίες τους με στόχο να τα γνωστοποιήσουν στο καταναλωτικό κοινό. Τις περισσότερες φορές μάλιστα επενδύουν μεγάλα ποσά στο τμήμα Μάρκετινγκ και ένα μέρος των δαπανών ...