Πλοήγηση ανά Θέμα / Λέξη-Κλειδί "Supermarkets -- Marketing"
Αποτελέσματα 1-2 από 2
-
Πληροφοριακό σύστημα διαχείρησης (ERP), ανάλυση και σχεδιασμός σε σημείο λιανικής πώλησης (supermarket)
(2011-03-14)Το περιβάλλον μέσα στο οποίο εξελίσσονται σήμερα οι επιχειρήσεις μεταβάλλεται και διαμορφώνεται με ιδιαίτερη ταχύτητα, δημιουργώντας έτσι νέες ευκαιρίες και προκλήσεις. Το φάσμα των προκλήσεων αυτών γεννιέται μέσα από την ... -
Ποιότητα υπηρεσιών στις μεγάλες αλυσίδες σούπερ μάρκετ
(2007-07-09)Το λιανικό εμπόριο αποτελεί παραδοσιακά ισχυρό και εξέχοντα κλάδο της ελληνικής οικονομίας, αλλά και ιδιαίτερο πεδίο εφαρμογής της επιστήμης του μάρκετινγκ, εξαιτίας της εγγύτητας των εμπορικών επιχειρήσεων με τον καταναλωτή. ...