Πλοήγηση ανά Θέμα / Λέξη-Κλειδί "Στρατηγικό μάρκετινγκ"
Αποτελέσματα 1-10 από 10
-
Κεντρική εταιρική στρατηγική : σχέσεις και αντιθέσεις με στρατηγικές μάρκετινγκ
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015)Η παρούσα διπλωματική εργασία πραγματεύεται την σχέση, καθώς και το ρόλο τον οποίο διαδραματίζουν το στρατηγικό μάνατζμεντ και το στρατηγικό μάρκετινγκ στον δρόμο προς τη θεμελίωση του διατηρήσιμου ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος. ... -
Μarketing growth strategies / Ansoff product-market matrix : case study SANITAS brand
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015-11)Ζούμε σε ένα περιβάλλον το οποίο μεταβάλλεται με γρήγορους ρυθμούς, με τις συνθήκες του χθες να διαφέρουν αρκετά από τις συνθήκες του σήμερα. Η λειτουργία και η διοίκηση μιας επιχείρησης στη σύγχρονη εποχή έχει γίνει ... -
Μοντέλο ανάλυσης διεθνούς στρατηγικής μάρκετινγκ. Σχεδιασμός στρατηγικής μάρκετινγκ για εταιρεία παροχής βιομηχανικών αποθηκών στη Ρουμανία :$bπροσδιορισμός των παραμέτρων που επηρεάζουν την ανάλυση στρατηγικής στο διεθνές μάρκετινγκ. Ανάλυση ελκυστικότητας της Ρουμανίας.Case study : η αγορά αποθηκών στην περιοχή του Βουκουρεστίου. Σχέδιο μάρκετινγκ
(2004-12-01)Στόχος της παρούσας εργασίας είναι να αναπτύξει ένα υπόδειγμα ανάλυσης όλων των παραμέτρων που θα πρέπει να ληφθούν υπ΄ όψιν κατά την ανάλυση στρατηγικής μάρκετινγκ μιας επιχείρησης που δραστηριοποιείται στον διεθνή χώρο, ... -
Οικονομοτεχνική ανάλυση και αξιολόγηση επένδυσης εταιρίας εκμετάλλευσης / διαχείρισης πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων (containers)
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015-10)Στην παρούσα διατριβή θα μελετηθούν τέσσερις διαφορετικές επιλογές επένδυσης μιας Ανεξάρτητης Πλοιοκτήτριας Εταιρίας Πλοίων Μεταφοράς Εμπορευματοκιβωτίων (Containers – E/K), οι οποίες περιλαμβάνουν την αγορά ενός μετα ... -
Οικονομοτεχνική ανάλυση και αξιολόγηση ίδρυσης εταιρείας παροχής τηλεφωνικών υπηρεσιών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018-08)Αντικείμενο της παρούσας εργασίας είναι η διεξαγωγή Μελέτης Σκοπιμότητας σχετικά με την αξιολόγηση και ανάλυση ίδρυσης Εταιρείας Παροχής Τηλεφωνικών Υπηρεσιών. Προκειμένου να αξιολογήσουμε τη βιωσιμότητα της επένδυσής ... -
Στρατηγικές μάρκετινγκ για τη στόχευση αγορών : ανάπτυξη και έλεγχος ενός συστηματικού πλαισίου ταξινόμησης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019-11)Η παρούσα διατριβή φιλοδοξεί να συνεισφέρει στην βιβλιογραφία του στρατηγικού μάρκετινγκ, μέσω της διερεύνησης των αποφάσεων στόχευσης των επιχειρήσεων. Ειδικότερα, σκοπό της αποτελεί η δημιουργία μίας τυπολογίας στρατηγικών ... -
Στρατηγική επανατοποθέτησης στο χώρο της αισθητικής. Μελέτη περίπτωσης : Όμιλος Figura
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017-11)Η ανά χείρας διπλωματική διατριβή με τίτλο: «Στρατηγική επανατοποθέτησης στο χώρο της Αισθητικής. Μελέτη περίπτωσης: Όμιλος Figura» αποσκοπεί δια της παρουσίασης του εγχώριου κλάδου προσφοράς υπηρεσιών αδυνατίσματος και ... -
Τεχνοοικονομική ανάλυση και αξιολόγηση λειτουργίας εταιρείας retail market με τη χρήση εφαρμογών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017)Ένας από τους βασικούς και σημαντικούς κλάδους τόσο στην ελληνική, όσο και στην παγκόσμια, κοινωνία και οικονομία είναι το Retail Market (λιανικό εμπόριο). Παρά όμως την σημαντική συνεισφορά του, δέχεται μεγάλα πλήγματα ... -
Το μάρκετινγκ και η διαφήμιση του μη κερδοσκοπικού οργανισμού Be strong/Μείνε Δυνατός
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018-10-26)Η παρούσα πτυχιακή εργασία έχει ως βασικό της στόχο τη διερεύνηση της εφαρμογής του Μάρκετινγκ και της διαφήμισης σε Μη Κερδοσκοπικό Οργανισμό (Μ.Κ.Ο.) συγκεκριμένα η περίπτωση της μελέτης μας είναι η “Be Strong/Μείνε ... -
Τυποποίηση και προσαρμογή της διαφήμισης σε ένα διαφοροποιημένο διεθνές περιβάλλον: μια εμπειρική ανάλυση
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017)Η παρούσα εργασία επιδιώκει να θίξει τον καίριο ρόλο που διαδραματίζουν τα διαφορετικά πολιτισμικά περιβάλλοντα στη διαδικασία επιλογής της στρατηγικής διαφήμισης που θα ακολουθήσει μια επιχείρηση. Πραγματεύεται ακόμη τους ...