Πλοήγηση ανά Επιβλέποντα "Τσελεκούνης, Μάρκος"
Αποτελέσματα 16-27 από 27
-
Η βιωσιμότητα στον τομέα του αθλητισμού
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022-12)Εκτός από τις υψηλές εκπομπές άνθρακα, τα αθλητικά γεγονότα ενθαρρύνουν μη βιώσιμες συμπεριφορές όπως η αποψίλωση μεγάλων εκτάσεων γης για κτιριακές εγκαταστάσεις και η υπερβολική σπατάλη αγαθών, τόσο από την πλευρά των ... -
Η επίδραση της ψηφιακής διαφήμισης στην αξία του εμπορικού σήματος
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021-07)Ο σκοπός αυτής της διπλωματικής είναι να εξεταστεί εάν η αξία των εμπορικών σημάτων διατηρείται μέσω της ψηφιακής διαφήμισης. Πρέπει να σημειωθεί ότι δίνεται έμφαση στη διαφήμιση μέσω των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, ως ... -
Η επιχειρηματικότητα στην εκπαίδευση και η σύνδεσή της με την ανάπτυξη ανθρωπίνου κεφαλαίου
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021-02)Η επιχειρηματικότητα και η εκπαίδευση ήταν ανέκαθεν στενά συνδεδεμένες μεταξύ τους και έχουν εδραιωθεί αμφότερες σαν πυλώνες προσωπικής και κοινωνικής ανάπτυξης. Η επιχειρηματικότητα είναι δυνατόν να λάβει πολλές μορφές, ... -
Η ευαισθησία της ανάλυσης ABC στη διαχείριση αποθεμάτων: μια εμπειρική μελέτη στον κλάδο της αυτοκινητοβιομηχανίας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019)Η παγκοσμιοποίηση και ο έντονος διεθνής ανταγωνισµός των τελευταίων δεκαετιών, μετέβαλαν δραµατικά την παραδοσιακή εικόνα των οικονοµικών µονάδων ως αυτόνομων οντοτήτων µε διακριτές λειτουργίες. Οι νέες οικονομικές συνθήκες ... -
Η μέθοδος ABC στις εταιρίες τηλεπικοινωνιών στην Ελλάδα
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019-11)Η εποχή που ζούμε χαρακτηρίζονται από σημαντικές και ραγδαίες αλλαγές τα τελευταία χρόνια σε πολλές διαστάσεις. Καθημερινά παρατηρούμε τον κόσμο να αλλάζει τόσο σε κοινωνικό οικονομικό ακόμα και περιβαλλοντικό επίπεδο. ... -
Η συμπεριφορά του καταναλωτή στην ψηφιακή εποχή
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021-09-22)Ο σκοπός αυτής της έρευνας είναι να διερευνήσει τη συμπεριφορά των Ελλήνων καταναλωτών στην ψηφιακή εποχή. Πιο συγκεκριμένα, η έρευνα αφορά τις συνήθειες των Ελλήνων καταναλωτών όταν πραγματοποιούν αγορές στο διαδίκτυο, ... -
Η τεχνητή νοημοσύνη ως στρατηγική καινοτομίας στην εκπαιδευτική διαδικασία
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022-12)Η Τεχνητή Νοημοσύνη (ΤΝ) είναι ένας αναπτυσσόμενος τομέας της τεχνολογίας ικανός να αλλάξει κάθε πτυχή των κοινωνικών μας αλληλεπιδράσεων. Στην εκπαίδευση η ταχεία εξέλιξη της επιστήμης των υπολογιστών οδήγησε στην ανάπτυξη ... -
Ο ρόλος της επιχειρηματικότητας στην εκπαίδευση - Απόψεις μαθητών Γ' τάξης Λυκείου
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023-03)Η επιχειρηματικότητα είναι μια έννοια με ιδιαίτερα ευρύ περιεχόμενο και πολλές, διαφορετικές διαστάσεις. Είναι ιδιαίτερης σημασίας στη σύγχρονη εποχή, αν και οι ρίζες της εντοπίζονται αιώνες νωρίτερα. Η επιχειρηματικότητα ... -
Πληθυσμός, αστικοποίηση και βιώσιμη ανάπτυξη
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021-02)Η παρακάτω εργασία αναφέρεται στο μέγεθος του πληθυσμού και στη διαχείρισή του καθώς ο αριθμός των ανθρώπων που κατοικούν στη γη συνεχίζει να αυξάνεται. Λόγοι αυτής της αύξησης, η οποία είναι πιο εμφανής στις αστικές ... -
Στάσεις / αντιλήψεις των εκπαιδευτικών αναφορικά με την καινοτομία και τη βιωσιμότητα στον χώρο της εκπαίδευσης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022-12)Στην παρούσα διπλωματική εργασία πραγματοποιήθηκε ποσοτική έρευνα με τη χρήση ερωτηματολογίου για να καταγραφούν και να μελετηθούν οι αντιλήψεις των εκπαιδευτικών σχετικά με την καινοτομία και την αειφορία στην εκπαίδευση, ... -
Σύγχρονες επιχειρηματικές τάσεις στον τομέα της προσχολικής αγωγής
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022-06)Η πρώιμη προσχολική εκπαίδευση αποτελεί ένα από τα περισσότερο πολυσυζητημένα θέματα παγκοσμίως. Τα παιδιά αυτής της ηλικίας έχουν ιδιαίτερες ανάγκες καθώς αρχίζουν να διαμορφώνουν χαρακτήρα και συμπεριφορά σύμφωνα με τις ... -
Τα οικονομικά της βιώσιμης ανάπτυξης: ανταγωνισμός, καινοτομία & επενδύσεις
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022-03)Η αειφόρος ανάπτυξη είναι η βάση για την πρόοδο και την εξέλιξη. Η παροχή ολοκληρωμένων λύσεων προστιθέμενης αξίας και η επίτευξη επιχειρηματικής αριστείας έχει γίνει στρατηγική επιλογή, ανταγωνιστικό πλεονέκτημα και ...