Πλοήγηση ανά Θέμα / Λέξη-Κλειδί "Αυτοκίνητα -- Βιομηχανία και εμπόριο"
Αποτελέσματα 4-12 από 12
-
Εκτίμηση της αποτελεσματικότητας της διαφήμισης στην ελληνική αγορά αυτοκινήτων
(2007-11-06)Αντικειμενικός σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι να διερευνήσει ποσοτικά την αποτελεσματικότητα της διαφήμισης στην ελληνική αγορά αυτοκινήτων. Η αποτελεσματικότητα της διαφήμισης αυτοκινήτων εκφράζεται από ... -
Η αναμενόμενη επίδραση της αλλαγής του νομοθετικού πλαισίου (κανονισμός (ΕΚ) 1400/2002) στη διανομή και πώληση αυτοκινήτων στην Ελλάδα : μια εμπειρική προσέγγιση
(2007-07-05)Ο γενικός σκοπός της έρευνας είναι να διερευνηθεί πως θα αλλάξει η δομή του κλάδου των εξουσιοδοτημένων εμπόρων αυτοκινήτων οχημάτων στην Ελλάδα, ενόψει των αλλαγών του νομοθετικού πλαισίου, που ορίζει ο Κανονισμός (ΕΚ) ... -
Η θεωρία του συνανταγωνισμού και οι εφαρμογές του στον κλάδο της αυτοκινητοβιομηχανίας
(2007-12-21)Η παρούσα εργασία επικεντρώνεται στη μελέτη της θεωρίας του συνανταγωνισμού, μιας νέας επιχειρηματικής στρατηγικής, που βασίζεται στη ταυτόχρονη δημιουργία σχέσεων συνεργασίας και ανταγωνισμού μεταξύ των επιχειρήσεων. ... -
Μελέτη και εκτίμηση υποδειγμάτων με τη μέθοδο διαφορών σε διαφορές.
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2014-11-12)Η εργασία αυτή έχει ως αντικείμενο μελέτης την επίδραση της Ευρωπαϊκής χρηματοπιστωτικής κρίσης στις πωλήσεις των πετρελαιοκίνητων οχημάτων, για τις χώρες που ανήκουν στην Ευρωπαϊκή Ένωση των 15 κρατών μελών και στην ... -
Μια προσέγγιση στην στρατηγική της κάθετης ολοκλήρωσης των επιχειρήσεων : μια ανάλυση της στρατηγικής της κάθετης ολοκλήρωσης και των παραγόντων που οδηγούν μια επιχείρηση στην υιοθετησή της
(2007-11-26)Σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι να αναλύσει την έννοια της κάθετης ολοκλήρωσης, να εξετάσει τους λόγους που οδηγούνται ορισμένες επιχειρήσεις στην καθετοποίηση, αλλά και να σχολιάσει αυτούς για τους οποίους ... -
Οι κάθετες συμπράξεις στο δίκαιο και την πολιτική του ανταγωνισμού
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2013)Η παρούσα μελέτη πραγματεύεται το ζήτημα των κάθετων συμπράξεων των επιχειρήσεων υπό το πρίσμα του ισχύοντος νομικού πλαισίου και δικαίου γενικότερα, λαμβάνοντας επίσης υπόψη το ευρύτερο περιβάλλον της πολιτικής του ... -
Συστήματα διαχείρισης επιχειρησιακών πόρων (ERP). Μελέτη περίπτωσης: ανάλυση και σχεδιασμός ERP συστήματος σε εταιρεία εισαγωγής και εμπορίας αυτοκινήτων
(2013-06-13)Η εφαρμογή των σύγχρονων τεχνολογιών της πληροφορικής ιδιαίτερα με τη μορφή πληροφοριακών συστημάτων, αναδεικνύεται πολύτιμος σύμμαχος σε οποιοδήποτε θέμα αφορά τις επιχειρήσεις και ένα τέτοιο πληροφοριακό σύστημα είναι ... -
Σχεδιασμός & υλοποίηση προγράμματος - δρομολόγησης σε 3pl στον κλάδο του αυτοκινήτου
(2013-11-25)Η HELLENIC LOGISTICS ΑΕ είναι πρωτοπόρος εταιρία στον ελληνικό χώρο της παροχής υπηρεσιών Third Party Logistics στον τομέα του αυτοκινήτου και της μοτοσικλέτας, προσφέροντας ολοκληρωμένες λύσεις στην αποθήκευση, την ... -
Χρηματοοικονομική ανάλυση: η περίπτωση των εταιρειών εμπορίας αυτοκινήτων
(2012-10-17)Η παρούσα διπλωματική εργασία έχει ως αντικείμενο τη μελέτη της περίπτωσης των εταιρειών του κλάδου Εμπορίας Αυτοκινήτων. Για το σκοπό αυτό, εκπονείται Χρηματοοικονομική Ανάλυση σε δείγμα τεσσάρων εταιρειών του συγκεκριμένου ...