Πλοήγηση ανά Θέμα / Λέξη-Κλειδί "Υπηρεσίες πελατών -- Διοίκηση και οργάνωση"
Αποτελέσματα 2-4 από 4
-
Μέτρηση της ικανοποίησης πελατών σε εταιρεία παροχής υπηρεσιών internet (ISP)
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2001)Σήμερα όλοι πια αναγνωρίζουν τον πελάτη ως το κεντρικό στοιχείο σε ένα σύστημα παροχής υπηρεσιών, μια και αυτός είναι τελικά ο αποδέκτης των αποτελεσμάτων του συστήματος. Οι σύγχρονοι οργανισμοί έχουν διαπιστώσει ότι η ... -
Ο κλάδος ποτών και τροφίμων : μελέτη περίπτωσης ικανοποίησης πελατών
(2009-12-03)Η εργασία αυτή έχει ως πρωταρχικό στόχο να παρουσιάσει έναν τρόπο μέτρησης και επεξεργασίας της ικανοποίησης των πελατών και διεξαγωγής συμπερασμάτων, καθώς και να διερευνήσει την εφικτότητα της χρήσης αυτού του τρόπου από ... -
Στάση χρηστών ADSL υψηλού φορτίου απέναντι στις εταιρίες παρόχους και τη δικτυακή τηλεόραση
(2009-06-23)Διεθνώς, οι τηλεπικοινωνιακές εταιρίες, πάροχοι «γρήγορου internet ADSL» (ή αλλιώς πάροχοι «ευρυζωνικών υπηρεσιών»), δίνουν ιδιαίτερη σημασία σε ένα μεγάλο τμήμα των καταναλωτών τους, που ονομάζονται «βαρείς χρήστες» ή ...