dc.contributor.advisor | Χατζηδήμα, Σταματίνα | |
dc.contributor.author | Ισαακίδου, Μαριάννα | |
dc.date.accessioned | 2017-09-20T09:44:21Z | |
dc.date.available | 2017-09-20T09:44:21Z | |
dc.date.issued | 2016-10 | |
dc.identifier.uri | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/9982 | |
dc.description.abstract | Στόχος της παρούσας μελέτης είναι να εξετάσει αν η εκπαίδευση του προσωπικού μπορεί να αποτελέσει παράγοντα υποκίνησης του ανθρώπινου δυναμικού, εξετάζοντας ειδικότερα την περίπτωση της Εθνικής Τράπεζας. Τα ευρήματα από την έρευνα στους εκπαιδευτές κατέδειξαν σημαντικά συμπεράσματα αναφορικά με τις μεθόδους που χρησιμοποιεί η Εθνική Τράπεζα. Το γεγονός ότι οι υπάλληλοι της Εθνικής Τράπεζας που ασχολούνται με την εκπαίδευση έχουν αποκλειστικά αυτό το εργασιακό αντικείμενο και μόνο, αναδεικνύει ότι η Τράπεζα θεωρεί την εκπαίδευση ως σημαντικό ζήτημα και έχει επενδύσει ιδιαίτερα σε αυτό. Διαφαίνεται συνεπώς, ότι θέλει να προσφέρει στους υπαλλήλους της μία υψηλής ποιότητας εκπαίδευση, με ανθρώπους που ασχολούνται αποκλειστικά με αυτό το αντικείμενο. Από τα ευρήματα της έρευνας διαφαίνεται μία αντίφαση ανάμεσα στις απαντήσεις των εισηγητριών και των εκπαιδευόμενων. Ένα σημαντικό μέρος των εκπαιδευόμενων δεν είναι βέβαιο για την ανάπτυξή του μέσω της εκπαίδευσης και αυτό καταδεικνύει σημαντικό πρόβλημα στην εκπαίδευση που εφαρμόζεται και που μπορεί να μην οδηγήσει στα αναμενόμενα αποτελέσματα, λόγω της ανάγκης υποστήριξης της εκπαίδευσης από την ανάπτυξη. Καταδεικνύεται συνεπώς ότι, αν και προκύπτει ότι για την πλειοψηφία των εργαζόμενων – εκπαιδευόμενων η εκπαίδευση που λαμβάνουν μπορεί να αποτελέσει παράγοντα υποκίνησης, ωστόσο, εντοπίζεται ένα σημαντικό κομμάτι που είναι αβέβαιο για αυτό. Αυτό σημαίνει ότι από τη θεωρία που εκφράζουν οι εισηγητές, μέχρι την πράξη που εκφράζουν οι εκπαιδευόμενοι, εντοπίζονται κενά στην εκπαίδευση της Τράπεζας. | el |
dc.format.extent | 93 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Πειραιώς | el |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | * |
dc.title | Η εκπαίδευση του προσωπικού ως παράγοντας υποκίνησης του ανθρώπινου δυναμικού. Μελέτη περίπτωσης : Εθνική Τράπεζα Ελλάδος | el |
dc.title.alternative | The training as a motive factor of human resources. Case study : National Bank of Greece | el |
dc.type | Master Thesis | el |
dc.contributor.department | Σχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οικονομικής Επιστήμης | el |
dc.description.abstractEN | The objective of this study is to examine whether the training of staff can be a motive factor of human resources, considering in particular the case of the National Bank. The findings from the survey in trainers showed significant conclusions regarding the methods used by the National Bank. The fact that officials of the National Bank engaged in education shows that the Bank considers education as an important issue and has particularly invested in it. This is a evident, that the bank wants to offer her employees high-quality education, with people dedicated to this subject. The research findings suggest a contradiction between the answers of educators and learners. An important part of the trainees are not sure of its development through education and demonstrates a significant problem in education applied or may not lead to the expected results due to the need to support the development of education. Although it appears that the majority of employees education received may constitute incitement factor, however, have been found an important part that is uncertain about it. This means that the theory expressed by the trainers identified gaps in the training of the Bank. | el |
dc.contributor.master | Οικονομική και Επιχειρησιακή Στρατηγική | el |
dc.subject.keyword | Παράγοντας υποκίνησης | el |
dc.subject.keyword | Ανάπτυξη | el |
dc.subject.keyword | Εκπαίδευση προσωπικού | el |
dc.subject.keyword | Education | el |
dc.subject.keyword | Motive factor | el |
dc.subject.keyword | Development | el |