Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΠαρδάλη, Αγγελική
dc.contributor.authorΟικονομοπούλου, Μαργαρίτα
dc.date.accessioned2017-09-19T10:21:10Z
dc.date.available2017-09-19T10:21:10Z
dc.date.issued2016-01
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/9976
dc.description.abstractΤο θαλάσσιο εμπόριο του αργού πετρελαίου είναι εξαιρετικά ενδιαφέρον ζήτημα, αφού σε σχέση με άλλες πηγές ενέργειας έχει την πρωτοκαθεδρία όπως επίσης και σε σχέση με όλα τα άλλα μεταφερόμενα φορτία. Η αγορά του διαμορφώνεται από την προσφορά και τη ζήτηση και έτσι ο χάρτης του θαλάσσιου εμπορίου του σχεδιάζεται κυρίως από αυτούς που δεν είναι στην πλεονεκτική θέση να έχουν πετρέλαιο και έτσι το ζητούν και αυτούς που έχουν πετρέλαιο και το προσφέρουν στην αγορά. Έτσι από τη μια έχουμε Ασία και Αμερική που ζητά και Ρωσία και Σαουδική Αραβία να προσφέρουν, από την άλλη μια ζήτηση που χρόνο με το χρόνο αυξάνεται και μια προσφορά που υπολείπεται. Οι χώρες με αποθέματα είναι πολιτικά ασταθείς, αναπτυσσόμενες, με έντονες κοινωνικές συγκρούσεις και φαίνεται δυσοίωνο το πώς θα μπορέσουν στο μέλλον να εκμεταλλευτούν τα κοιτάσματά τους για να ικανοποιηθεί η ζήτηση. Τα δεξαμενόπλοια που χρησιμοποιούνται για τη μεταφορά αργού πετρελαίου είναι μεγάλου μεγέθους για να εξυπηρετούν μεγάλες αποστάσεις και με τα μικρότερα συνήθως μεταφέρονται παράγωγα πετρελαίου. Η μέση ηλικία τους είναι κάτω από τη δεκαετία για να μπορούν να ανταποκρίνονται στα standards των ναυλωτών . Στην αγορά των tankers παρατηρείται τάση συγκέντρωσης που γίνεται σταδιακά και με αργούς ρυθμούς, πλοία με μέσο όρο ηλικίας τα 8 χρόνια και μεγάλα μεγέθη πλοίων τύπου VLCC ως επί των πλείστων. Ως προς τα τερματικά παρατηρείται έλλειψη φυσικού βάθους στα λιμάνια της Ευρώπης, με αποτέλεσμα να πρωταγωνιστούν το Ρότερνταμ και τα λιμάνια της Ρωσίας που έχουν αυτό το πλεονέκτημα όπως και ένα ευρύτερο δίκτυο που θεωρείται αποτελεσματικό.el
dc.format.extent104el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.titleΤο θαλάσσιο εμπόριο του αργού πετρελαίου και τα μεγαλύτερα λιμάνια διαχείρισης του στην Ευρώπηel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Ναυτιλίας και Βιομηχανίας. Τμήμα Ναυτιλιακών Σπουδώνel
dc.description.abstractENSeaborne trade in crude oil is extremely interesting issue as compared with other energy sources in the lead as well as in connection with all other transported cargoes. The market is formed by supply and demand and thus the maritime trade of the map drawn mainly from those who are not in an advantageous position to have oil and so on request and those with oil and bring to market. So, on the one we have Asia and America requested and Russia and Saudi Arabia offer from another demand year on year increase and a bid which is below. Countries with reserves is politically unstable, developing, with intense social conflicts and seems ominous how they will be able in the future to exploit the deposits are to meet the demand. Tankers used to transport crude oil is oversized to serve long distances and with smaller usually transported petroleum. Their average age is below the decade in order to meet the standards of shippers. In the tankers market concentration observed trend is gradual and slow, with an average age of 8 years ships and large ships VLCC type sizes most of them. In the terminals there is a natural lack of depth in the ports of Europe, leading to star Rotterdam and Russian ports have this advantage as well as a wider network that is considered effective.el
dc.contributor.masterΝαυτιλίαel
dc.subject.keywordΘαλάσσιες μεταφορέςel
dc.subject.keywordΘαλάσσιο εμπόριοel
dc.subject.keywordΑργό πετρέλαιοel
dc.subject.keywordΔεξαμενόπλοιαel
dc.subject.keywordΦορτίαel
dc.subject.keywordΛιμάνιαel
dc.subject.keywordTankersel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»