Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.authorΣτάμου, Κωνσταντίνα
dc.date.accessioned2017-09-05T07:18:10Z
dc.date.available2017-09-05T07:18:10Z
dc.date.issued2016-02
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/9899
dc.description.abstractΟι απαιτήσεις της σημερινής κοινωνίας για ενέργεια συνεχώς αυξάνονται την τελευταία δεκαετία. Σημαντικές πηγές ενέργειας, όπως το πετρέλαιο και ο άνθρακας, έχουν γίνει όλο και λιγότερο ελκυστικές λόγω της αλματώδους αύξησης των τιμών αλλά και των περιβαντολλογικών συνεπειών. Παρ’ όλα αυτά, το φυσικό αέριο, και πιο συγκεκριμένα το Υγροποιημένο Φυσικό Αέριο (LNG - Liquified Natural Gas), έρχεται να αναπληρώσει τις όλο και αυξανόμενες απαιτήσεις της σύγχρονης κοινωνίας και να καλύψει την παγκόσμια αυξανόμενη ζήτηση ενέργειας. Έχει αποδειχθεί ότι είναι οικονομικά αποδοτικό, ελκυστικό από περιβαντολλογική σκοπιά, εύκολο στη χρήση του και αποτελεί κυρίαρχη επιλογή για την παραγωγή ενέργειας. Σε παγκόσμια κλίμακα, ο σημαντικότερος τρόπος για τη μεταφορά του φυσικού αερίου διενεργείται σε αέρια μορφή μέσω αγωγών. Ωστόσο, η μεταφορά υγροποιημένου φυσικού αερίου μέσω πλοίου LNG αποτελεί ίσως και το ταχύτερο αναπτυσσόμενο σύστημα μεταφοράς ενέργειας στον κόσμο, λόγω καινοτόμων λύσεων στα διεθνή logistics και των συνεχών τεχνολογικών εξελίξεων όσον αφορά το υγροποιημένο φυσικό αέριο. Αντικείμενο της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι η εφοδιαστική αλυσίδα πηγών ενέργειας μέσω LNG. Στο πρώτο κεφάλαιο παρουσιάζονται το φυσικό αέριο, το υγροποιημένο φυσικό αέριο, η ιστορική αναδρομή, οι ιδιότητες, η χρήση του LNG, η κατάστασή του στην παγκόσμια αγορά και ο ελληνικός στόλος. Το δεύτερο κεφάλαιο περιγράφει τα τεχνικά χαρακτηριστικά των LNG Tankers, την εξέλιξή τους στην κατασκευή, τους τύπους δεξαμενών τους, τους κατασκευαστές, τα σχεδιαστικά στοιχεία, τον κύκλο ζωής ενός LNG Tanker και τις απαιτήσεις κατασκευής τους. Εν συνεχεία, το τρίτο κεφάλαιο αναλύει την εφοδιαστική αλυσίδα του υγροποιημένου φυσικού αερίου, και πιο συγκεκριμένα, τα στάδιά του, τις πολιτικές ασφαλείας που πρέπει να εφαρμόζονται, τους κανονισμούς ασφαλείας στην Ελλάδα, τα συμβόλαια LNG και την κοστολόγηση αλυσίδας LNG. Στο τελευταίο κεφάλαιο πραγματοποιείται μια μελέτη περίπτωσης η οποία αφορά τον Σταθμό Υγροποιημένου Φυσικού Αερίου στην Αδριατική, αναφέρονται τα οικονομικά οφέλη, η διαμόρφωση των τιμών LNG και παρουσιάζεται μια ανάλυση SWOT για τη βιομηχανία LNG. Η παρούσα μελέτη ολοκληρώνεται με τα συμπεράσματα που εξήχθησαν από τη βιβλιογραφική ανασκόπηση και στο τέλος της εργασίας παρατίθεται η βιβλιογραφία.el
dc.format.extent78el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.titleΕφοδιαστική αλυσίδα πηγών ενέργειας μέσω LNGel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Ναυτιλίας και Βιομηχανίας. Tμήμα Βιομηχανικής Διοίκησης και Tεχνολογίαςel
dc.description.abstractENThe requirements of contemporary society for energy is constantly increasing in the last decade. Important sources of energy such as oil and coal, are becoming less and less attractive because of the sudden price increases and the existing environmental consequences.Nevertheless, natural gas, and more specifically the Liquefied Natural Gas (LNG), comes to fill the ever increasing demands of modern society and to meet the growing global energy demand. It has proven to be cost effective, attractive from of Environmental terms, easy to use and is a dominant choice for energy production. On a global scale, the most important way of natural gas transport is carried out in gaseous form via pipelines. However, the transportation of liquefied natural gas by ship LNG is, perhaps, the fastest growing energy transportation system in the world, due to innovative solutions in international logistics and the constant technological developments concerning liquefied natural gas. The subject of this thesis is the supply chain energy sources via LNG tankers. In the first chapter are presented the natural gas, the liquefied natural gas, the historical background, the properties and the use of LNG, its situation on the global market, and the Greek fleet.The second chapter describes the technical characteristics of LNG Tankers, their evolution in construction, the types of LNG tanks, the manufacturers, design elements of LNG tankers, the life cycle of an LNG Tanker and the construction requirements.Subsequently, the third chapter analyzes the supply chain of liquefied natural gas, and more specifically, its stages, the security policies that must be implemented, the safety regulations in Greece, the types of contracts and costing in LNG chain. The last chapter performes a case study concerning the Liquefied Natural Gas Terminal in the Adriatic, the economic benefits, the configuration of LNG prices and a SWOT analysis for the LNG industry. This study is completed with the conclusions derived from the literature review and the literature.el
dc.contributor.masterΒιομηχανική Διοίκηση και Τεχνολογίαel
dc.subject.keywordΥγροποιημένο φυσικό αέριοel
dc.subject.keywordΕνέργειαel
dc.subject.keywordΦυσικό αέριοel
dc.subject.keywordΠλοία LNGel
dc.subject.keywordΕφοδιαστική αλυσίδα LNGel
dc.subject.keywordLogisticsel
dc.subject.keywordTankersel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»