Εμφάνιση απλής εγγραφής

Διαδικτυακό σύστημα διαχείρισης δεδομένων για την απογραφή εργαστηριακού εξοπλισμού

dc.contributor.advisorΔουληγέρης, Χρήστος
dc.contributor.authorΜουστακίδης, Σωτήριος Αντ.
dc.date.accessioned2017-09-04T09:56:27Z
dc.date.available2017-09-04T09:56:27Z
dc.date.issued2016-03
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/9893
dc.description.abstractΗ συγκεκριμένη εργασία επικεντρώνεται στην υλοποίηση και εφαρμογή ενός διαδικτυακoύ συστήματος βάσεων δεδομένων. Το συγκεκριμένο σύστημα – εφαρμογή εξυπηρετεί στην διαχείριση και διοίκηση ενός υποθετικού εργαστηρίου. Όπως είναι γνωστό ένα εργαστήριο, είτε βιολογικό, είτε τοξικολογικό, είτε μηχανικό, αποτελείται όχι μόνο από το ανθρώπινο δυναμικό που το απαρτίζει, αλλά και από εξοπλισμό. Ως εξοπλισμός εργαστηρίου ορίζεται οτιδήποτε προϊόν χρησιμοποιείται για την λειτουργία του εργαστηρίου εκτός από το ανθρώπινο δυναμικό και τις κτιριακές εγκαταστάσεις. Ο εξοπλισμός μπορεί να διαχωριστεί βάσει πολλών κριτηρίων, όπως για παράδειγμα η τοποθεσία, οι προμηθευτές, οι χρήστες κλπ. Η σωστή απογραφή του εξοπλισμού ενός εργαστηρίου αποτελεί σημαντικό βοήθημα για την διαχείριση και τον συντονισμό του εργαστηρίου. Σε αρχικό στάδιο, κατά την διάρκεια σχεδιασμού ενός νέου εργαστηρίου όπως είναι λογικό θα υπάρξει ένα πλήθος από παραγγελίες εξοπλισμού, η απογραφή του εξοπλισμού είναι απαραίτητη ώστε να αποφευχθούν διπλές παραγγελίες του ίδιου εξοπλισμού ή να ελεγχθεί καλύτερα το συνολικό κόστος αν είναι στα πλαίσια του προϋπολογισμού. Σε επόμενο στάδιο, κατά την λειτουργία του εργαστηρίου, η απογραφή του εξοπλισμού μπορεί να φανεί επίσης χρήσιμο εργαλείο για την συντήρηση. Σχεδόν κάθε προϊόν, είτε ηλεκτρονική συσκευή είτε ηλεκτρονικό εργαλείο έχει και ημερομηνία εγγύησης, αλλά και πιθανή ημερομηνία ανανέωσης. Προκειμένου να ελέγχουμε καλύτερα τις αντίστοιχες ημερομηνίες το εργαλείο της απογραφής θα μπορούσε να φανεί χρήσιμο. Το εργαλείο απογραφής που υλοποιήσαμε είναι ένα σύγχρονο σύστημα διαχείρισης δεδομένων. Οι χρήστες του συστήματος είτε είναι εξοικειωμένοι με τις βάσεις δεδομένων είτε όχι μπορούν εύκολα να μελετούν τον εξοπλισμό του εργαστηρίου, να προσθέτουν ή να αφαιρούν νέα στοιχεία, να παρακολουθούν τις ημερομηνίες και σε γενικές γραμμές να διαχειρίζονται τον εξοπλισμό του εργαστηρίου. Η εφαρμογή που υλοποιήθηκε είναι διαδικτυακή εφαρμογή ώστε να είναι εύκολα προσβάσιμη από διαφορετικά σημεία ή και από διαφορετικούς χρήστες. Τέλος η εφαρμογή είναι εύχρηστη, πράγμα που σημαίνει ο χρήστης είναι σε θέση να βρει εύκολα την πληροφορία που τον ενδιαφέρει και με ανάλογή ευκολία να την επεξεργαστεί.el
dc.format.extent46el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.titleΔιαδικτυακό σύστημα διαχείρισης δεδομένων για την απογραφή εργαστηριακού εξοπλισμούel
dc.title.alternativeAn on line database management system for laboratory equipment inventoryel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών. Τμήμα Πληροφορικήςel
dc.description.abstractENThis thesis focuses on the development of an online database system. This system can be applied to the management and administration of a hypothetical laboratory. As it is known, a laboratory, either biological or toxicological or mechanical, is composed not only of human resources but also of equipment. As laboratory equipment, is defined any product is used for the operation of the laboratory outside of the human resources and the building facilities. The equipment can be separated based on several criteria such as location, suppliers, users etc. The efficient inventory management of the laboratory equipment is an important tool for the management and coordination of the laboratory. Initially, during the design of a new laboratory, a number of equipment orders may exist and inventory management of equipment may be needed not only to avoid double orders and excessive inventory, but also to better control the total cost accordingly to the budget. In the next stage, during the operation of the laboratory, the management of the equipment inventory can also be a useful tool for maintenance. Almost every product or electronic device or electronic tool has a guarantee date and a possible renewal date. In order to better control the corresponding dates, the inventory management tool could be helpful. However the inventory management tool should be a modern data management system. The users of the system, either familiar with databases or not, should be able to easily study the equipment of the laboratory, to add or to remove new elements, to monitor dates and to administer the lab equipment. The application that will be implemented should be a web application in order to be easily accessible from different locations and by the different users. Finally, the application should be both user-friendly and usable, which means that users are able to easily find and process the information required.el
dc.contributor.masterΠληροφορικήel
dc.subject.keywordΔιαδικτυακή εφαρμογήel
dc.subject.keywordΕργαστήριαel
dc.subject.keywordΔιαχείριση δεδομένωνel
dc.subject.keywordΙστοσελίδες (Web sites)el
dc.subject.keywordΒάσεις δεδομένωνel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»