Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.authorΑρέθα, Ειρήνη Γ.
dc.date.accessioned2006-04-03T11:56:16Z
dc.date.available2003-05-28T11:14:36Z
dc.date.issued2002-12-01T11:14:36Z
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/97
dc.description.abstractΜε τον όρο ηλεκτρονικό επιχειρείν εννοούμε κάθε μορφή εμπορικής επαφής ή συναλλαγής που γίνεται με ηλεκτρονικά μέσα και δίκτυα. Στο σημείο αυτό καλό είναι να διευκρινιστεί ότι το ηλεκτρονικό επιχειρείν δεν αναφέρεται μόνο στην πράξη της αγοραπωλησίας, η οποία είναι το τελικό στάδιο της διαδικασίας του επιχειρείν. Αναφέρεται σε οποιαδήποτε οικονομική δραστηριότητα που υποστηρίζει τη διαδικασία αυτή. Οι εφαρμογές του ηλεκτρονικού επιχειρείν παρέχουν τη δυνατότητα ανάκτησης και εύρεσης πληροφοριών καθώς επίσης και της συναλλαγής αγαθών. Τα προϊόντα που διακινούνται μέσω του Διαδικτύου είναι αγαθά και υπηρεσίες. Η τουριστική βιομηχανία είναι ένας από τους σημαντικότερους κλάδους στο Ηλεκτρονικό Επιχειρείν και απαιτεί άμεσα την εφαρμογή σύγχρονων τεχνολογιών πληροφόρησης και επικοινωνίας. Υπάρχουν διάφοροι λόγοι που μπορούν να υποστηρίξουν αυτή την διαπίστωση. Γενικά πάντως θα μπορούσαμε να πούμε ότι η ομαλή και αποδοτική λειτουργία της τουριστικής βιομηχανίας είναι αφενός η έγκαιρη ενημέρωση σχετικά με την ύπαρξη και τη διαθεσιμότητα τουριστικών προϊόντων, αφετέρου δε ο συντονισμός μεταξύ προσφοράς και ζήτησης. Το ηλεκτρονικό επιχειρείν στην συγκεκριμένη περίπτωση, δεν είναι παρά εκείνος ο μηχανισμός ανταλλαγής πληροφοριών και οικονομικών μέσων που έρχεται να υποστηρίξει τη λειτουργία της τουριστικής οικονομίας. Η αλυσίδα διανομής στον τουρισμό αποτελείται από τους τελικούς καταναλωτές, τους μεσάζοντες -εθνικοί οργανισμοί τουρισμού, ταξιδιωτικά γραφεία, tour operators -και τους παροχείς υπηρεσιών όπως αεροπορικές και ναυτιλιακές εταιρείες, ξενοδοχειακές επιχειρήσεις κ.α. Το παραδοσιακό αυτό μοντέλο διανομής τουριστικών προϊόντων και υπηρεσιών μπορεί να μεταφερθεί αυτούσιο στο Internet. Η ευρωπαϊκή αγορά online κρατήσεων είναι δυναμικά αναπτυσσόμενη αλλά παρόλο που είναι ακόμα νέα, ο ανταγωνισμός είναι ήδη έντονος. Υπάρχουν μεγάλες ευκαιρίες για τον κάθε νεοεισερχόμενο στην εν λόγω αγορά, υπάρχουν όμως και πολλοί κίνδυνοι οι οποίοι προέρχονται τόσο από το περιβάλλον των ίδιων των τουριστικών εταιριών που δραστηριοποιούνται στο Internet, όσο και από το ίδιο το περιβάλλον του κλάδου του Ηλεκτρονικού Εμπορίου. Ο τουρισμός είναι μια βιομηχανία που από τη φύση της έχει σαν στόχο να διευκολύνει τους δυνητικούς πελάτες. Η εφαρμογή όμως, των σύγχρονων τεχνολογιών πληροφόρησης και επικοινωνίας μέσω της ανάπτυξης του ηλεκτρονικού εμπορίου χρειάζεται έντονη προσοχή και εξέταση της συμβατότητας με τις υπόλοιπες δραστηριότητες της επιχείρησης. Με άλλα λόγια δεν χρειάζεται κάποιος να μπει στη χρονοβόρα και πολυδάπανη διαδικασία της ανάπτυξης του ηλεκτρονικού επιχειρείν χωρίς να έχει προ-εξετάσει την συμβατότητα του με τους στόχους και τις δραστηριότητες της επιχείρησης. Για αυτό τον λόγο λέμε ότι η ύπαρξη στρατηγικής κατά την διαδικασία ανάπτυξης του Ηλεκτρονικού Επιχειρείν καθίσταται περισσότερο σημαντική και απαραίτητη από ποτέ. Το Ηλεκτρονικό Εμπόριο εντάσσεται πλέον στα στρατηγικά επιχειρηματικά εργαλεία γιατί η στρατηγική διοίκηση είναι εκείνη που οδηγεί στην λήψη των βέλτιστων στρατηγικών αποφάσεων. Πολλές είναι οι εταιρίες εκείνες που χρησιμοποιούν το Internet ως ένα marketing tool προκειμένου να διαφημίσουν τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες τους. Σήμερα, η διαφήμιση αποτελεί - σε μεγάλο βαθμό - και “δικτυακή υπόθεση”, γεγονός που μπορεί να προσδώσει μεγάλα οφέλη σε κάθε εταιρεία που τη χρησιμοποιεί σωστά. Είναι πολλοί οι τρόποι με τους οποίους ένα site μπορεί να διαφημιστεί εντός του Internet, για να έχει ένα website όμως οικονομικό όφελος πρέπει να προσελκύσει επαναλαμβανόμενες επισκέψεις από πελάτες και με κάθε επίσκεψη να προσθέτει ακόμη περισσότερες πληροφορίες στο profile του πελάτη. Ωστόσο έχει διαπιστωθεί ότι το δίκτυο είναι μόνο μια περιορισμένη φέτα του Internet και έχει προσαρμοστεί στις ανάγκες marketing των περισσότερων εταιριών. Οι τελευταίες τεχνολογίες του Internet εμφανίζουν σημεία επαφής που είναι πιο επίκαιρα και σχετικά. Η σύγκλιση του Internet με ευρύτερες συνδέσεις καθώς και με την τηλεόραση θα επιτρέψει στους πωλητές να ενοποιήσουν το εμπόριο και την διασκέδαση. Οι καταναλωτές θα συνδέονται στο δίκτυο μέσω ασύρματων τηλεφώνων, προσωπικών ψηφιακών βοηθών, interactive τηλεοράσεων ή φορητών ηλεκτρολογικών υπολογιστών με ασύρματες συνδέσεις και θα βρίσκονται διαρκώς σε ένα ψηφιακό περιβάλλον. Έτσι η ιδέα μάρκετινγκ μέσα από το Διαδίκτυο θα αλλάξει σημαντικά σε έναν κόσμο που θα είναι συνέχεια on.
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isoel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el
dc.subjectWeb advertising
dc.subjectΤουρισμός
dc.subjectΔιαδικτυακό μάρκετινγκ
dc.subjectΗλεκτρονικό εμπόριο
dc.titleΤουριστικές υπηρεσίες μέσω internet: η εφαρμογή του ηλεκτρονικού εμπορίου στην τουριστική βιομηχανία και ειδικότερα στον αεροπορικό κλάδο, τον ξενοδοχειακό και τον κλάδο των τουριστικών γραφείων. Ωφέλειες, κίνδυνοι και μελλοντικές τάσεις. Η αναγκαιότητα της ύπαρξης στρατηγικής και οι τρόποι διαφήμισης στο διαδύκτιο (web advertising).
dc.typeMaster Thesis
europeana.isShownAthttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/97
europeana.typeIMAGE
dc.format.bytes921730 bytes


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»