Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.authorΠλωμαρίτου, Παρασκευή Η.
dc.date.accessioned2006-10-27T10:44:59Z
dc.date.available2006-10-27T10:44:59Z
dc.date.issued2006-10-27T10:44:59Z
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/977
dc.description.abstractΣτη διατριβή αυτή όρισα το marketing της ναυτιλιακής επιχείρησης που δραστηριοποιείται στην εμπορική ναυτιλία και έχει πελάτη της τον ναυλωτή – φορτωτή. Ερεύνησα επιστημονικά και περιέγραψα μεθοδικά τη διαδικασία εφαρμογής του marketing στις ναυτιλιακές επιχειρήσεις και πραγματοποίησα μία συγκριτική ανάλυση της φιλοσοφίας και στρατηγικής του marketing στην ελεύθερη αγορά και στην αγορά γραμμών παγκοσμίως και στην Ελλάδα. Από την ελεύθερη φορτηγό ναυτιλία, επέλεξα να ερευνήσω την εφαρμογή του marketing στην αγορά των δεξαμενοπλοίων. Από τη ναυτιλία γραμμών, επέλεξα να ερευνήσω την εφαρμογή του marketing στην αγορά των πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων. Στα πλαίσια της διδακτορικής διατριβής πραγματοποιήθηκε μία πιλοτική (εξερευνητική), ποσοτική (περιγραφική) και εμπειρική (ποιοτική) έρευνα. Με αυτό τον τρόπο η έρευνά μου πρόσφερε ποσοτικά και ποιοτικά δεδομένα, χρήσιμα για το ναυτιλιακό marketing. Το marketing της ναυτιλιακής επιχείρησης που δραστηριοποιείται στην εμπορική ναυτιλία είναι ένας εφαρμοσμένος κλάδος της επιστήμης του marketing, που ασχολείται με την ικανοποίηση των αναγκών του ναυλωτή - φορτωτή για θαλάσσια μεταφορά αγαθών, με πρωταρχικό σκοπό το κέρδος της επιχείρησης. Η ικανοποίηση αυτή προϋποθέτει από τη μία πλευρά σωστή διάγνωση της ναυτιλιακής αγοράς για την κατανόηση και πρόβλεψη των επιθυμιών και μεταφορικών αναγκών του πελάτη (ναυλωτή - φορτωτή) και από την άλλη κατάλληλη οργάνωση, σχεδιασμό και έλεγχο των μέσων που διαθέτει η ναυτιλιακή επιχείρηση. Όσο περισσότερο η ναυτιλιακή επιχείρηση προσπαθεί ν’ ανακαλύψει τι επιθυμούν οι πελάτες της, να προσαρμόζει την πολιτική ναυλώσεων στις απαιτήσεις τους, να προσφέρει κατάλληλες μεταφορικές υπηρεσίες για να ικανοποιήσει τις ανάγκες τους, να διαπραγματεύεται τον ναύλο σε συνάρτηση με αυτό που προσφέρει, καθώς και να επικοινωνεί αποτελεσματικά με την αγορά στην οποία στοχεύει, τόσο μεγαλύτερες πιθανότητες έχει να πετύχει τη καταλληλότερη, αποδοτικότερη και μακροβιότερη εμπορική απασχόληση των πλοίων της.
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isoother
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el
dc.subjectΝαυτιλιακές επιχειρήσεις -- Μάρκετινγκ
dc.subjectShipping -- Marketing
dc.titleΤο μάρκετινγκ των ναυτιλιακών επιχειρήσεων ως εργαλείο βελτίωσης της πολιτικής ναυλώσεων : συγκριτική ανάλυση της εφαρμογής του μάρκετινγκ στις εταιρείες δεξαμενοπλοίων και τις εταιρείες γραμμών πλοίων εμπορευματοκιβωτίων διεθνώς και στην Ελλάδα
dc.typeDoctoral Thesis
europeana.isShownAthttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/977
europeana.typeIMAGE
dc.format.bytes4523966 bytes
dc.identifier.call387.5'068 ΠΛΩ


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»