Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΣαμιώτης, Γεώργιος
dc.contributor.authorΧουλιαράς, Ιωάννης
dc.date.accessioned2017-07-03T10:31:05Z
dc.date.available2017-07-03T10:31:05Z
dc.date.issued2016-06
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/9739
dc.description.abstractΑνεξάρτητα από το είδος του πλοίου, από την εθνικότητά του ή από την περιοχή εργασίας του, κάθε πλοίο πρέπει να είναι ασφαλές για το προσωπικό του και για το περιβάλλον. Η εξέλιξη των τηλεπικοινωνιών, έχει μεγάλο μερίδιο ευθύνης για την βελτίωση των συνθηκών διαβίωσης του πληρώματος. Οι επικοινωνία του ναυτικού είναι πλέον εύκολη και με την ναυτιλιακή εταιρεία αλλά φυσικά και με την οικογένειά του. Νέες διεθνείς συμβάσεις θεσπίστηκαν προς όφελος του ναυτικού. Συμβάσεις οι οποίες εάν είχαν θεσπιστεί νωρίτερα ίσως πολλά ατυχήματα να είχαν αποφευχθεί. Έτσι πλέον, κάθε πλοίο, ανάλογα με την περιοχή στην οποία δραστηριοποιείται, υποχρεούται από τους κανονισμούς να είναι εξοπλισμένο με συγκεκριμένο εξοπλισμό ώστε να μπορεί να επικοινωνεί με σταθμό στη θάλασσα (παραπλέον πλοίο) ή με σταθμό στη στεριά για την πρόληψη ατυχήματος αλλά φυσικά και για περιπτώσεις έκτακτης ανάγκης. Οι χρόνοι αντιμετώπισης εκτάκτων καταστάσεων έχουν μειωθεί δραματικά και το ναυτικό επάγγελμα είναι πια πιο ασφαλές, το ίδιο και το περιβάλλον.el
dc.format.extent93el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.titleΤο διεθνές θεσμικό πλαίσιο τηλεπικοινωνίας των πλοίων και οι πρακτικές επιπτώσεις του στην ασφάλεια της ζωής, ναυσιπλοΐας και προστασίας του θαλάσσιου περιβάλλοντοςel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Ναυτιλίας και Βιομηχανίας. Τμήμα Ναυτιλιακών Σπουδώνel
dc.description.abstractENEvery ship has to be safe and secure for its crew and for the environment. The progress of the technology of electronics was a big opportunity for the optimization of the living conditions of the crew of the ship. The communication of a seaman with his company or his family is easier than ever. Nowadays new conventions are introduced, but if they were introduced earlier, hundreds of lives may have been saved in the past. Now all ships are equipped with the minimum required equipment that is needed to sail within their specified working areas. Now it is possible for every ship to communicate with another ship or shore station to avoid a collusion or ask for help after an incident. Response time is less than ever. Shipping industry and the environment are safer than ever.el
dc.contributor.masterΝαυτιλίαel
dc.subject.keywordΝαυτικό δίκαιοel
dc.subject.keywordΠλοίαel
dc.subject.keywordΘαλάσσια ασφάλειαel
dc.subject.keywordΔιεθνείς συμβάσειςel
dc.subject.keywordΝηογνώμονεςel
dc.subject.keywordΤηλεπικοινωνίεςel
dc.subject.keywordΕλληνόκτητη ναυτιλίαel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»