Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΠολλάλης, Ιωάννης
dc.contributor.authorΚωστόπουλος, Γεώργιος
dc.date.accessioned2017-06-29T08:15:51Z
dc.date.available2017-06-29T08:15:51Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/9721
dc.description.abstractΗ παρούσα εργασία έχει ως βασικό αντικείμενο τις στρατηγικές ανάπτυξης ενός νέου προϊόντος σε επιχειρήσεις. Για την καλύτερη κατανόηση του θέματος, παρατίθεται στο τελευταίο κεφάλαιο ένα υποθετικό σενάριο για την ανάπτυξη ενός νέου προϊόντος από την εταιρεία L'Oreal. Το πρώτο κεφάλαιο περιγράφει το εννοιολογικό πλαίσιο της στρατηγικής διοίκησης, του μάρκετινγκ και του επώνυμου προϊόντος. Στο επόμενο κεφάλαιο αναλύονται οι πηγές έμπνευσης των νέων προϊόντων, ο λόγος και ο τρόπος με τον οποίο αναπτύσσονται, καθώς και οι σημαντικότεροι λόγοι αποτυχίας των νέων προϊόντων στην αγορά. Στο τρίτο κεφάλαιο περιγράφεται η διαδικασία ανάπτυξης των νέων προϊόντων και τα στάδια της, και αντίστοιχα η διαδικασία του προγραμματισμού, ενώ αναλύονται οι τρεις πιο διαδεδομένες μέθοδοι ανάλυσης χαρτοφυλακίου. Επίσης, αναλύονται τα περιεχόμενα ενός προγράμματος μάρκετινγκ και περιγράφονται τα συνηθέστερα λάθη κατά τη διαδικασία του προγραμματισμού. Συνεχίζοντας στο τέταρτο κεφάλαιο παρατίθενται ο ρόλος, οι στόχοι και η διαδικασία της έρευνας αγοράς ενώ αναλύονται οι μέθοδοι της και στο πέμπτο κεφάλαιο γίνεται περιγραφή του μίγματος επικοινωνίας, του προγραμματισμού της εκστρατείας επικοινωνίας και της μέτρησης της αποτελεσματικότητας της. Το επόμενο κεφάλαιο περιλαμβάνει τη στρατηγική των logistics και των καναλιών διανομής των προϊόντων, ενώ στο έβδομο κεφάλαιο παρουσιάζεται μία μελέτη περίπτωσης για τη στρατηγική ανάπτυξης ενός νέου προϊόντος της εταιρείας L'Oreal. Στο τελευταίο κεφάλαιο εξάγονται τα βασικότερα συμπεράσματα της έρευνας.el
dc.format.extent152el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectΕπιχειρηματική στρατηγικήel
dc.titleΣτρατηγικές ανάπτυξης νέου προϊόντος σε επιχειρήσεις : μελέτη περίπτωσης προϊόντος της L'Orealel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Ναυτιλίας και Βιομηχανίας. Tμήμα Βιομηχανικής Διοίκησης και Tεχνολογίαςel
dc.contributor.masterΒιομηχανική Διοίκηση και Τεχνολογίαel
dc.subject.keywordΣτρατηγική ανάπτυξηςel
dc.subject.keywordΠροϊόνταel
dc.subject.keywordΜάρκετινγκel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»