Εμφάνιση απλής εγγραφής

Λογισμικό διδασκαλίας τεχνολογικών μαθημάτων και εντοπισμού μαθησιακών δυσκολιών

dc.contributor.advisorΒίρβου, Μαρία
dc.contributor.authorΚαμπούρης, Αντώνιος
dc.date.accessioned2017-06-12T09:00:20Z
dc.date.available2017-06-12T09:00:20Z
dc.date.issued2016-01
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/9651
dc.description.abstractΣκοπός της διπλωματικής εργασίας είναι η ανάπτυξη εφαρμογής για τη διδασκαλία μαθημάτων μέσω Η/Υ. H εφαρμογή αποτελείται από δύο ενότητες. Στην πρώτη ενότητα, γίνεται προσπάθεια μέσω συγκεκριμένων ερωτήσεων-απαντήσεων πολλαπλής επιλογής, να διαπιστωθεί η πιθανή ύπαρξη μαθησιακών δυσκολιών στους μαθητές. Στη δεύτερη ενότητα της εφαρμογής, πραγματοποιείται η διδασκαλία μαθήματος και παράλληλη αξιολόγηση του μαθητή με έλεγχο των γνώσεών του χρησιμοποιώντας ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής. Συγκεκριμένα, για την υλοποίηση της πρώτης ενότητας της εργασίας, έγινε μελέτη των σύγχρονων μεθόδων που ακολουθούν πιστοποιημένοι φορείς διάγνωσης μαθησιακών προβλημάτων (ΚΕΔΔΥ) και σχετικής βιβλιογραφίας. Για την υλοποίηση της δεύτερης ενότητας, χρησιμοποιήθηκε το πρόγραμμα Visual Studio της Microsoft και η γλώσσα C#, η MySQL Workbench και μέρος της διδακτέας ύλης του μαθήματος Μ.Ε.Κ. Ι ( Μηχανές Εσωτερικής Καύσης Ι ), το οποίο διδάσκεται στην ειδικότητα των Τεχνικών Μηχανών Αυτοκινήτων των Επαγγελματικών Λυκείων.el
dc.format.extent88el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectΕκπαίδευση, Δευτεροβάθμια -- Διδασκαλία με τη βοήθεια ηλεκτρονικού υπολογιστήel
dc.titleΛογισμικό διδασκαλίας τεχνολογικών μαθημάτων και εντοπισμού μαθησιακών δυσκολιώνel
dc.title.alternativeAn educational approach to technical subjects and learner difficulties by means of specialized software programmeel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών. Τμήμα Πληροφορικήςel
dc.description.abstractENThe purpose of the present thesis is the development of an educational application as a teaching tool for multiple courses via computer technology. The application consists of two sections. In the first section, we have tried to point out possible learner disabilities by means of targeted multiple choice tasks. In the second section, simultaneous teaching and learner assessment is aimed again by using multiple choice questions. More specifically, the first section involves a study of innovative techniques implemented by certified diagnostic institutions of learning disabilities, followed by a study of related bibliography. The second section involves a combination of the Microsoft Visual Studio software program, the C# programming language, MySQL Workbench and part of the teaching material included in the subject of Internal Combustion Engines Ι, taught in the curriculum of the field of Auto Engineering in Technical Vocational Highschools.el
dc.contributor.masterΠληροφορικήel
dc.subject.keywordΕκπαιδευτικό λογισμικόel
dc.subject.keywordΕξ αποστάσεως εκπαίδευσηel
dc.subject.keywordΤεχνολογική εκπαίδευσηel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»