Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΡετάλης, Συμεών
dc.contributor.authorΚομνηνού, Ιωάννα
dc.date.accessioned2017-06-06T11:19:53Z
dc.date.available2017-06-06T11:19:53Z
dc.date.issued2016-02
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/9632
dc.description.abstractΗ παρούσα μελέτη είχε ως στόχο τη διερεύνηση της δυνατότητας ανάπτυξης ενός οργανισμού μέσω του εικονικού περιβάλλοντος μάθησης και εργασίας που προσφέρει η πλατφόρμα Microsoft Office 365. Ειδικότερα, σε ό,τι αφορά στο περιβάλλον του Office 365 για την ανάπτυξη μιας σχολικής μονάδας δεν υπάρχει μια εμπεριστατωμένη έρευνα - μελέτη περίπτωσης, που να ξεκινά από τη μελέτη αναγκών, να συνεχίζει στον σχεδιασμό, στη συνέχεια στην εφαρμογή και, τέλος, στην αξιολόγηση. Για τον σχεδιασμό της ανάπτυξης του περιβάλλοντος χρησιμοποιήσαμε το Μη γραμμικό μοντέλο ανάπτυξης διδακτικού συστήματος και τη Μεθοδολογία Μαλακών Συστημάτων. Η αξιολόγηση βασίστηκε στην τριγωνοποίηση των δεδομένων, περιλαμβάνοντας ένα ερωτηματολόγιο τελικής αξιολόγησης, ημιδομημένες συνεντεύξεις και παρατήρηση. Το αποτέλεσμα της έρευνάς μας ήταν ότι η εφαρμογή πέτυχε στα βασικά της σημεία, επιτυγχάνοντας σταδιακές αλλαγές στην κουλτούρα του σχολείου.el
dc.format.extent181el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.titleΕικονικό περιβάλλον μάθησης και εργασίας με την πλατφόρμα Microsoft Office 365el
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών. Τμήμα Ψηφιακών Συστημάτωνel
dc.description.abstractENThe aim of this study is the cross-examination of the developmental growth of an educational organization via the Virtual Learning Environment offered by Microsoft Office platform 365. Regarding that there are no comprehensive research studies on the field of the VL Office 365 environment investigating the educational and evaluation needs of an educational institution so as to design and implementation successfully, on this study, we introduced Non-linear teaching system development model and Soft Systems Methodology so as to design the developmental perspectives of the VLE taking into consideration school's educational and evaluation needs. Final evaluation was based on data triangulation including a final evaluation questionnaire, semi-structured interviews and observation procedures. The study results indicated that implementation of VL Office 365 environment achieved the key points through gradual changes in school's culture.el
dc.contributor.masterΔιδακτική της Τεχνολογίας και Ψηφιακά Συστήματαel
dc.subject.keywordΗλεκτρονική μάθησηel
dc.subject.keywordMicrosoft Officeel
dc.subject.keywordΕκπαιδευτικά σενάριαel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»