Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΠαπαδόπουλος, Χρυσολέων
dc.contributor.authorΚαλαϊτζή, Ελισάβετ
dc.date.accessioned2017-04-06T08:31:29Z
dc.date.available2017-04-06T08:31:29Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/9539
dc.description.abstractΗ αναμονή σε ουρές αναμονής είναι ένα φαινόμενο το οποίο έχουν βιώσει όλοι στη σύγχρονη κοινωνία και είναι ιδιαίτερα δυσάρεστο. Σκοπός λοιπόν αυτής της εργασίας είναι η ανάλυση των ουρών αναμονής στην θεωρία αλλά και στην πράξη με την παρουσίαση δύο παραδειγμάτων σε συστήματα εξυπηρέτησης, ένα σε ένα τηλεφωνικό κέντρο μίας τράπεζας όπως και στα επείγοντα ενός νοσοκομείου. Στο πρώτο κεφάλαιο παρουσιάζεται τη θεωρία των ουρών αναμονής σε συστήματα αναμονής. Παρατηρούμε κάποια από τα βασικά μοντέλα ουρών αναμονής όπως και κάποιες κατανομές αλλά και θεωρήματα που θα μας φανούν χρήσιμες στην πορεία. Στο δεύτερο κεφάλαιο αναλύεται η μεταβλητότητα και πως αυτή επηρεάζει τα συστήματα ουρών αναμονής και υπολογίζεται ο μέσος χρόνος αναμονής σε ουρές με έναν αλλά και με περισσότερους εξυπηρετητές. Στο τρίτο κεφάλαιο παρατηρείται η απώλεια της απόδοσης λόγω της μεταβλητότητας και υπολογίζεται πόσοι πελάτες χάνονται από το σύστημα αλλά και τι ποσοστό του χρόνου το σύστημα βρίσκεται σε κατάσταση πληρότητας. Στο τέταρτο κεφάλαιο παρουσιάζονται δύο εφαρμογής. Η πρώτη εφαρμογή είναι μιας ουράς αναμονής σε ένα τηλεφωνικό κέντρο μιας τράπεζας στην οποία υπολογίζονται κάποιες βασικές παραμέτρους της θεωρίας των ουρών αναμονής και μεγαλύτερο ενδιαφέρον παρουσιάζει ο μέσος χρόνος που περιμένει ο πελάτης στην ουρά όταν υπάρχει ένας τηλεφωνητής και όταν υπάρχουν δύο. Η δεύτερη εφαρμογή ασχολείται με τα επείγοντα ενός νοσοκομείου όταν υπάρχουν τέσσερις και πέντε εφημερεύοντες ιατροί και γίνεται υπολογισμός των πόσων ασθενών χάνονται στην κάθε περίπτωση. Και στα δύο παραδείγματα γίνεται εφαρμογή της θεωρίας των κεφαλαίων δύο και τρία. Στο κεφάλαιο πέντε γίνεται αναφορά στα συμπεράσματα που βγήκαν από το κεφάλαιο τέσσερα και τις εφαρμογές και δίνονται τα περιθώρια περεταίρω έρευνας πάνω στο θέμα των ουρών αναμονής και της μεταβλητότητας. Τέλος, στο τελευταίο κεφάλαιο αναφέρεται η βιβλιογραφία που χρησιμοποιήθηκε.el
dc.format.extent83el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.titleΕφαρμογή θεωρίας ουρών αναμονής σε υπηρεσίες : (1) τηλεφωνικoύ κέντρου και (2) νοσοκομείουel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Ναυτιλίας και Βιομηχανίας. Tμήμα Βιομηχανικής Διοίκησης και Tεχνολογίαςel
dc.contributor.masterΒιομηχανική Διοίκηση και Τεχνολογίαel
dc.subject.keywordΝοσοκομείαel
dc.subject.keywordΤηλεφωνική επικοινωνίαel
dc.subject.keywordΤηλεπικοινωνίες -- Διοίκηση και οργάνωσηel
dc.subject.keywordΤηλεφωνικά κέντραel
dc.subject.keywordΟυρές αναμονήςel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»