Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΣαμιώτης, Γεώργιος
dc.contributor.authorΚαραλή, Σταυρούλα Β.
dc.date.accessioned2017-02-24T07:55:35Z
dc.date.available2017-02-24T07:55:35Z
dc.date.issued2016-11
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/9460
dc.description.abstractΗ ναυτιλία είναι μια από τις πιο παγκοσμιοποιημένες βιομηχανίες στην παγκόσμια οικονομία και η κορυφαία, όσον αφορά τα μέσα μεταφοράς. Η σύγχρονη ναυτιλία είναι μια εξαιρετικά διεθνής, πολυπολιτισμική και ανεπτυγμένη τεχνολογικά βιομηχανία, με ισχυρές απαιτήσεις σχετικά με την οικονομική αποδοτικότητα και την κερδοφορία. Τα πληρώματα των πλοίων είναι πολυεθνικά και ένας αυξανόμενος αριθμός των μελών των πληρωμάτων προέρχονται από τις αναδυόμενες χώρες, όπως είναι οι Φιλιππίνες και η Κίνα. Παρά τις προόδους στην τεχνολογία, περίπου το 80% όλων των ατυχημάτων, σύμφωνα με μελέτες, προκαλούνται από ανθρώπινο λάθος. Η στελέχωση των πλοίων καθώς και το νομικό πλαίσιο και οι συνθήκες που διέπουν αυτή τη διαδικασία, είναι το αντικείμενο της μελέτης αυτής της εργασίας. Θα αναλυθεί, λοιπόν, το ζήτημα της επιλογής των πληρωμάτων στα εμπορικά πλοία, σε συνδυασμό με την επιλογή και εξασφάλιση των κατάλληλων στελεχών και εργαζομένων στα πλοία, οι οποίοι οφείλουν να πληρούν τις απαραίτητες προϋποθέσεις γνώσης και εμπειρίας, πάντα με γνώμωνα την ασφάλεια στη θάλασσα.el
dc.format.extent76el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.titleΘεσμικό πλαίσιο στελέχωσης των πλοίων, με στόχο την ασφαλή θαλάσσια μεταφοράel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Ναυτιλίας και Βιομηχανίας. Τμήμα Ναυτιλιακών Σπουδώνel
dc.description.abstractENShipping is one of the most globalized industries in the world economy and the leading means of transport. Modern shipping is a highly international, multicultural and technological industry with strong demands on economic efficiency and profitability. The ship crews are multinational and a growing number of crewmembers come from emerging seafaring nations, such as the Philippines and China. Despite advances in technology, some 80 % of all accidents are, according to studies, caused by human error. The purpose of this paper, is to present all the conditions, the legal framework and the process of selecting the right people in order to become the crew in ships. The issue of selecting crews for merchant ships, in conjunction with the selection and ensuring adequate staff and workers on ships, will be analyzed. The people selected, will have to fulfill the necessary knowledge and experience requirements, in order to ensure maritime safety.el
dc.contributor.masterΝαυτιλίαel
dc.subject.keywordΝαυτική εργασίαel
dc.subject.keywordΠλήρωμαel
dc.subject.keywordΑσφάλειαel
dc.subject.keywordSeafarers workel
dc.subject.keywordCrewel
dc.subject.keywordSafetyel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail
Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»