Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.authorΝτενίσας, Γιάννης
dc.date.accessioned2017-02-07T08:15:51Z
dc.date.available2017-02-07T08:15:51Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/9408
dc.description.abstractΣτην παρούσα εργασία καλούμαστε να διαπραγματευτούμε και να παρουσιάσουμε μια πολύ σημαντική παράμετρο της τρέχουσας οικονομικής και επενδυτικής δραστηριότητας της χώρα μας που συνδέεται με την επέκταση της σύμβασης παραχώρησης του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών (εφεξής «ΔΑΑ»), Ελευθέριος Βενιζέλος. Πριν όμως προχωρήσουμε στην λεπτομερή εξέταση και ανάλυση των οικονομικών δεδομένων και χαρακτηριστικών που θα έχει η νέα σύμβαση είναι καλό να παρουσιάσουμε εν συντομία κάποια πολύ γενικά στοιχεία τόσο για το αεροδρόμιο όσο και για τα χαρακτηριστικά των συμβάσεων παραχώρησης. Πρόκειται για μια απαραίτητη προετοιμασία του αναγνώστη για το γενικότερο θέμα και αντίληψη πτυχών του οποίου θα καταδείξουμε. Αυτό θα μας επιτρέψει να κατανοήσουμε καλύτερα τα χαρακτηριστικά και τη σημασία της νέας σύμβασης του αεροδρομίου της Αθήνας γιατί είναι κάτι που συνδέεται με τα τρέχοντα δεδομένα στο Ελευθέριος Βενιζέλος. Στην ανάλυση του κυρίως θέματος θα καταδείξουμε τη σημασία και την οικονομική βιωσιμότητα της επέκτασης της σύμβασης παραχώρησης παραθέτοντας βέβαια και τα τελευταία επικαιροποιημένα στοιχεία αναφορικά με την πορεία της υπόθεσης. Πρόκειται για μια δύσκολη χρονική συγκυρία, όπως είναι σαφές, στην οποία η γενικότερη οικονομική κατάσταση έχει επιφέρει καθυστερήσεις στο όλο εγχείρημα. Η οικονομική διάσταση της επέκτασης της σύμβασης παραχώρησης έχει μεγάλη σημασία γιατί επηρεάζει με τον ένα ή τον άλλο τρόπο τις οικονομικές εξελίξεις στην Αθήνα και όχι μόνο. Για το λόγο αυτό είναι χρήσιμο να μελετηθεί εμπεριστατωμένα σε όλες της τις διαστάσεις. Στο πρώτο μέρος της εργασίας μας θα μελετήσουμε πιο ενδελεχώς την διαδικασία κατασκευής του αεροδρομίου Ελ. Βενιζέλος, την τεχνολογία του καθώς και τις πρωτοποριακές εφαρμογές που διαθέτει. Ακόμη θα εξετάσουμε διεξοδικά τα τεχνικά και λειτουργικά του στοιχεία αλλά και στατιστικά στοιχεία για την κίνηση του αεροδρομίου και σε παγκόσμιο επίπεδο. Τέλος, θα παρουσιάσουμε τις διακρίσεις του αεροδρομίου Ελ. Βενιζέλος καθώς και τις δραστηριότητες του εκτός χώρου. Στο δεύτερο μέρος, θα δούμε τον ορισμό των συμβάσεως παραχώρησης και τις εφαρμογές του στις διαδικασίες των δημόσιων έργων. Ακόμη, θα μελετήσουμε και τις ιδιαιτερότητες που θα έχει μια τέτοια εφαρμογή. Στο τρίτο μέρος και τελευταίο θα εξετάσουμε τους όρους του τρίτου μνημονίου σχετικά με την αξιοποίηση του ΔΑΑ, την χρονική διάρκεια και τον ρόλο του ΤΑΙΠΕΔ σε αυτό. Ακόμη, θα ερευνήσουμε το σενάριο ενδεχόμενης επέκτασης μελετώντας τα οικονομικά στοιχεία του αεροδρομίου, την χωρητικότητα αλλά και την αλληλεπίδραση από τα περιφερειακά αεροδρόμια. Τέλος, θα εξετάσουμε τις επιπτώσεις που θα έχει η επέκταση της σύμβασης παραχώρησης είτε οικονομικές είτε λειτουργικές.el
dc.format.extent76el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectΑερόδρομιο "Ελευθέριος Βενιζέλος"el
dc.titleΟικονομική αξιολόγηση επέκτασης της σύμβασης παραχώρησης του αεροδρομίου Ελευθέριος Βενιζέλοςel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οικονομικής Επιστήμηςel
dc.description.abstractENΙn this assignment we have to negotiate and present a very important aspect of our current economic and investment activity of the country which is relevant for understanding΅the extension of the concession agreement on Athens International Airport (hereafter "AIA"), Eleftherios Venizelos. Before we proceed to a more detailed examination and analysis of the new contract’s features and financial data, it would be better to present briefly data for the airport along with the core principles for the concession agreements. This would help the readers grasp the main concept and identify aspects of the essay that will be demonstrated at the chapters. This will allow us to understand the characteristics and the importance of the new contract of the Athens airportat length since it is associated with the current data at Eleftherios Venizelos. The analysis of the main concept will indicate the importance and the economic viability of the concession agreement with the latest updates regarding the progress of the case. However due to the current period of slow economic growth and financial crisis, delays on the project took place. The financial aspect of the extension of the concession agreement is important as it affects the economic developments in Athens. This is the reason why a more in-depth research would be useful. In the beginning of the thesis we will more closely the construction process of the airport El. Venizelos, the technology and the available innovative applications. We will, furthermore, examine the technical and functional data and statistics of the airport traffic both locally and globally. Also, we will present distinctions that have been awarded to Eleftherios Venizelos airport globally. In the second part, we will define the concession agreement and its application on public works. In addition, we will study the characteristics of such application. In the third and last part we will examine the terms of the third memorandum on the use of AIA, the duration and the role of HRADF. Moreover, we will investigate the possible extension scenario, studying the financial data,the capacity of the airport and the interaction with regional airports. In the end, we will examine the extension of the concession agreement and its financial and operational impact.el
dc.contributor.masterΟικονομική και Επιχειρησιακή Στρατηγικήel
dc.subject.keywordΑερομεταφορές -- Ελλάδαel
dc.subject.keywordΑερολιμένες -- Διοίκηση και οργάνωσηel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»