Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΤσόγκας, Μάρκος - Μάριος
dc.contributor.authorΓεροντούκου, Ευαγγελία - Ιωάννα
dc.date.accessioned2017-01-27T08:08:11Z
dc.date.available2017-01-27T08:08:11Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/9379
dc.description.abstractΗ διαφήμιση αποτελεί μέρος του μίγματος μάρκετινγκ και είναι μια από τις κυριότερες προωθητικές ενέργειες των εταιρειών, η οποία καθιστά γνωστά τα προϊόντα στους δυνητικούς αγοραστές τους. Για να σχεδιαστεί σωστά η διαφήμιση πρέπει αρχικά να τεθούν οι στόχοι που θέλει να επιτύχει, να επιλεχθεί η στρατηγική της διαφήμισης που δείχνει πως θα επιτευχθούν οι στόχοι και τέλος να επιλεγούν τα μέσα στα οποία θα προβληθούν οι διαφημίσεις. Στην διαφήμιση των καταναλωτικών αγαθών εντάσσεται και η διαφήμιση των φαρμάκων, όπου γίνεται κάτω από συγκεκριμένες προδιαγραφές και οριοθετείται με βάση ένα συγκεκριμένο νομοθετικό πλαίσιο. Η φαρμακευτική αγορά παρουσιάζει ιδιαιτερότητες και επηρεάζεται από κοινωνικούς πολιτικούς οικονομικούς τεχνολογικούς παράγοντες. Στην Ελλάδα τα μόνα φάρμακα που δύναται να διαφημίζονται από τις φαρμακευτικές εταιρείες είναι τα Μη Συνταγογραφούμενα Φάρμακα τα οποία μπορεί να προμηθεύεται ο καταναλωτής χωρίς ιατρική συνταγή. Στην παρούσα έρευνα, αρχικά έγινε βιβλιογραφική ανασκόπηση για έρευνες που αφορούν την διαφήμιση και την αποτελεσματικότητά της και την διαφήμιση των φαρμάκων και την αποτελεσματικότητά τους. Στην συνέχεια σχεδιάστηκε και μοιράστηκε ερωτηματολόγιο σε 135 άτομα. Σκοπός της έρευνας μας είναι να διερευνήσει τις στάσεις και τις απόψεις των καταναλωτών για να ελέγξει την αποτελεσματικότητα της διαφήμισης και κατά πόσο οι στάσεις για τις διαφημίσεις συνδέονται με τις στάσεις απέναντι στις διαφημίσεις φαρμάκων. Τα αποτελέσματα που προήλθαν από τις αναλύσεις έδειξαν ότι το δείγμα μας ενημερώνεται πιο συχνά από την τηλεόραση, το ραδιόφωνο και το ιντερνέτ. Η στάση για τις διαφημίσεις είναι αρνητική. Όμως, παρόλο που δεν τους αρέσουν οι διαφημίσεις φαρμάκων και νιώθουν ότι τους παραπλανούν, συνάμα πιστεύουν ότι τα φάρμακα γίνονται γνωστά μέσα από αυτές. Συνηθίζουν να αγοράζουν ένα φάρμακο που έχουν δοκιμάσει ξανά αλλά και ένα φάρμακο που είναι ευρέως διαδεδομένο. Από την ανάλυση δημιουργήθηκαν δύο ομάδες καταναλωτών οι αρνητικοί- ενάντιοι που είναι 78 και οι θετικοί-υποστηρικτές που είναι 57 και δεν διαφοροποιούνται όμως με βάση τα δημογραφικά τους. Οι διαφημίσεις φαρμάκων είναι αποτελεσματικές ως προς την ενημέρωση των καταναλωτών. Οι στάσεις για τις διαφημίσεις φαρμάκων επηρεάζονται ευρύτερα από τις στάσεις για τις διαφημίσεις.el
dc.format.extent89el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.titleΣτρατηγικές διαφήμισης και αποτελεσματικότητα τους στον φαρμακευτικό κλάδοel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
dc.contributor.masterΠρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΜΒΑ)el
dc.subject.keywordΦαρμακευτική αγοράel
dc.subject.keywordΔιαφήμισηel
dc.subject.keywordΣτρατηγική διαφήμισηςel
dc.subject.keywordΔιαφήμιση φαρμάκωνel
dc.subject.keywordOΤCel
dc.subject.keywordΜΗΣΥΦΑel
dc.subject.keywordΑποτελεσματικότητα διαφήμισης ΟΤCel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»