Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΠέκκα - Οικονόμου, Βικτωρία
dc.contributor.authorΒενιζέλου, Ελένη Ν.
dc.date.accessioned2017-01-17T09:38:39Z
dc.date.available2017-01-17T09:38:39Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/9342
dc.description.abstractH παρούσα διπλωματική εργασία με θέμα: «ΤΑ ΜΕΣΑ ΜΑΖΙΚΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ΩΣ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟ ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΔΕΙΞΗ ΤΟΥ ΠΕΙΡΑΙΑ ΩΣ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟ ΠΡΟΟΡΙΣΜΟ» έχει ως στόχο να διερευνήσει τον τρόπο με τον οποίο τα Μέσα Ενημέρωσης θα μπορούσαν να αναδείξουν την πόλη του Πειραιά ως τουριστικό προορισμό. Στο πρώτο μέρος, θα πραγματοποιηθεί η ανάλυση του κλάδου των Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης στην Ελλάδα. Αρχικά, θα διεξαχθεί μια ιστορική αναδρομή στα Ελληνικά Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης. Η ανασκόπηση θα περιλαμβάνει την ανάλυση τόσο των έντυπων μέσων όσο και των οπτικοακουστικών. Παράλληλα, θα παρατεθούν κάποια στοιχεία μέτρησης των μέσων μαζικής ενημέρωσης στην Ελλάδα που καθόριζαν και εξακολουθούν να καθορίζουν την πορεία του κλάδου μέχρι σήμερα. Εν συνεχεία, θα προσδιοριστούν οι παράγοντες που επηρεάζουν τη ζήτηση στον εξεταζόμενο κλάδο. Με στοιχεία ερευνών θα μελετηθεί η εξέλιξη της σχέσης του κοινού με τα ΜΜΕ καθώς και το ποσοστό το οποίο δαπανά ο Έλληνας πολίτης από το εισόδημά του για την κατανάλωση μέσων ενημέρωσης προκειμένου να προσδιοριστεί η θέση της ενημέρωσης στην καθημερινότητά του. Έπειτα, μέσω της ανάλυσης των πέντε δυνάμεων του Porter θα εξετασθεί η ελκυστικότητα του κλάδου. Στην πορεία, θα μελετηθούν οι δυνάμεις, οι αδυναμίες, οι ευκαιρίες και οι απειλές του κλάδου, μέσω του εργαλείου SWOT. Παράλληλα, θα ακολουθήσει η χρηματοοικονομική ανάλυση του κλάδου μέσω των απαραίτητων αριθμοδεικτών. Το πρώτος μέρος θα ολοκληρωθεί με την μελέτη του ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος των Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης. Αφού αναλυθεί η έννοια του ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος θα προσδιοριστούν οι παράγοντες που θα τα το καθορίσουν καθώς και οι πηγές από τις οποίες διαμορφώνεται. Με βάση αυτά θα διερευνηθεί η καινοτομία ως ανταγωνιστικό πλεονέκτημα στον κλάδο των Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης. Στο δεύτερο μέρος, θα εξετασθεί η παρουσία των Μέσων ενημέρωσης στον Πειραιά, καθώς επίσης και η τουριστική κίνηση της πόλης με σκοπό να αναδυθεί ο τρόπος με τον οποίο τα Μέσα Μαζικής ενημέρωσης θα οδηγήσουν στην ανάπτυξή της. Έπειτα, θα αναδειχθεί ο τρόπος δημιουργίας brand name για το λιμάνι του Πειραιά και τέλος θα προταθεί ένα σλόγκαν το οποίο θα έχει να κάνει με την πόλη του Πειραιά και το τουριστικό ενδιαφέρον που παρουσιάζει.el
dc.format.extent171el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.titleΤα μέσα μαζικής ενημέρωσης ως ανταγωνιστικό πλεονέκτημα για την ανάδειξη του Πειραιά ως τουριστικό προορισμόel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
dc.contributor.masterMBA Tourism Management - Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων - Μάνατζμεντ Τουρισμούel
dc.subject.keywordΜέσα Μαζικής Ενημέρωσης -- Ελλάδαel
dc.subject.keywordBrand nameel
dc.subject.keywordΛιμάνια -- Πειραιάς (Ελλάδα)el
dc.subject.keywordΤουριστικό προϊόνel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»