Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΤσόγκας, Μάρκος - Μάριος
dc.contributor.authorΒρεττάκου, Μαρία – Ειρήνη Α.
dc.date.accessioned2017-01-17T09:18:53Z
dc.date.available2017-01-17T09:18:53Z
dc.date.issued2016-03
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/9341
dc.description.abstractΗ αξία της μάρκας και η μέτρησή της αποτελεί πρόκληση και ταυτόχρονα ισχυρό εργαλείο για το σύγχρονο μάνατζμεντ. Ο όρος άρχισε να χρησιμοποιείται στα τέλη της δεκαετίας του 1980, ενώ η σημασία της αντίληψης, της μέτρησης και της διαχείρισης του brand equity αυξήθηκε ραγδαία σε επαγγελματικό και ακαδημαϊκό επίπεδο. Οι διαστάσεις που συμβάλουν και επηρεάζουν το brand equity αποτελούν ένα επίμαχο ζήτημα για τον επιστημονικό κόσμο του μάνατζμεντ καθώς οι απόψεις αναφορικά με την μέτρηση και τις εκφάνσεις του ποικίλουν. Οι περισσότερες διατυπωμένες μέθοδοι μέτρησης που έχουν προταθεί βασίζονται στον ορισμό ότι το brand equity αποτελεί την προστιθέμενη αξία όπου μία μάρκα προσδίδει σε ένα δεδομένο προϊόν. Οι δύο σημαντικότεροι μελετητές την αξίας της μάρκας είναι οι Aaker και Keller. Επί του παρόντος, δεν υπάρχει ένας συγκεκριμένος, κοινώς αποδεκτός, τρόπος μέτρησης του brand equity καθώς οι απόψεις διίστανται σχετικά με τον αριθμό και την φύση των διαστάσεων του. Στην παρούσα διπλωματική εργασία, έπειτα από μία ανασκόπηση της διαθέσιμης βιβλιογραφίας θα παρουσιαστεί η ποσοτική έρευνα που πραγματοποιήθηκε αναφορικά με τη μέτρηση του brand equity σε δύο καταναλωτικές κατηγορίες λαμβάνοντας υπόψη τις υφιστάμενες δυσμενείς οικονομικές συνθήκες στην Ελλάδα. Τέλος, θα εξαχθούν συμπεράσματα καθώς και προτάσεις για περεταίρω έρευνα.el
dc.format.extent92el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.titleΗ μέτρηση της αξίας της μάρκας (brand equity) σε περιόδους οικονομικής κρίσηςel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
dc.contributor.masterMBA TQM International - Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων – Ολική Ποιότητα με διεθνή προσανατολισμό (MBA TQM Int)el
dc.subject.keywordBrand equityel
dc.subject.keywordΕπώνυμο προϊόνel
dc.subject.keywordΦήμη προϊόντοςel
dc.subject.keywordΜέτρηση φήμης προϊόντοςel
dc.subject.keywordΟικονομική κρίσηel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»